![]() |
Leuk om te zien die studiemodellen. Jammer dat er uiteindelijk weinig van in productie gaat.
Gokje, als ie uitkomt krijgt ie toch: - standaard lampen (geen leds) - geen diffuser - die uitlaten zullen het wel niet halen - een standaard 'Ford' interieur met normale stoelen - geen vleugeldeuren - wieldoppen of anders 16 inch velgen - 1.8 of 2.0 liter instapmotor? - minder coupé-vorm als dit studiemodel |
Niet slecht, al die burger bakken worden steeds geiniger. Ik bedoel de Passat zoals hij nu in productie is had je drie jaar geleden ook niet druven gokken. Hoe dan ook dit is wel een heel gewaagd ontwerp, soms een beetje Japans en een beetje Paginini? Ach vergeet de deuren en de bekleding, maar god doe die uitlaat en je hebt verdomme een bak waar je mij wel een plezier mee doet. ( mits goede rijervaring enzo, maar dat zal wel goed zitten Ford kennende)
|
:nono: een ford is per definitie:
- niet sexy - niet stoer |
(n)
|
best aardig.
Zal wel niet in deze vorm op de weg komen,maar niet verkeerd |
absoluut een verbetering!
kon ook niet slechter eigenlijk :D |
Citaat:
Ziet er leuk uit overigens, maar ik denk dat we nog wel een tijdje aan standaard modellen vast zitten. |
Jammer dat het een concept model is. Supergaaf die vleugeldeuren!
|
En het interieur mag van mij ook wel wat 'normaler'. Liever gewoon luxe leren bekleding enzo, dit is wel érg sportief.
|
mwa, niet echt mijn ding.
ik vind die vleugeldeuren wel leuk, de LED-lampjes ook wel en de rest niet. |
De oude mondeo vind ik veel mooier
|
Citaat:
|
Citaat:
kzou t eerder andersom zeggen...voorkant wel oke, achterkant..sja..kan er mee door (y) kwestie van smaak ;) |
Die auto is hot, maar gaat never in productie zal altijd concept blijven, ik weet het zeker :(
|
Citaat:
|
Citaat:
hmm... zou dat nou een leuke leswagen zijn ;) ? |
Heh nee, wel een lelijke :P
|
Wat een ongelovelijk lelijke opbouw, veel te hoog. Not to mention dat de uitlaten en de stoelen er totaal niet uit zien.
Verder durf ik te wedden dat het zicht op de weg met zo'n hoog opgetrokken opbouw en zo'n minieme achterruit drie keer niks is. |
Die zou bij mij best op de dam mogen komen te staan. :p
|
Citaat:
|
Mijn vertrouwen in ford is gelukkig niet beschaamd. (y)
|
Citaat:
Die stoelen komen er niet in... En die achterruit is net zo groot als veel auto's.. Een Mazda 626 heeft net zoveel achteruitzicht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |