![]() |
Populairste muziekforummer 2005, Ronde 2, Poule G&H
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 12 RONDE 2 - POULE G & H De allerlaatste pouledag, morgen beginnen de Achtste finales, waarbij het één tegen één is. Uitslag Poule E: Tom Violence - 54,5% antigone - 52,3% DeadNation - 50,0% matt trakker - 45,5% ]{ing - 38,6% ddeftones - 27,3% Juice - 18,2% Infaustus - 18,2% Uitslag Poule F: Ufke - 65,9% Escapism - 56,8% botulism - 54,5% NERD - 31,8% biep - 25,0% Nighttime Bird - 25,0% STP - 22,7% Trimm Trabb - 18,2% Tom Violence, antigone, Ufke en Escapism door naar Achtste finales. Korte introductie en informatie over de wedstrijd. Poule G: 655321 vixen sukKelgirl12 Ragnar Metal Paranoid Android cha0s HenkMul Poule H: terror koe Dr. Aep Danique enema abortion Sigúr Wouter Youth Snuitermans MetalliCat Kies uit beide poules 3 namen, beste 2 gaan door. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs. |
ik dacht dat ik er wel uit zou liggen, eigenlijk.
Poule G: vixen Metal Paranoid Android Poule H: Sigúr Wouter Youth Snuitermans |
G
Henk Mul Paranoid Android Metal H Sigúr Wouter Youth MetalliCat |
Poule G:
Metal cha0s Paranoid Android Poule H: terror koe! Danique Wouter youth |
Poule G:
655321 - NSG vixen - NSG cha0s - Zuipmeeting Poule H: terror koe - Dunno, wel een geinig wijf Sigúr- Geen idee, heb wel respect voor hem MetalliCat - Jazz <3 |
Poule G:
Ragnar Metal cha0s Poule H: terror koe Dr. Aep enema abortion |
Poule G:
sukKelgirl12 Metal Paranoid Android Poule H: Dr. Aep Danique Snuitermans |
Poule G:
Metal, hottie Paranoid Android, zijn smaak <3 cha0s, forumpunk Poule H: enema abortion, natuurlijk! Sigúr, kweenie. Danique, leuke muts van gekocht. |
Nou Roxy ik vind je geen kuthoer meer hoor, dank je wel.
|
Poule G:
Ragnar Paranoid Android cha0s Poule H: Dr. Aep enema abortion MetalliCat |
Ouch!
Poule G: 655321 vixen HenkMul Poule H: terror koe Sigúr Snuitermans |
Citaat:
Paranoid Android, goede smaak cha0s, aardige gast + vette breakcoreshizzle HenkMul, omdat de rest van het gezin ook tof is moeilijke keuze Poule H: Dr. Aep, omdat hij naar stars geweest is en ik daar jaloers op ben Sigúr, omdat hij luc heet en yo la tengo waardeert Snuitermans, omdat hij prachtige hoezen post |
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Poule H: Dr. Aep enema abortion Wouter Youth |
Citaat:
lol :cool: |
Poule G:
655321 vixen cha0s Poule H: Sigúr Danique MetalliCat |
Poule G
sukkerlgirl12 Metal paranoid android Poule H Terrorkoe metallicat wouter youth |
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Omdat het toffe d00ds zijn Poule H: terror koe - Omdat ze een retro hete gothic is <3 Snuitermans - Omdat ik Worlds End Girlfriend's The Lie Lay World van hem heb leren kennen <3 MetalliCat - Jazz en hapt zo geweldig (y) |
vixen
Metal Paranoid Android Poule H: terror koe Sigúr MetalliCat |
Poule G:
Metal, lijkt me wel een leuk iemand Paranoid Android, toffe smaak cha0s want we moeten nog steeds een keer de rumba gaan dansen :o Poule H: terror koe, tof persoon (y) Dr. Aep, lijkt me ook wel een cool iemand MetalliCat, ja gewoon daarom |
Poule G:
Metal - Geeft mij hout. cha0s - Wekte me op een Lowlandsmorgen om een uur of 9. De rest van mijn groepje is er nog steeds boos over. "Ja, we hebben onze slaap nodig." Mark en ik begrijpen nog steeds niet waarom iemand naar Lowlands gaat om te slapen, daarom krijgt hij mijn stem. HenkMul - ! Poule H: terror koe - Lid van de Kvlt Promo Grrrl groep op Last.fm :):):) Dr. Aep - Zag ik volgens mij vlak na het verhaal over Mark iets hierboven. Danique - Heeft mij meloen zien eten en mijn portomonnee zien gebruiken als servet. Good ol' 2002. <3 |
G
655321 // stephanie, gaaf man. SukkelGirl12 // coole dude cha0s // punk tot op het bot H terror koe // Achterhook Danique // daphne enema abortion // hoppa |
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Poule H: terror koe Danique Sigúr |
Poule G:
Metal - Fran Swa B Ft. Mc Nance cha0s - 8bit \m/ HenkMul - Fran Swa B Ft. Mc Nance Poule H: Dr. Aep - de baard enema abortion - om daarom Sigúr - om daarom |
Poule G:
Metal Paranoid Android HenkMul Poule H: Dr. Aep Sigúr MetalliCat |
Poule G:
Metal Paranoid Android HenkMul Poule H: terror koe Sigúr Snuitermans |
Poule G:
sukKelgirl12 Metal cha0s Poule H: Dr. Aep enema abortion MetalliCat |
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Poule H: enema abortion Snuitermans MetalliCat |
Poule G:
vixen - relaxed. Metal - metal. HenkMul - omdat ik me zo heerlijk aan 'm kon irriteren toen hij nog onder elke post HenkMul! zette. Poule H: terror koe - ik proestte icetea over mijn monitor. Sigúr - herenliefde. (o.a.) Snuitermans - muzieksmaak. |
Poule G:
Ragnar - Jan haalt het metaal uit de limburse kolenmijnen Metal - Meer een aluminium van de gamma typje cha0s - beerrorizer Poule H: Dr. Aep - droog. enema abortion - nat. MetalliCat - hij bespeelt een toeter. |
omg ik krijg stemmen voor mn baard :cool:
als jullie vrijdag naar utrecht komen kunnen jullie hem bezichtigen en misschien zelfs aanraken (y) -edit- ik bedoel natuurlijk zaterdag |
ik kan niet maar kun je me ajb een sample van de baard sturen?
|
Poule G:
655321, chick vixen, chick cha0s, chicken Poule H: terror koe, lijkt me wel grappig Dr. Aep, lijkt me wel grappig enema abortion, misanthroop |
Citaat:
|
Poule G:
655321 vixen cha0s Poule H: terror koe Dr. Aep Danique |
Poule G:
Ragnar Metal cha0s Poule H: Dr. Aep enema abortion MetalliCat Argumentatie is overbodig, dit zijn gewoon forumheerschers. |
Poule G:
655321 vixen Metal Poule H: terror koe Dr. Aep Wouter Youth |
Poule G:
Metal Paranoid Android HenkMul Poule H: terror koe Dr. Aep Snuitermans [/B][/QUOTE] |
en nu maar duimen dat enema abortion door gaat
|
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Poule H: terror koe enema abortion Snuitermans |
Citaat:
;) |
Poule G:
Metal - metal (y) cha0s - hij heeft een 0 in zijn naam, dat getuigt van 1337-heid HenkMul - ik vind zijn humor werkelijk briljant Poule H: Dr. Aep - warhammerrrr enema abortion - abortus, daar scoor je punten mee Sigúr - omdat z'n nick vast van Sigúr Ros komt (y) |
Poule G:
cha0s HenkMul vixen Poule H: Dr. Aep Snuitermans MetalliCat |
willen er nog meer mensen samples van mijn baerd?
|
Poule G:
655321 vixen HenkMul Poule H: terror koe Dr. Aep - mits sample van baard Snuitermans |
Poule G:
Metal cha0s HenkMul Poule H: Sigúr Snuitermans MetalliCat |
Citaat:
|
Metal
Paranoid Android cha0s Danique Sigúr Wouter Youth |
Citaat:
|
Citaat:
|
Poule G:
sukKelgirl12 - cassie, en omdat ik zn amp mag abusen Metal - metal cha0s - 8-bit terror breaks, en omdat ik in een onderlinge strijd al een keer van hem verloor Poule H: terror koe - oldschool forum 1337 goth enema abortion - glanzig Sigúr - sja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30. |