![]() |
Omdat sinterklaas wel cult is
Ufke had gelijk:
Nog niet Dus post hier sinterklaas nummers die cult zijn. en nog maar een kleine week en we mogen kerst dissen (y) |
ik ga geen kerst dissen, kerst heerscht.
|
VOF de Kunst - Sinterklaasje
Ome Henk - Ole Ole Sinterklaas is here to stay |
Citaat:
|
sinterklaas is kut.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ali Osram - Sinterklaas is dood
erg omgelachen met een paar mensen vooral omdat we allemaal zwartepiet spelen, en de sint erbij stond haha |
Henk Westbroek- Sinterklaas, wie kent hem niet.
|
Citaat:
Heb notabene een paar dagen geleden de oude sinterklaas plaat van vroeger terug gevonden. Zie de maan schijnt door de bomen.... |
Altijd de bert en ernie's Hoor wie klopt daar kinderen is natuurlijk wel super. Met pepernoot en appels (y).
|
Citaat:
Maar de Pakjespolka en Wat Een Verassing zijn ook heersch. Wat is dit? En wat is dat? Dit lijkt wel een zak patat Het is zeker een surprise, Ik moet van de peper niezen (y) |
primer (y)
|
Citaat:
|
Kinderen Voor Kinderen - Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet
|
VSOP - Sinterklaas represint
|
Citaat:
|
ookal ben ik zwart als roet meen het toch goed
die gaat tever |
Citaat:
Voor sinterklaas vraag ik een heel gelukkig kerstfeest. "vorig jaar had ik niets meer te wensen.. tot jij met die zak naar spanje verdween" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haters willen praten.
|
Citaat:
Nou zit je hier al ruim 2 jaar, nou hoor je te weten dat het: KVLT is! |
wc experience - de hardrocksinterklaas :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De afgelopen twee weken was ik vanwege een onsteking aan de testis niet veel op dit forum te vinden, nu ben ik teruggekeerd! Bedankt @ iedereen die op mij gestemd heeft bij de forumcontest.
Wat vinden we van Jochem van Gelders Sint-CD? Fake of een nieuwe stimulans voor de Sintdustry? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40. |