![]() |
Veel voorvocht
Mijn vriend heeft veel last van voorvocht, niet dat ik dat echt een probleem vindt, maar hij zit er zelf wel heel erg mee (hij schaamt zich en durft soms daarom zn broek niet uit te doen)
Nu moet toch wel toegeven met ervaringen van voorgaande vriendjes, dat het bij hem wel uitzonderlijk veel is. Als we alleen al zoenen heeft ie een enorme natte plek in zn boxer. Als ik hem aftrek komt er nou om de 30 sec ongeveer weer klodder voorvocht uit. Hij vertelde mij dat hij dit pas sinds ongeveer een jaar zo is. En dat ie niet weet hoe het komt en dat ie het wel erg hinderlijk vindt en dus schaamt. Weet iemand de oorzaak van hoe het komt dat hij sinds ongeveer een jaar 'last'heeft van veel voorvocht? Alvast bedankt |
ben geen expert... maar als het nog niet zolang is mischien zou hij eens anoniem informatie moeten inwinnen (google wil nog wel eens helpen) en anders..... huis arts ook al is die stap niet makkelijk..........
en mischien is het ook wel helemaal niks... |
Ik ben wel een expert en volgens mij doe je je werk dan goed (y)
En ik denk ook dat het belanrijker is om ervoor te zorgen dat hij zich er niet meer voor schaamt, dan om erachter te komen hoe het komt. |
BRon : www.expreszo.nl
Veel voorvocht Ik heb heel veel voorvocht. Als ik een beetje zoen in de bios, heb ik een grote vlek in mijn boxer en daalt het zelfs af tot m'n knieën. Ik vind het niet heel erg maar kan ik er iets aan doen? Nero (23) Zoveel voorvocht is inderdaad ongewoon. Het is niet gevaarlijk, maar het kan soms lastig zijn. Als mannen ouder worden, produceren ze minder voorvocht maar hoe dat komt, weten we niet. Ook via internet, een arts en seksuoloog hebben we niet kunnen ontdekken hoe je invloed krijgt op de hoeveelheid voorvocht. Misschien moet je dan maar met simpele oplossingen komen zoals een dikkere boxer als je een leuke afspraak hebt. Heb je er erg veel last van, dan zou je eens met een arts of medisch seksuoloog (bijvoorbeeld in het AMC te Amsterdam) kunnen praten. Maar we achten de kans klein dat hij of zij je een oplossing kan bieden. |
gewoon altijd een rubber om ze lul hebben, weg lekvlek!
|
Beste glijmiddel wat er bestaat, dus waar klaag je over?
|
Tampon dr in (y)
|
Citaat:
Hij is in ieder geval goed geil, beter dan dat er niks uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha :D DE expert, hoelang is het al geleden? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@==>Miss is ie wat minder gewend. Misschien heeft ie wat tijd nodig om ervan af te komen.. |
Citaat:
oh :D hahahaha :p |
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |