![]() |
wat is een leuk kado
om te geven met sinterklaas aan iemand die gaat studeren voor een half jaar in amerika?
|
Iets met foto's van vrienden o.i.d.
|
Iets wat hem/haar herinnert aan Nederland?
Of iets typisch/grappigs Nederlands? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is een leuk kado voor een leraar?? hij heeft opgeschreven een boek( tsjah wat voor boek:P) en gelpennen dat kan ik wel kopen maar moet voor 7,50 euro besteden dus gelpennen en.......... hebben jullie leuke ideen?
|
dan zou ik gewoon een boek kopen :p. Ga naar een boekenwinkel, loop naar de rainbowpockets, die staan meestal allemaal bij elkaar en zijn 8 euro per stuk, en kies er een uit waarvan je denkt dat de titel hem aanspreekt. Bonnetje bewaren, misschien heeft-ie 'm al.
|
Citaat:
|
Leraren zijn best lastig soms.
Mijn leraar kreeg iets heel sufs, maar gaf een jongen in mijn klas een playboy en een (op dat moment) hippe single. ik was best geschokt.. |
miss is er wel een humoristisch boek over leraren
|
Zo'n boek over matennaaien op de werkvloer werkt altijd. 'Hoe word ik een rat' e.d.
|
hij geeft natuurkunde...
ik heb gister al wat gekocht 't zijn gelpennen en een luxe pen en chocolade geworden:P nu weet ik alleen nog geen surprise:( ben er zo slecht in...ben niet zo creatief jammer genoeg... |
kaas
drop melk alles wat nls is |
Kookboek
|
Voor iemand die naar Amerika gaat misschien inderdaad een overzicht van typisch Nederlandse recepten. :)
En voor een natuurkunde leraar een natuurkunde setje, net als van die scheikunde dozen maar dan anders? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |