![]() |
Reset post-count
Aan de forum en database beheerders;
Is het mogelijk om de postcount van een persoon te resetten? De reden is nog niet zo belangrijk denk ik, maar ik wil alleen weten of het kan. |
Technisch gezien is dat uiteraard mogelijk.
|
Reset die van mij, dan post ik door tot 1337 post en dan ben ik weg :)
|
Ik vroeg me dat af want mijn ppd is niet echt een afspiegeling van de hoeveelheid posts die ik heb gemaakt. Ik ben meer dan een half jaar niet actief geweest in de tijd dat ik lid ben.
Mja, ik hoog het wel zelf op. Fulltime onzinner worden ofzo. Het theoretische maximum is 4320 posts per dag ;) |
kijk dan heb je gewoon weg geen leven.
|
En RSI.
|
Citaat:
|
Kan iemand me uitleggen waarom je je druk zou maken over het aantal posts wat je hebt op een internetforum?
|
Dat is voor sommige mensen image, kunnen ze pronken:
'Kijk, ik heb geen leven, mijn post rate is 800000000000' Zie onzin dus. |
Waarom zou je je druk maken over mensen die zich daar druk over maken? Ja, omdat je je graag druk maakt natuurlijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is niet mijn punt. Ik was nieuwsgierig of het gewoon kon, en heb daar een beknopte motivatie bijgegeven waar je je eigen conclusies uit kan trekken. f.s.com is geen primaire levensbehoefte, zelfs niet een belangrijke, maar het is op de zaak mijn startpagina bijvoorbeeld, en aangezien ik de hele dag internet explorer of firefox op moet starten om research te doen/storingen te kunnen oplossen, post ik regelmatig iets tussendoor. |
Als s.com een primaire levensbehoefte is voor bepaalde mensen, dan weet ik het ook niet meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |