![]() |
nieuw boek van dan brown
heeft iemand al iets gehoord of dan brown aan een nieuw boek bezig is? (davinci code, Angels & Demons, digital fortress, deception point heb ik al, sorry weet nederlandse namen niet!)
ik heb wat af-ge-google-d maar ik kan niets vinden, iemand anders wel toevallig?? gegroet |
Het Berini Mysterie staat niet in de lijst die je noemde. (maar die bestond natuurlijk al langer)
|
Citaat:
|
Kan me niet minder interesseren. Ik neem aan dat het wel te lezen staat op www.danbrown.com.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar het staat niet op danbrown.com helaas,
ik zie ook nergens waaraan hij zou kunnen werken, niet op andere fora/sites nouja dan maar gewoon afw88 gegroet |
Citaat:
|
Citaat:
Dan Brown neemt telkens hetzelfde concept. Ik denk niet dat we van hem nog veel originele en echt spannende boeken kunnen verwachten met een goeie plot en diepgang in de characters enzo. Da Vinci Code was goed, Bernini mysterie was beter. Juvenalis Dilemma vond ik al saai worden. Het vierde heb ik in Italië bijna gekocht om op het vliegtuig te lezen, maar heb dan toch maar Stephen King genomen. 'k Was bang dat ik weer teleurgesteld zou zijn. Misschien dat ik 't eens leen in de bib ofzo, maar ik twijfel eraan. |
Lees voor de grap eens een echt boek :o
|
Citaat:
:nono: |
Wat heeft dit met letteren te maken? :o
|
Dan Brown is de Carry Slee van de volwassenen.
|
sorry dat ik niet zo geLETTERd ben als anderen hier maar ik van dan brown gewoon leuke, spannende boeken schrijven.
gegroet |
Mensen, laat iedereen zelf kiezen wat ze willen lezen.
Die populairiteit van Dan Brown is wel ok, want gisteren vroeg mijn vrijwel onbelezen en zwaar dyslectische broer of het nou een goed boek was. Wel tof als je zelfs zulke figuren aan het lezen krijgt. LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets negatiefs, alleen bevatten al zijn boeken kennelijk hetzelfde concept, zoals Carry Slee steeds hetzelfde heeft geschreven voor kinderen. |
Citaat:
wat bedoel je met hetzelfde concept? |
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=1
Ik dacht uit dit/deze topic op te kunnen maken dat de verhalen wel op elkaar lijken. Ik heb zelf overigens alleen de Da Vinci Code gelezen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |