![]() |
Veilig op school???
VRaagje Damens en Heren, jongens en meisjes.. willen jullie het volgende invullen voor mij?
Welke opleiding volg je ? waar volg je deze? voel je je veilig op en rond school? heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? en als je je onveilig voelt, geef dan aan waarom, en wat jij denkt wat een oplossing zou kunnen zijn alvast bedankt!!! (sorry is weer tijd geleden dat ik hier was maar ja.. druk druk ) |
Welke opleiding volg je ?
HEAO waar volg je deze? HVAHES voel je je veilig op en rond school? JA heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? zeer weinig terroristen, en een officieel jihad verbod (y) |
5 gymnasium waar volg je deze? Arnhem voel je je veilig op en rond school? Veiliger bij ons op school kan echt nergens anders, bij ons wordt nooit gejat. Echt, als ik een briefje van 50 op de grond zou laten liggen zou iedereen het laten liggen met de gedachte "oh niet van mij" heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Iedereen let op zijn eigen spullen en verder maken we ons ergens druk om en als je je onveilig voelt, geef dan aan waarom, en wat jij denkt wat een oplossing zou kunnen zijn Door individualisering van de maatschappij is er meer ruimte gekomen voor het uitdenken van agressieve gedachten en het handelen ervan. Er moet weer meer sociale controle komen :) |
Welke opleiding volg je? Geneeskunde
waar volg je deze? Erasmus MC Rotterdam voel je je veilig op en rond school? Ja hoor. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt?De geneeskunde faculteit zit bij het ziekenhuis. Daarbij loopt er ook echte bewaking rond. Maar meer dat de sfeer gewoon normaal is. Verder krijgt iedereen die er werkt of studeerd zo'n naamkaartje met een foto. Niet dat ik het nodig vind. |
Law in Europe waar volg je deze? RuG voel je je veilig op en rond school? Ja. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Omdat er relatief weinig hersenloos tuig rond loopt. |
Welke opleiding volg je? pedagogiek
Waar volg je deze? Rotterdam Voel je je veilig op en rond school? Opzich wel. Er zijn plekken waar ik me minder veilig voel iig. Heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Het is en blijft een grote stad, waar (heel) veel rare dingen gebeuren. En als je je onveilig voelt, geef dan aan waarom, en wat jij denkt wat een oplossing zou kunnen zijn. Ik heb geen idee, ik denk er ook niet zo heel veel over na, daar zou ik een dagtaak aan hebben en het zou uiteindelijk toch weinig uitmaken, omdat er toch amper wat veranderd. |
vormgeven waar volg je deze? Utrecht voel je je veilig op en rond school? ja heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Ik zou niet weten waarom ik me onveilig zou moeten voelen. :s |
Welke opleiding volg je?
Nederlands recht. waar volg je deze? RU. Voel je je veilig op en rond school? Jazeker. Heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Nee, geen idee. |
Ik heb Nederlands recht gestudeerd. waar volg je deze? Katholieke Universiteit Nijmegen. voel je je veilig op en rond school? Ja, honderd procent. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Ik voel me nooit onveilig en kan niet voorstellen dat anderen zich wel onveilig voelen op de campus. |
Citaat:
|
Ja, natuurlijk. Ik zie niet in waarom ik me zou moeten voegen naar een besluit van het college van bestuur dat alleen gebaseerd is op marketingoverwegingen en de wens in het buitenland niet met jongetjesverkrachtingen geassociëerd te worden. ;)
|
Citaat:
|
Nog niet letterlijk, maar de datum en zaal zijn al vastgelegd en de tekst van mijn scriptie is definitief, dus dat is gewoon een kwestie van wachten. Helaas is december nogal een moeilijke maand dus wordt het januari, kost me weer een smak collegeld :mad: :D
|
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek (HBO) Waar volg je deze? Saxion hogescholen, Enschede Voel je je veilig op en rond school? Ja Heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Ik denk omdat het een lekkere sfeer is. Ik zie nooit ruzies of opstootjes. Er loopt niet veel (geen?) bewaking rond en het is gewoon gezellig. :) Als je je onveilig voelt, geef dan aan waarom, en wat jij denkt wat een oplossing zou kunnen zijn. NVT |
Citaat:
|
MLO chemische lab waar volg je deze? Zadkine Rotterdam voel je je veilig op en rond school? ongeveer heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Omdat er nu opeens 2 bewakers erbij zijn gekomen :s |
Biologie (en evt. psychologie, zo nu en dan). Waar volg je deze? Universiteit Leiden. Voel je je veilig op en rond school? Ja. Heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Er zijn altijd genoeg mensen in de buurt. Bovendien, het zijn biologen. Die zijn regelmatig apart, ja, maar niet bepaald bedreigend. |
International Financial Management waar volg je deze? HES Amsterdam voel je je veilig op en rond school? Ja hoor... heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Ik zou niet weten waarom niet. Wij hebben trouwens aardig veel 'beveiligers' rondlopen die er zo rond de 16 uitzien. Weet bij gods niet waarom dit is, ook niet waarom er hondenbeveiliging loopt... etc. maar goed... |
VWO-TTO waar volg je deze? E.L. Meer zeg ik niet. :) voel je je veilig op en rond school? Tuurlijk. Als hogere klassen niet gaan irriteren. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? ...Mag ik een kanskaart? |
Uni waar volg je deze? Tilburg voel je je veilig op en rond school? Ja heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Tja, als universiteit hoor je dat soort dingen te regelen, en hier is het wel goed geregeld. Laatste tijd ook security in de bieb. :o Maar die zijn echt streng, eigenlijk niet echt normaal meer, allemaal van die strikte regeltjes. (n) |
Journalistiek Waar volg je deze? HU Voel je je veilig op en rond school? Ja Heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Ik voel me haast nooit onveilig. Verder is het gebouw vrij open en ruimtelijk. Ik heb alleen de indruk dat sommige mensen van het SCOM nog al eens bang voor mij zijn. |
3 gymnasium waar volg je deze? Christelijke Scholengemeenschap Walcheren in Middelburg voel je je veilig op en rond school? Ja. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Er zijn zelden of nooit vechtpartijen, en in die bijna 3,5 jaar die ik op die lokatie zit heb ik één keer gehoord dat de politie op moest treden. Voor de rest wordt er goed opgelet in de pauze's door een aantal concierges. Al met al geeft dat me gewoon een veilig gevoel, ook gewoon omdat er nog nooit iets heel ernstigs gebeurr is. |
Sportmarketing en management waar volg je deze? Rotterdam (HES) voel je je veilig op en rond school? Ja. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Is mij nog nooit iets gebeurd. Je moet gewoon opletten op je spullen maar dat heb je in zo'n stad! |
Atheneum 6 waar volg je deze? heemlanden houten voel je je veilig op en rond school? ja heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Gewoon een veilige plek, waarschijnlijk door het feit dat het een witte school is. Er zijn gewoon weinig problemen. |
MHBO Multi Media & Informatie (MMI) waar volg je deze? Utrecht (kanaleneiland) Voel je je veilig op en rond school? Mijn school bevat heel veel jongeren met een niet-Nederlandse achtergrond. Desondanks hoef je echt niet bang te zijn. Iedereen is gewoon heel relaxt en er is ook geen gespannen sfeer ofzo aanwezig... heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Iedereen is gewoon heel relaxt en er is ook geen gespannen sfeer ofzo aanwezig... |
Verpleegkunde waar volg je deze? HAN in Nijmegen Voel je je veilig op en rond school? Ja heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Er hangt gewoon een heel ontspannen sfeer rond op school. |
voor mij geld hetzelfde als de poster boven mij aangezien ik ook op de han zit en me totaal niet onveilig voel. Alleen studeer ik commerciele economie maar ja.
|
Helaas nog Havo. waar volg je deze? Op het Willem Van Oranje College in Waalwijk. voel je je veilig op en rond school? Jawel, heb nooit wat dreigends mee gemaakt. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Jaa, want wij hebben soort 'stadswachten' in onze school lopen die toezicht houden. |
atheneum 6 waar volg je deze? Vlaardingen voel je je veilig op en rond school? Tuurlijk, in Vlaardingen gebeurt toch nooit wat. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? De school ligt in een doodse wijk vol dichtgetimmerde woningen. Dus. |
Welke opleiding volg je ? HAVO (5)
waar volg je deze? Melanchthon College in Schiebroek voel je je veilig op en rond school? Jep heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Er zijn nog nooit erge dingen e.d. gebeurt op school. Natuurlijk weleens gevechten, maar daar maak ik me verder niet druk over. |
VWO
Voorburg ja, ik voel me veilig ik weet niet waarom, maar de pestkoppen bemoeien zich niet meer met mij, dat was de enige reden waarom ik me ooit niet veilig op school voelde, en er is geloof ik nog niet veel gebeurd. behalve als je je fiets niet in de kelder zet, is er niks aan de hand. |
Citaat:
Op de havo wel maar toen ik nog op vmbo-t zat niet echt. Kom waarscheinlijk door de mensen die er op zitten, of je populair bent of niet, en door de groepen op die school. grtz elder |
Rechten en Psychologie. waar volg je deze? Vrije Universiteit Amsterdam voel je je veilig op en rond school? Ja. heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Omdat ik me nooit onveilig heb gevoeld? |
Welke opleiding doe je?
Ik doe de hogere hotelschool waar volg je deze? in Maastricht voel je je veilig op en rond de school? op school sowieso, s'avonds laat in mijn eentje in Limmel misschien iets minder, maar heb er verder geen moeite mee heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? Mijn school tolereert volgens mij geen crimineel gedrag, dus als je echt iets ernstigs uithaalt moet je van school af volgens mij. De school ligt echter in een of andere achterstandswijk, Limmel namelijk. Daar loopt wel ene hele hoop tuig rond |
HBO lerarenopleiding engels waar volg je deze? tilburg voel je je veilig op en rond school? ja heb je inzicht/een idee hoe het komt dat je je wel of niet veilig voelt? ik heb nooit een onveilige situatie meegemaakt/gezien in of rond de school en er loopt security rond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |