![]() |
Kerst Activiteit op School!
Hoi hoi,
kunnen jullie me helpen? :p Voor kerst mogen we tussen activiteiten om samen als kerst activiteit met de klas te doen. Iemand Sugessties? Wat ik zelf al bedacht had: -Karten -Bowlen -Laser Gamen -Bios. :rolleyes: Trouwens het moet zeker betaalbaar zijn. ThnkQ! |
Citaat:
|
Ik snap er ook geen zak van maar hoop dat je wel doorhebt dat die activiteiten van jou sowieso al niet doorgaan. Ga een kerstfilm kijken ofzo.
|
Gewoon, tussen activiteiten doen als kerst met de klas.
|
Een Sinterklaas inhuren.
|
Ga fijn een film kijken en koop een lading snoep ofzo.
Of ga bij iemand met een groot huis kadootjes geven ofzo. Organiseer een kerstgala oid. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Na activiteiten moet; 'Kiezen' staan.
|
Citaat:
100 euro is ook betaalbaar, maar niet voor een schoolactiviteit. Beetje inleven kan ook geen kwaad. Wat een negativiteit hier :s :s |
Citaat:
Wat een stoere vent ben jij zeg hee. |
Kerstontbijt(y)
|
Citaat:
|
een gala is wel lache dat hebbuh wij owk... :D tenminste ik hoop dat het leuk word ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Gala organiseren (y) En dan tot 05:00 ofzo :) |
Citaat:
Deden wij ook. (y) |
idd kerstontbijt, iedereen betaalt een paar euro daar koop je wat lekkers van, wat versieringen eventueel. Kan je misschien nog een leuke kerstfilm huren om te kijken. Best gezellig allemaal :)
|
Kerstdiner/kerstbrunch/kerstontbijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Thnkx voor de normale antwoorden. (y)
|
Merlot bij ontbijt?
|
Geen dank (y)
|
Citaat:
|
Sinterklaasgala ofzo? Of ga naar de film 'Het paard van Sinterklaas'. :o
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens wel erg slap dat je zelf niet eens iets kunt bedenken als kerstontbijt ofzo. |
Citaat:
|
Schaatsen!
|
Citaat:
Suggesties zijn bij mij altijd welkom. Bij jouw niet? Dan kan je over heel deze scholieren forum roepen dat je het zelf wel kunt bedenken. |
Citaat:
|
:D
Citaat:
Ik denk dat ze het zo bedoelde. |
Citaat:
|
Samen uit eten een klassenavond ofzo?
|
Citaat:
Het koste me moeite, maar ik heb je post gelezen. Dan vind ik het weinig creatief, ook goed. En er staat genoeg op dit forum dat ik zelf niet kan bedenken, dus je praat poep. |
Citaat:
|
Schaatsen?
|
Citaat:
Je zegt het zelf. 'Genoeg'. Nog lang niet allemaal. Maar goed, het koste je moeite? Why the fock reageer en lees je het als je zoveel commentaar heb?. Maar ok. Is cool. Slotje :) ;) |
Citaat:
wat sta je voor Nederlands en Engels op je rapport? |
Ga buiten willekeurige voorbijgangers mishandelen.
|
Ga op zoek naar de 4241.
|
Citaat:
Maar waarom een slotje, heb je al het antwoord wat je wilde? Zoja, verlicht ons! Zo nee, het offtopic gezeik houd hier op dus geen slotje nodig. |
Ga samen in een gaarkeuken helpen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allemaal wat maken, de een brood de ander soep een derde vlees. En dan gezellig dineren. Gourmetten kan ook(Y)..
|
Topic kan wel naar Feestdagen nu :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |