![]() |
beste condooms
Ik heb nu een vriendin en ben eigenlijk een beetje aan het experimenteeren welk condoom nou het best zit. Mijn pennis is als hij stijve is niet super dik maar best wel lang 20 centimeter. En nu heb ik al geprobeerd met condooms met extra touch maar voe geen verschil en de condooms met die noppen er op lijk mij nixs. Maar weten jullie meschien nog goede condooms of lekker smaakjes ze is zelf gek van chocolade maar diecondooms die daarna smaken vind ze vies kunnen jullie me helpen?
|
Probeer gewoon wat.
|
gewoon goed soeken of gwn lkkr geen condoom en haar lkkr aan de pil lkkr laten gaan :) das veel beter :D en anders veel geld en aan op maken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders denk ik toch dat je (anoniem?) een soa-test moet gaan doen. Ik zal dat liever doen, dan over een maand of wat rondlopen met een soa... ;) Over die condooms.. Je moet samen met je vriendin maar uitzoeken welke er goed zijn.. Ik denk niet dat je dat zo makkelijk alleen beslist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uhh, je hebt ze goedkoper... Je hoeft toch niet PERSEE durex te hebben? Bij de Lidl hebben ze 12 voor 3,99 ofzo... Misschien is dat wat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zonder naar je huisarts of naar de GGD te gaan kun je er niet achter komen of je een soa hebt, maar waarom zou de dokter willen dat je je moeder mee neemt :confused: je bent toch geen klein kind meer? Je kunt, lijkt mij, uitstekend zelf uitleggen waar je voor komt, daar heb je geen volwassene bij nodig.
Ontopic, volgens de consumentengids zijn de condooms van Schlecker, ik geloof dat ze Vulcan heten, de beste koop; ze zijn net zo veilig en comfortabel als Durex en zijn maar een kwart van de prijs van Durex. Het Europese standaardcondoom is 21 cm lang dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. (en je vriendin is 'als het goed is' aan de pil? weet je dat niet zeker?) |
Nou, het ois niet echt dat ik aan haar vraag als ze aan de pil is maar volgens mij 99% is er wel aan volgens mij hebt ze het wel een keer gezegt
|
Citaat:
|
1. Vraag het aan je vriendin
2. sta niet zo op te scheppen dat hij 20 cm lang is 3. je bent nog veel te jong |
Citaat:
|
Citaat:
|
Durex Elite helpt wel. (y)
|
Citaat:
Sorry maar bij ons zeggen ze dan "veel blabla en weinig boemboem" |
Citaat:
Enne lekkerder zonder condoom... zal best, maar de pil is ook niet 100% veilig en jij wilt op je 15de echt geen pa worden ofzo. Durex Elite (Of van een ander merk) voelt alsof je geen aanhebt dus dat is geen excuus. |
Huh? Waarom zou je het met condoom doen als het voor beide de eerste keer is en je vriendin aan de pil is?
|
je zegt dat je 2 jaar verkering hebt met je vriendin. (eerste x)
dan lijkt me toch dat je dan aan elkaar durft te vragen of ze aan de pil is ja of nee? en wat betreft de kosten? als jij jezelf groot genoeg vind om seks te hebben en je wilt het veilig doen dan zul je der wat voor weg moeten leggen. wat dat betreft ben ik goedkoop :P:P |
Citaat:
|
Kun je mogelijk aanvragen,
lijkt me ook beter. |
Durex.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |