![]() |
HET OPPERVLAKKIGE TOPIC. Zou jij...
..liever heel mooi zijn tijdens je jonge jaren en een smerig mormel na je veertigste, of een puisterig gedrocht tijdens je jonge jaren om na je vijfendertigste langzaamaan in een verfijnde vrouw of man te veranderen?
Misschien iets er tussen in, dat je gewoon je hele leven lang niet veel bijzonders bent - niet bijzonder lelijk en niet bijzonder knap? Ik dacht er gisteren ineens over na, en kwam tot de conclusie dat ik niet echt kan kiezen. Op zich is het zo dat als je mooi en jong bent, je makkelijker succesvol wordt en wellicht ook meer van het leven geniet. Aan de andere kant, je kent het leven dan nog niet, en kunt daarbij dingen die je gegund zijn niet waarderen, waardoor je het later lastiger krijgt. En juist wannéér je het lastiger gaat krijgen, en merkt dat niet alles je zomaar in de schoot valt, word je vadsig en rest je niks anders meer dan CDA stemmen en op kleicursus gaan. Dus wat dat betreft is het wellicht leuker om op oudere leeftijd een knappe man of vrouw te zijn. Aan de andere kant, als je als kind, tiner, puber, adolescent, jongvolwassene, wat dan ook, een verschrikkelijk gedrocht bent, dan is er grote kans dat je gepest wordt, en daardoor een miljoen complexen oploopt, waardoor je je vijfendertigste misschien niet eens meer haalt. Doorsnee, het er tussen in, lijkt me ook niks. Puur omdat het doorsnee is. (Ja, ik ben opstandig. ANARCHY PLZ :mad: ) Als ik echt móest kiezen, dan denk ik toch wel dat ik voor 't eerste zou gaan. Wel, nu is de beurt aan jullie. En om jullie op gang te brengen, hier een leuk plaatje: http://jameth.whatthefuck.com/nov2005/omgwtfbbq.gif VERTEL. |
Jong (Y)
Omdat dan de tijd is dat je Leeft, na je veertigste ben je gewoon een 40 uur per week werkende nobody met vrouw, kind en hypotheek. |
Citaat:
|
ik wou dat ik mooi was.
|
heet als ik jong ben, dood als ik oud en lelijk ben (y) !
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jong heet, later een ingevallen drugskop :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jong knap zijn en langzaam oud, gerimpeld, kaal en lelijk worden is volgens mij het ergste wat er is. volgens mij kun je dan maar beter steeds knapper worden naarmate je ouder wordt
|
Citaat:
|
Hmmm, mijn hele leven mooi.
|
Citaat:
|
Misschien iets er tussen in, dat je gewoon je hele leven lang niet veel bijzonders bent - niet bijzonder lelijk en niet bijzonder knap?
doe mij die maar. En als ik naar mijn moeder kijk, waar ik (als ik naar haar foto's van toen zij 18 was bekijk) als 2 druppels water op lijk, zal dat wel aardig lukken (y) |
live fast, die young and leave a beautiful corpse
zegt genoeg |
Citaat:
Ok, dan jong lelijk en oud mooi. Of nee, liever er tusenin. |
waarom kan je niet gewoon mooi zijn punt?
kan prima, mijn moeder was vroeg vet mooi en nu nog steeds....? |
Doe maar jong mooi en oud lelijk :(
|
Liefst altijd.. :p
Maar als ik dan echt moet kiezen, kies ik toch voor jong. |
Citaat:
ik ga voor jong omdat ik na m'n veertigste tyfusrijk ben zodat ik er dan toch niet meer goed uit hoef te zien om alle lekkere wijven te krijgen (y) |
Nu ik er over nadenk, ik ben nu al bijzonder knap, en ik blijf dat tot mijn dood (en ik word oud, geloof me!)
|
Citaat:
Daarbij zijn het op zich twee uitersten, die ik nu noem. En ik ben nieuwsgierig naar welke van die twee uitersten de mensen zullen neigen, en waarom, aangezien ik zelf dus niet echt kon kiezen. |
Frostbite was sneller :(
|
Ik ga voor eerst lelijk en dan mooi.
Moet je je voorstellen hoe bevredigend dat is. Je man zal je niet inruilen voor een jong ding, al je vriendinnen zijn stinkend jaloers. Schoolreunie is het hoogtepunt van het jaar.. Ik kan er best mee leven. |
Redelijk mooi zijn in je jeugd om vervolgens alsmaar knapper te worden.
|
Uiterlijk wordt naarmate je ouder wordt steeds onbelangrijker dus dan zou ik liever knap zijn als je jong bent.
En als je dan boven de 40 oer lelijk bent boeit het toch niet veel meer. Maar goed ik ben een man dus ik wordt er alleen maar knapper op. |
Citaat:
|
jong mooi oud lelijk
sowieso is lelijk maar een relatief begrip als je oud bent, er zijn genoeg lelijke opaatjes en omaatjes die ik toch wel cool eruit vind zien puur om hoe ze zich kleden en hoe ze doen. :) |
jong en lekker sterven
|
Citaat:
|
Middelbaar/oud.
Jong ben je voor wat, 10 jaar? Dan is het over. |
Citaat:
|
Bovendien schept het veel meer voldoening om als 70-jarige opa nog chicks te kunnen playen dan als 20-jarige studentikoos. :cool:
|
Jong i.v.m. bumsmaterial.
|
jong, dan kan ik er tenminste nog voor zorgen dat ik een heterd krijg. maar eigenlijk weet ik het niet :)
|
eh jong mooi en oud lelijk want de wijsheid dat niet alles meezit krijg je toch wel als je ouder bent... ofzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
"Als mannen ouder worden gaan ze op Sean Connery lijken." "Als vrouwen ouder worden gaan ze op Sean Connery lijken." |
Citaat:
|
Citaat:
|
jong en mooi... wat nou als je kiest voor oud en mooi... en je gaat dood voor dat je de leeftijd " oud " hebt bereikt.. sta je daar in de hemel/hel/ of weet ik waarl met de gedachte damn.. "ik ben nooit mooi geweest, terwijl ik dat wel kon zijn"
hoezo ben ik nou oppervlakkig bezig :bloos: |
Ik zou ook liever nu mooi zijn dan later. Ik word liever toch niet oud, want ik vind het nu allemaal al verschrikkelijk saai.
Dus mss als ik nu mooi zou zijn, zou ik alles voor mekaar krijgen wat ik wil, zou ik meer lol hebben, Want mooie mensen krijgen sneller dingen gedaan, en dan zouden al mijn doelen erg vroeg bereikt zijn en kan ik rustig dood neervallen. Maar liever ben ik gewoon m'n hele leven gelukkig. Ook al ben ik een lelijk propje. |
wat een zelfvertrouwen zeg :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever jong knap.
Later kan je altijd nog plastische chirurgie nemen. beetje botox en alles laten liften (y) (y) |
jonge lelijkaard en wulpse bomma
als ik dan niet teveel trauma's heb aan het lelijk zijn he |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |