![]() |
[mp3] dr0)))ne/doom
gepoogd om eens flink te dronen/doomen in een de Khanate/Sunn0))) stijl. Ff de opmerking erbij dat alles synthetisch is... Realguitar door Guitar Rig heen en Drumkit From Hell en hier en daar wat vaag synth-werk....
hij is 12 minuten dus ga er maar eens goed voor zitten mocht je de stijl diggen. zal weer geen dikke markt voor zijn hier.. maar goed :p http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=3...82T8BJ3X50EMYG |
Ik vind dit vet :) Nog harder opnemen en je hebt er een genre bij: dreun/doom :D Iets minder effectjes op de gitaar had voor mij ook gemogen maar die feedback bijvoorbeeld en de drumgeluiden vind ik werelds. Ik hoop dat je hier nog meer van maakt (y)
|
Ik vind dit vreemd, maar hoe zou dit klinken als je t 2x zo snel afspeeld?
|
D/L'ing now :)
Ben nu halverwege, ik ben verliefd :o Meer! |
heuj, fans :cool:
ik zal binnenkort eens pogen meer te fabriceren dan. (Y) :) |
Vette shizzle.
|
Wel ok. Zwaarder man zwaarder :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
okeeee dan ik kan hem dus niet afluisteren op mn computer en waarom weet ik niet. kkcomputer problemen ook altijd.
je moet trouwens wel met wat originelere songtitels komen hoor, dit kan echt niet. 0))) het is nog net geen plagiaat:p en met je 'postrockdinges' 'drone' 'drumb&basshillyblabla' geef ook al meteen weg hoe het gaat klinken. het moet toch wel een beetje een verrassing blijven ofzo :rolleyes: :rolleyes: kritiek op je songtitels dus omdat ik jammer genoeg op dit moment geen kritiek op je muziek kan leveren. |
Zit niet echt een 'progress' in. Wel goed geluid, misschien wat meer met drum doen.
and zoiezo niet mijn muziek hoek :) |
De 0))), hun logo en bandnaam hebben ze ook niet zelf bedacht dusssss.
|
misschien dat het sommigen ontgaat dat de meeste titels hier toch wel WERKTITELS zijn... :rolleyes:
en t is drone: dat hoort traag en saai te zijn :p |
Werktitels. Wat klinkt dat pro ;)
Drone is allesbehalve saai. Less is more.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mijn god wat is dit!
|
Citaat:
|
Je moet elektrische drumsamples hebben, realistische klinken hier niet echt lekker bij.
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:05. |