![]() |
Probleempje?? :S HELP :(
(hou er rekening mee ik ben een amateur in dit gebied:$)
nou we waren alleen thuis met mijn vriendin dus gingen we gekken dingen doen.. probleem was dat ik geen condoom bij me had...we werden zo gek dat ik toch (echt een heel klein beetje) erin ging.. ze was nog maagd en er is niks uitgekomen. nu is zij HEEL bang dat ze zwanger kan worden. is het mogelijk dat ze zwanger kan worden??? en wat kunnen we eraan doen! hoelang duurt het totdat we het weten???? ik heb jullie hulp nodig!! DANK JE WEL! |
voorvocht kan ook zaadcellen bevatten, maar ik denk dat de kans héél klein is dat ze zwanger is. voor de zekerheid heb je zwangerschapstesten.
|
Als ze nog maagd was dan is de kans vrij groot. :( Heb je echt door het maagdenvlies heen geprikt of niet?
|
en je dan nog the master noemen ook :cool:
|
Citaat:
|
Spermacellen leven ook nog n tijdje buiten de vagina en kunnen dan alsnog toeslaan :evil: ,
dat ze maagd is/was doet er niet echt toe,maar de kans is opzich wel klein,maar aanwezig dat ze zwanger is misschien. Moet ze binnenkort ongesteld worden? of pas geweest?dat soort dingen spelen ook mee. klote hoor,succes. |
ThE MaSTeR 2oo3
17V - Lid :confused: Vraag me af waarmee je er dan in ging :| |
Citaat:
@ ts: de kans dat je vriendin zwanger is is niet groot, maar wanneer deden jullie het? slikt ze de pil? is/wordt ze binnekort ongesteld? |
Citaat:
maar over de vraag: de grootste kans om zwanger te worden heb je halverwege je mensturatie cyclus. als je van een gemiddelde bij een regelmatige menstruatie cyclus van 28 dagen, is dat twee weken na je laatste menstruatie. hierom heen zit nog een periode van plus of min 4 dagen waar er ook nog kans is op zwangerschap. dus een vuist regel zou kunnen zijn: Bij een regelmatige menstruatie cyclus van 28 dagen kan een vrouw zwanger worden vanaf de 10de tot de 18de dag. |
ja, als je vriendin niet aan de pil is, kan het zijn dat ze zwanger is. beetje dom om niks te gebruiken he...
maar goed, je kan idd al zwanger worden van voorvocht, die kans is klein, maar hij is er wel. ook kunnen zaadcellen in de vagina nog een aantal dagen in leven blijven (ik meen 5), dus je kan een paar dagen erna nog zwanger worden. ik zou een test doen als je vriendin overtijd is, dus niet eerder, want dan werkt de test niet. |
we deden het 2 dagen terug. dus wil ik even vragen wanneer zij die zwangerschapstest kan doen. ze zei dat ze al eentijdje niet ongesteld was. maar verder weet ik het ook niet.
t was gewoon een foutje over mijn geslacht ik heb het veranderd ik ben gewoon de jongen :) |
Citaat:
ot: ik zou niet zo bang zijn. |
Citaat:
En ja ze kan zwanger zijn, kans is klein, maar toch maar testje doen he? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ipv dat jullie mij uitlachen kunnen jullie best wel zeggen wanneer zij die test kan doen...??? (we deden het 2 dagen terug)...
toch bedankt mensen :(!!!!! |
jezus gast dat kan je zelf toch ook wel bij elkaar googlen?
|
Waarom hebben sommige mensen het hier over "door het maagdenvlies heen geprikt"... Mensen, wake up, er zit geen groot vlies waar je doorheen moet, vrouwen zijn ook gewoon ongesteld he, dat bloed moet er ook uit...
|
(l)
|
Citaat:
Verder: Zie FAQ in mededeling. |
Voorvocht kan ook zaadcellen bevatten zoals Hulk al zei. Je vriendin zou best zwanger kunnen zijn, maar dat is natuurlijk niet zeker. Gewoon even een testje halen, dan ben je van alle onzekerheid af!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |