![]() |
Vraagje censuur
Aannemende dat het hier goed staat endezo..
Het woord d.rugsdealer werd met pmmen gecensureerd, maar woorden als kankerhoer niet? Waarom in vredesnaam? :| |
Het meeste wat in de cencuur staat heeft te maken met links die we hier niet willen hebben. Bepaalde dingen staan er al zo lang in dat ik ook niet weet waarom het erin staat.
|
d.rugsdealer is een reflink, zo'n spel waarmee we doodgegooid werden en mensen geld verdienden als anderen erop klikten.
Normaal gezien moet drugsdealer gewoon werken en ************* met een punt erachter niet. Vanwege de .com of .nl |
*is trots op Nezzen vanwege dit topic* :cool: (y)
|
Citaat:
Maar nee oké, dan begrijp ik dat. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ligt er maar aan in welke mate het gepost wordt en vervelend wordt gezien. Een tijd geleden kregen we veel van die postbank karaoke links. Als het de spuigaten uitloopt, gooien we zoiets in de censuurlijst, het helpt iig een beetje.
|
drugsdealer
|
Citaat:
|
|
|
drugsdealer . drugsdealer |
Gaat die lijst wel een keer geupdate worden? Met woorden die een beetje zichzelf respecterend mens (die hier overigens niet veel zijn ;)) niet zou gebruiken?
|
= Ieke
Nee, ik vind dat niet echt nodig eigenlijk. Ik vind het vooral nuttig om links te blocken en imo moet het geval ook niet te vol worden. |
^^ Censuurlijst alleen voor onverbeterlijke spamsites. |
***** was er toch ook een ?:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic: Waarom post je niet gewoon onder je eigen naam dit is nogal iritant eigenlijk |
Offtopic:
Citaat:
|
ik wist nieteens dat we hier cencuur hadden :confused:
|
Citaat:
|
over het algemeen praten mensen hier te beschaafd om een enorme antiflame lijst te maken, en zelfs als het gebeurt zijn de fbs er snel genoeg bij om de post te wijzigen, daarom is dat voor dit forum onnodig
maarja irritante links blokken is altijd goed |
|
|
Citaat:
|
evito
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is ook wel mooi geweest.