![]() |
Hoe vaak?
Hoe vaak kom jij gemiddeld klaar als je seks hebt?
En is het normaal als een man 5 keer achter elkaar een stijve kan krijgen? :eek: |
per persoon verschillend. Ik sta er niet van te kijken.
|
Citaat:
|
Laten we zeggen gewoon één keer.
En het is niet abnormaal ofzo, maar hij heeft dan wel een behoorlijk uithoudingsvermogen. |
Scheelt eraan.
|
Ligt er maar net aan, het is me in zijn bijzijn wel eens gelukt om de 9 aan te tikken maar vraag me dan ook niet hoe ik me daarna voelde, haha. Meestal 1 keer/2 keer, anders helemaal niet, ligt er maar net aan of alles 'meezit'. :o
De door jou genoemde 5 keer vind ik niet gek bijzonder klinken, kwestie van fit zijn en genoeg zin hebben. (Y) |
Per seksbeurt uuh verschilt, soms 0 keer. Soms 1 keer. Soms 2 en soms 3 x; 1 keer door orale bevrediging, dan dubbelorgasme, clitoraal en vaginaal. WAT EEN FEEST!
En ja, dat is normaal. |
Meestal meerdere keren, als ik minder dan 5 keer klaarkom gaat mijn vriend aan zichzelf twijfelen en als ik helemaal niet kom wordt hij waarschijnlijk depressief :bloos:
( ik heb het hierbij gelukkig wel getroffen :o ) |
Citaat:
Okee ik ben echt jaloers op sommige meisjes hier!!! Kan dus niet komen tijdens seks, alleen met hulpmiddelen erbij (andere dingen dan handen) :( :( iemand tips? :P |
Citaat:
|
1 keer, soms 2 keer...
|
Ik minstens 5x, Hij 2x
|
Citaat:
-edit- 1x trouwens. Maar die telt dan wel dubbel. |
Citaat:
Bij mij verschilt dat ook per keer, van 0 tot 6, dus gemiddeld 3 keer. |
nooit
en geen idee of dat normaal is, maar het moet kunnen |
tip voor de meiden:
laat je vriend je lekker verwennen door ej clit te masseren (op welke manier dan ook) ga dan op hem zitten en met n beetje glijmiddel is het heeel goed klaarkomen. Probeer je er niet op te focussen, maar gewoon lekker je gevoel volgen:) succes |
Citaat:
|
Gemiddeld 1 keer
Heeel soms niet en heeeel soms 2 keer. We hebben nooit lang genoeg seks voor nog vaker geloof ik :P |
dat hangt af van 3 factoren:
-het caffeïnegehalte in mijn bloed -hoe goed we bij elkaar passen in bed -hoelang ik dr over doe om mijn kwak te deponeren; zit regelmatig een half uur - 3 kwartier aan één stuk door te pompen dus dan ben je wel redelijk afgepeigerd als je dan klaar bent |
Citaat:
|
Verschilt een beetje per keer, hoe geil ik ben, hoe lang we bezig zijn, hoeveel verlangen er in mij zit dat eruit moet, hoe goed ik me erop kan concentreren. Maar sowieso wel 1 á 2 keer. En soms 3 tot 4 keer of meer. Maar meestal is die ene keer of die laatste uit de reeks toch wel het beste, omdat er dan het meeste bij los komt.
Ik merk wel dat hoe vaker ik tijdens een sekssessie klaarkom, mijn vriend steeds fanatieker wordt om me nóg een keer klaar te laten komen. Soms smeek ik hem echt bijna om het niet nog een keer te doen :o En hij richt zich dan ook helemaal op mij. Echt knap om te zien hoe hij dan helemaal voor mij gaat en zijn eigen orgasme zo goed uit kan stellen. Die jongen heeft echt een uithoudingsvermogen :eek: (en nee, niet omdat ik er niks van kan, maar omdat hij zo'n zelfbeheersing heeft ;)) |
Citaat:
|
meestal een keer.. door orale bevrediging of vingeren. Door sex nooit helaas :(
Als ik bovenop zit is het wel gevoeliger en op een bepaalde manier fijn, maar nooit in de richting van klaarkomen. Zou ik zo graag willen maarja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
5x klaarkomen is wat anders dan 5x een stijve krijgen
5x een stijve krijgen kan makkelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pff dat ligt eraan hoe het gedaan wordt enzo.. ik hou het niet echt bij door te turven of te tellen. Maar wel vaker dan één keer in ieder geval :cool:
|
Bij mij ligt het er maar net aan. Meestal 1 á 2x. 5x een stijve is te doen hoor, maar hou m maar es een lange tijd achter elkaar paraat.
Ik wil wel altijd doorgaan tot zei iig 1x is gekomen. |
Verschilt per keer.
|
Citaat:
|
nou de 5e keer beleef ik echt geen plezier meer aan ofzo
na een stuk of 3 - 4 ker doet me leuter al gewoon pijn dus dan is de lol er snel af |
Citaat:
|
Citaat:
@Cytherea: jezus, 6; in hoeveel tijd? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na 3/4 keer kun je mij opbergen
|
Ja, dat kan zeker.
Bij mij kan dat oplopen tot 15 keer, maar dan is er echt tijd en moeite voor gedaan. |
soms niet, soms vaker, meestal rond de 1 à 2 x
verder dan 5 nooit gekomen... |
Citaat:
|
Niet.
|
Citaat:
|
Gemiddeld een keer of drie, één keer tijdens voorspel en twee keer tijdens de seks ofzo.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |