![]() |
Top Gear
Veel hier kijken Top Gear (mag ik hopen, anders mis je wat)..
Dus een topic lijkt me wel op z'n plaats, let op. Dit topic kan spoilers bevatten Gisteren is alweer de derde aflevering van het 7e seizoen op BBC geweest. Ze gingen met 3 'supercars' eens door parijs rijden, het ging allemaal prima zonder krasjes...Totdat ze uit de parkeergarage willen rijden :p |
die aflevering kon me niet zo boeien :( ik heb niets met die 3 auto's dus had ik hem maar weer snel op 2 fast 2 furious gezet :P
normaal kijk ik wel braaf topgear! :p |
Gisteren niet gezien, maar vind het programma wel erg leuk! Eindelijk niet eens een suf programma over auto's! :)
|
Damned, waarom kan ik zulke dingen nooit onthouden... Het is waarschijnlijk het meest geniale auto programma op de planeet ooit. Opschrijven voor volgende week dus (y) .
|
Citaat:
|
hebben ze er eigenlijk ook DVDs van?
heb echt geen zin om die zut te downloaden |
Citaat:
|
Welke seizoenen? :cool:
|
Citaat:
|
pm
|
Je kunt ook eens kijken naar "the fifth gear". Eigenlijk een soort hetzelfde progamma, alleen dan zonder het vele geleuter. Alhoewel ze daar ook wel wat van kunnen.
Ziet er ook "afgewerkt" uit, dus mooie camerastandpunten, het geluid van de auto, etc. |
Citaat:
vanavond herhaling, geloof ik (was iig altijd op dinsdag). |
Top Gear is leuk omdat ze in tegenstelling tot Nederlandse autoprogramma's sommige auto's ook totaal de grond in trappen (Nederlandse programma's hebben bijna nooit iets slechts te zeggen).
Ze zijn gewoon eerlijk over een auto, of je waar krijgt voor je geld, dat vind ik leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik wil die jeremy z'n baan, ik wil ook met porsches (nep)kogels ontwijken, op racebanen tegen helikopters racen, en in astons van engeland naar frankrijk rijden. en ik wil een eigen coureur die the stig heet <3 goed, ik vind het dus een heerlijk programma. |
Binnenkort race tussen een vliegtuig en de nieuwe Bugatti. Ben nu al nieuwsgierig. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg, op welk net wordt top gear uitgezonden? Ik keek het 'vroeger' altijd, maar sinds we verhuisd zijn ben ik het niet meer tegengekomen. Toch hopelijk niet BBC 1 of 2 he? Die zenders hebben we niet :( |
Citaat:
Op vrijdagavond wordt het ook uitgezonden op veronica. |
Citaat:
www.tvgids.nl :) |
Geweldig programma, dat Top Gear, ik kijk het al lang, maar het verveeld niet. De stijl is goed, al vind ik het jammer dat ze vaak overhaast ongenuanceerde zeggen om mee te scoren. Dat overhaaste geeft wel mee dat je als kijker snel een paarduidelijke menigen hoort. Dankzij de opzet van 3 presentatoren met elk zijn eigen stijl is het nooit zo dat de mening van Top Gear absoluut is.
De opzet is ook veel beter dan klassieke autoprogramma's, doordat ze auto's in een extreme setting zetten waardoor ik als kijker het gevoel krijg werkelijk iets te ervaren van een stel pixels en grommende motorgeluiden. |
De laatste top gear (s07e4) hebben ze zo'n wedstrijd in een dorp..
Zouden ze zo'n dorp laten afzetten ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
bij die wedstrijd liepen ook gewoon nog mensen over de straten enzo als je goed oplet ;) siesta?
trouwens top gear is al redelijk oud.. een jaartje of 4 5 geleden keek ik al, en daarvoor bestond het ook al een paar jaar. t is begonnen met jeremy clarkson die toen een tijdje gestopt wasd en nu weer terug is. 5th gear is trouwens een programma waar enkele oud top gear presentatoren(die oudere man en die jongere dame) in zitten, zo zie je maar weer waar de kwaliteit vandaan komt(wat kan dei gast racen zeg!) (y) |
Citaat:
|
hehe idd, kwam laatst een filmpje tegen uit 91 waarin ze de nieuwe Civic gingen testen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kan me herinderen dat hij toen een keer in een shelby cobra zat tussen de 2 stoelen in op de kofferbak als het ware terijl ze reden, en dan deed hij zijn mond open :D wat een gezicht :D |
hoe laat komt het vanavond?
op BBC? |
Citaat:
Ik vind die aflevering met de hypnotiseur geweldig :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik geloofde er echt geen hol van... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond die reclame met die ferrari enzo super leuk (al enige tijd geleden).
Dat ze die auto alleen mochten lenen als ze hier en daar wat 'onopvallende' reclame zouden maken voor een of ander boek. :D :o |
Citaat:
hoe bedoel je, niet faken ? |
Citaat:
|
Er wordt toch wel gefaked, wat denk je van die races door europa heen. De laatste keer met die bugatti, dat lijkt mij makkelijk te winnen door dat vliegtuigje. Ook die keer met de DB9 tegen het OV ( o.a. de TGV), dit kan je volgens mij nooit ''winnen''. Het zijn overigens wel grappige filmpjes, toen ze met die Ferrari 612 gingen en dat Jeremy net op tijd was, dat was wel leuk maar of dat echt is...
|
Citaat:
En als je kijkt naar de kaartjes die ze tekenen enzo zouden ze best eens gelijk kunnen hebben hoor :) |
Citaat:
|
Top Gear is idd echt een vet programma. Ik zie dat iedereen het op de BBC kijkt, maar ik heb nog niemand gezien die het op vrijdagavond rond 2100 op Veronica kijkt.
Het gepraat bij Top Gear is gewoon relaxed en is doorspekt met veel engelse humor. Ook de wedstrijdjes die ze organiseren zijn leuk. Ik heb m afgelopen vrijdag gezien en toen hadden ze onder andere darten met auto's met behulp van een stikstofkanon, een wedstrijdje tussen een wedstrijdduif en een Ford Sportka en Jeremy maakte een retourtje London Edinburgh(1285 km) met een Mercedes Benz S-klasse V8-twinturbo diesel :p en dat op één tank. De gast in die show was Ronnie 'O Sullivan die van de baan vloog, maar toch nog tweede stond. Om revenche te nemen mocht hij veertien ballen potten terwijl de stig even een rondje circuit maakte in zijn Mercedes SL-500, volgens Ronnie een trage bak. Hij haalde het wel, maar had niet in de gaten dat de Stig zijn banden even opstookte door met de handrem door onder andere Hammerhead door te gaan :p :D En is er ook een link waar je een plattegrond van hun circuit kunt vinden? Btw, heeft iemand ook die aflevering gezien waar ze Top Gear-theme gingen spelen door middel auto's? Werd onder andere een Ferrari Enzo voor gebruikt :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Skoolboy die Mercedes is toch echt een Audi A8 ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |