![]() |
Job Cohen: Alle oogjes tellen mee...
http://www.nos.nl/nosjournaal/artike..._campagne.html
Ik weet het niet hoor... Politie kan het allemaal zelf niet meer aan en dan moeten wij helpen...maar één straatje verderop heb je wel weer te maken met een stijfkop die alleen maar bonnen schrijft... Het is natuurlijk wel te begrijpen maar eigenlijk niet onze taak... |
Reactie op de poll:Kijken of er een portomonee of mobiel in zit natuurlijk :rolleyes:
|
*** proberen het knopje bij de draadjes te vinden.
|
Jeej nog meer vertragingen!
|
Dat hangt geheel en al af van de omstandigheden van het geval.
|
ik denk dat ze beter de reiziger minder alert kunnen maken, al dat overspannen gezeik.
|
Ik kijk om me heen of de andere mensen in de trein het verdienen om te leven..
Ja. Dan bel ik die ene boef van Bassie en Adriaan hoe ik die boem onschadelijk kan maken. Nee. Dan probeer ik als een held, zelf die bom ontschadelijk te maken.. Waarvoor ik tijdens mijn begrafenis geroemd zal worden.. "Wat een zelfzinnige jongen was het toch" |
Citaat:
een ware held denkt niet aan de gevolgen van zijn daad. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
En daarnaast, als je een bom ziet schijt je tien kleuren en denk je er echt niet aan effetjes de held te spelen. Allemaal maar praatjes. |
Ik denk doorslapen: hoevaak gebeurt het wel niet dat een student zijn tas vergeet in de trein? Daar kan ik me echt niet druk om maken. Vind ik dat er eerst verdachte djellabamannen om die tas heen hebben gehangen dan waarschuw ik denk ik een conducteur. Of ik pak 'm op en zet 'm in elk geval eerst buiten de trein als ik dat durf.
Trouwens, lol @ populistisch kutgewauwel over bonnen schrijven |
Citaat:
|
Hehe, ik zal die djelleba-dragers waarschuwen geen djelleba in de trein te dragen wanneer het 'zover' is. ;)
Ik zou eerst zachtjes een du'a (smeekbede) opzeggen en dan lekker doorslapen. |
Dit lijkt me alleen maar paranoia in de hand werken. Als mensen echt iets verdacht vinden wordt dat ook zonder zo'n campagne wel gemeld en worden er dagelijks wel tweehonderd tassen vergeten zonder dat aar een bom inzit.
|
Ik let sowieso altijd op. Anders val ik op m'n muil.
Maar goed, letten op rugzakjes? Meneer Cohen, zorg er eerst maar voor dat mensen betalen voor de metro :nono: Als het gebeurt, dan gebeurt het maar. Hebben die stomme fanatiekelingen lekker hun zin :mad: |
't Is wel een goeie manier om nooit meer je tas te vergeten. Daar wordt je vast voor gearresteerd :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Te achterlijk voor woorden
|
On-topic: Als iedereen de woorden van Cohen serieus neemt wordt het spoor overspoeld met vertragingen en échte terroristen laten zich hier natuurlijk niet door uit het veld slaan.
|
Citaat:
Maar een du'a opzeggen doe ik niet alleen als ik iets 'verdachts' zie hoor, dat doe ik gewoon gedurende de hele dag. Bij bijna alles wat ik doe trouwens. En daar wilde ik het bij laten, anders krijg ik straks nog verwijten dat ik dit topic heb laten ontsporen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slapen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bijlage: Politiek Correcte uitleg: (komt van het spreekwoord "geen slapende honden wakkermaken") Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat Nare Man een hond is.. en ook geen Linkse hond.. Ik vind Nare Man een toffe baasch (y) |
oeh wij blijven er wel nuchter onder ofniet:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Conducteur roepen om te vertellen dat iemand zijn rugzak vergeten is of gewoon doorslapen.
|
Citaat:
|
De conducteur waarschuwen, dan kan het naar gevonden voorwerpen.
Net als vroeger dus. |
Sowieso ben je ofwel een gigantische amateur of heet je Samir A. als je vandaag de dag nog probeert een aanslag te plegen met een rugzakbom.
|
Doorslapen. Hoeveel terroristische aanslagen met verlaten rugzakken zijn er al geweest in Nederland?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |