![]() |
Wat doe jij hier nog?
Okay, laten we er geen doekjes om winden: wij zijn, op een enkeling na, geen scholieren meer. Wat doen wij hier dan nog? Heeft dit gele forum dan zo'n aantrekkingskracht dat we maar en masse blijven posten? Er zijn inmiddels nog immer fanatiek postende leden die al meer dan 5 jaar lid zijn. Hoe kan het dat permanent gebande terugkomen met undercovernicks? Vind je het zo interessant om te weten hoe Mijns. haar dag besteed heeft en/of wat Haligh allemaal nieuw heeft? Zijn er mensen die zulke topics daadwerkelijk tot de bodem uitspitten en geen woord missen? Kortom: WAT DOE JIJ HIER NOG!?!?!?
En ikzelf: Tja, ik denk dat ik wel op een bepaalde manier verslaafd ben, maar waarom.. :confused: Ik vind het hier echt niets aan en het kan me ook weinig schelen wat jullie allemaal uitspoken, maar toch blijf ik komen. Het zal de verveling wel zijn. |
dit is mn leven
|
Citaat:
|
Het is een tak van www.scholieren.com, forum.scholieren.com, dus het is alleen de naam, voor de rest kan je hier ook posten als je 70 bent, maar dan is er geen kank0r aan.
Ik zit hier omdat ik hier nu eenmaal zit. |
Citaat:
|
ik vind het schattig allemaal.
|
Citaat:
|
ik kwam hier vroeger eerst om uitreksels uit te printen zz
|
ik ben net nieuw hier hihi :)
maar ik kende al wel een paar mensen bijvoorbeeld avelon en hermione en mortischa en crook enzo, van feestjes. :) en zij zeiden nou ik ken me nu toch een gaaf geel forum moet je ook eens kijken. en mijn kostbare vrije tijd spendeer ik nu met mijn laptopje op schoot, surfend naar alles over mijns, de nieuwe haarkleur van uuuf, de relatie van metal, de kale piemel van cut_off, kiekjes van tom violence, piercings van japie en ga maar door. |
Citaat:
|
ik ben nog scholier, haaaa haaaaa, loser.
|
Citaat:
:) |
forum.studenten.com?
forum.werkzoekendeadolescenten.com? forum.magazijnmedewerkersonderde30.com? |
oja niet te vergeten mijn achternichtje berlin die ik hier per toeval tegen het lijf liep.
wij spendeerden vele middagen met het knutselen van brooddeeg zeemeerminnen, zelfgemaakte eierkoeken met glazuur en smarties erop :), kamelen van verfroerstokjes, en noem maar op. |
ja wat teun zegt
|
Citaat:
Volgend jaar weer center parcs heh ;) |
Citaat:
ik paar nog maar een pint :( |
Citaat:
|
Beetje aankutten.
|
Citaat:
superleuk glory, je moet snel ook eens komen naar goeree overflakkee. :) |
Citaat:
|
ja, het is hier zo leuk dat ik er ooit een gedicht over heb geschreven; Hey ga je mee naar goeree overflakkee :)
|
Volgens mij zijn we met z'n allen gewoon zwaar pedofiel.
Punt èn èl |
Citaat:
|
ik heb niet veel beters te doen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben een echte scholier nog jaja (y)
en een geek dus forummen past wel bij mijn lifestyle. |
ik wil van forummersspotten mn beroep gaan maken,dus dan moet ik wel weten hoe ze er allemaal uitzien he:)
|
ik ben nog een maagd want ik spot nooit forummers,
ik woon dan ook in eindhoven. |
Pure gewenning en liefde voor macht.
|
Citaat:
|
ik denk dat er 3 permbans voor nodig zullen zijn voor ik me hier losruk :(
|
iets met verveling en routine.
|
Citaat:
|
Ik post al bijna niet meer.
Alleen vandaag weer, herinneringen ophalen met Eresh. :bloos: |
Citaat:
|
Ik ben dit jaar ontmaagd qua forummers spotten, door Japie.
Ohja nou en het is de verveling denk ik. |
Citaat:
|
ooops
|
:)
|
Ik was hier trouwens altijd voor leven in de brouwerij.
|
Welk subforum zou geschikt zijn voor een snelcursus "hoe houd ik een forum gezellig?" :)
|
Citaat:
Jou, Infaustus, Telluriet en mij een weekje forumführer laten zijn. |
Oei dan zou het hier echt een enorme bende worden :D
|
Genieten geblazen
En onherstelbare chaos. |
Annihilation, degradation, humiliation, frustration, carnage (Y)
|
Citaat:
|
Als eerste zou ik de kleur aanpassen.
|
Daarnaast de naam
förüm.schøliërën.cum (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |