![]() |
wat doe jij het liefst thuis?
beste belangstellende,
ik doe onderzoek naar vrijetijdsbesteding thuis. zou je zo vriendelijk willen zijn het onderstaande voor me in te vullen? 0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen) 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 0 Man of vrouw? 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. ja, email: ........................................ nee dank je Hartelijk dank voor uw medewerking. Je kunt binnenkort van ons een mail verwachten. |
ik doe onderzoek naar vrijetijdsbesteding thuis. zou je zo vriendelijk willen zijn het onderstaande voor me in te vullen?
- Ja hoor 0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen) - Computeren - TV kijken - Studeren - Schoonmaken 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - Computeren - TV kijken - Studeren achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 18 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter, maar ik woon niet met mijn gezin. Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) (ik woon dus niet met mijn gezin, ik woon met 3 evenoude huisgenoten, die ook student zijn, ik vul deze vragen wél over mijn gezin in.) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 7 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? - Man 53, vrouw 51, man 23, man 21, man 20, vrouw 19, vrouw 18 (die laatste ben ik dus). Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. - ja, maar benader me dan maar per PM. Hartelijk dank voor uw medewerking. Je kunt binnenkort van ons een mail verwachten. - PM dus. |
beste belangstellende,
ik doe onderzoek naar vrijetijdsbesteding thuis. zou je zo vriendelijk willen zijn het onderstaande voor me in te vullen? 0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen) - Computeren - Tv-kijken - Studeren 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) Zelfde als hierboven achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 17 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 3 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? M - 58 V - 50 0 Nee dank je. |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen)
- computeren - tv kijken - studeren - lezen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - computeren - tv kijken - lezen achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? - 17 0 Man of vrouw? - vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) - dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? - 3 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? - 49, V - 50, M Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. - Nee dank je, maar je kunt me wel PMen |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? tv kijken, internetten, bankhangen, badderen
0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) achtergrondinformatie Wat is je leeftijd? 17 Man of vrouw? vrouw Wat is jouw rol binnen het gezin? dochter Gezinstype mn moeder 47 en ik 17 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 2 Wat is hun geslacht en leeftijd? vrouw nee dankje |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen)
-Computeren -TV kijken -Lezen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) Zelfde als hierboven. achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 15 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Man 48, vrouw 48, zoon 13 en dochter 15 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. ja, pm me maar. |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet?
TV kijken Computeren Studeren 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? TV kijken Computeren Studeren :p 0 Wat is je leeftijd? 22 0 Man of vrouw? Man 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Zoon 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Vader van 49, moeder van 49, dochter van 19 en ik ben zelf dus 22. Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. Nee dank je, eventueel wel PM. Hartelijk dank Geen dank. :evil: |
Computeren Lezen Televisie kijken Schrijven Muziek luisteren (ik studeer ook veel, maar dat is niet wat ik het liefst doe) 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) Computeren Schrijven Muziek luisteren achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? Achttien 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? Vier 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Vader 46 Moeder 44 Zusje 16 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. ja, email: ........................................ nee dank je c. post maar weer hier, wel zo gemakkelijk:) |
0 Kunt je mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen)
-Computeren -Huisdieren verzorgen -Tekenen en schrijven -Tv kijken -Muziek luisteren -Lezen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) -De dingen van de vorige vraag dus. 0 Wat is je leeftijd? -18 jaar 0 Man of vrouw? -Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) -Dochter 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 mensen 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? -Vader: 42 -Moeder: 40 -Ik: 18 -Zusje: 15 |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen) relaxen, internetten, tv kijken
0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) relaxen, internetten, tv kijken achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 19 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) moeder 49 vader 49 broer 24 zusje 17 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 5 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? ja staat hierboven |
- Computeren - Tv kijken - Lezen - Tekenen - Lezen - Slapen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - Computeren - Tv kijken - Tekenen achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 16 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) jongste dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? 1 x man 53, 3 x vrouw 16 18 en 50 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. nee dank je |
- Computeren - TV kijken - Lezen - Studeren - Slapen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - Computeren - TV kijken - Lezen 0 Wat is je leeftijd? 18 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? vader 51 moeder 53 broer 19 ik 18 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. nee dank je |
- TV kijken - Computeren - Lezen - Schrijven - Slapen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) De eerste drie van hierboven achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 16 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) Vader (49) moeder (44) en vier dochters (19, 16,15 en 12), ik ben dus die van 16 :) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 6 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Man (49), vrouw (44), vrouw (19), vrouw (16), vrouw (15) vrouw (12) Ja, PM maar |
0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet?
De gewone dingen als slapen, eten, enz. Verder lezen, computeren, heel af en toe tv kijken. En huiswerk maken (verklaar me voor gek, maar over het algemeen vind ik dat niet erg). 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? Dezelfde dingen als hierboven staan? 0 Wat is je leeftijd? 24 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? 'de vrouw in huis' 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? twee 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? M - 26 V - 24 (dat ben ik dus) Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. ja, email: *is te vinden in mijn profiel* |
achtergrondinformatie
0 Wat is je leeftijd? 19 0 Man of vrouw? Man 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Zoon Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? man (56); vrouw (51); man (19); man (15) Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. nee dank je |
- Lezen - Slapen - Films/tv kijken - Computeren 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - Lezen - Slapen - Hangen achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 16 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) bijmijinhuiswonend: 1 zusje(14) 1 moeder (51) opkamers: 1 zus (20) 1 broer (19) verweg: 1 vader (51) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? zes personen 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? :confused: Nee |
- lezen - puzzelen (Japanse puzzels) - studeren 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - vrienden ontmoeten - sporten achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 20 0 Man of vrouw? V 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? V, 45; M, 22; V, 20 (ik dus); V, 15 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. Neen |
beste belangstellende,
ik doe onderzoek naar vrijetijdsbesteding thuis. zou je zo vriendelijk willen zijn het onderstaande voor me in te vullen? 0 Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen) Lezen, viool spelen, tv kijken, internetten, huiswerk, niks doen, tekenen. 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) Viool, niks doen, lezen. achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 19 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 6 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? m-50, v-49, m-23, v-23, v-19 (ik) en v-16 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. nee dank je |
- computeren - slapen - beetje rondhangen op de bank en niets doen - beetje huiswerk maken 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - computeren - slapen achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 19 jaar 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) Het totale gezin bestaat uit drie personen: mijn moeder (52 jaar) , broertje (17 jaar) en ikzelf (19 jaar) [b]0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin?[/] Drie personen 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Moeder: 52, vrouw Broertje: 17, man Ikzelf: 19, vrouw Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. nee, dank je Ik wil nog wel even opmerken dat ik het een beetje irritante enquite vind. Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat ik drie keer hetzelfde in moet vullen steeds. |
lezen, muziek luisteren, internetten, chillen, tv kijken 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) chillen, muziek luisteren achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 19 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) ik woon samen met mijn vriend, dus ik heb niet echt een gezinsrol Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) ik en mijn vriend (23) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? als wij saampjes als gezin tellen: 2 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? nou, zie boven... |
0Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen)
- Computeren - Lezen - TV-kijken 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) Zie bovenstaande achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 18 0 Man of vrouw? Vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) Dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? m-55 v-53 v-16 v-18 (ik) Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. Pm dan maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
internetten, muziek luisteren, dagdromen, gamen, puzzelen, tekenen 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) muziek luisteren, dagdromen, gamen achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 20 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) vader 46 jaar moeder 43 jaar broer 15 jaar 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? zie boven |
- computeren - tv kijken - spelletjes 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - computeren - tv kijken - spelletjes achtergrondinformatie 0 Wat is je leeftijd? 13 0 Man of vrouw? vrouw 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) dochter Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? 4 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? Man 43, vrouw 40, man 15, vrouw 13 (ik) Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. Doe maar via PM dan.. |
Kunt u mij vertellen wat je thuis het liefste doet? (meerdere opties invullen)
- Lezen, - Studeren, - Computeren, - Muziek luisteren, - Slapen. 0 Welke drie activiteiten voert je thuis het liefste uit? (mag overeenkomen met bovenstaande antwoorden) - Lezen, - Computeren, - Muziek luisteren 0 Wat is je leeftijd? - 20 0 Man of vrouw? - V 0 Wat is jouw rol binnen het gezin? (vader, moeder, zoon of dochter) - 'vrouw des huises' Gezinstype (gezinsomvang en geslacht+leeftijd van de gezinsleden) 0 Uit hoeveel mensen bestaat jouw gezin? - 2 0 Wat is hun geslacht en leeftijd? - V (ik), 20 - M, 30 Mijn vervolgopdracht gaat over het huis van de toekomst, zou ik je per mail eenmalig mogen benaderen voor een online-enquête. - nee dank je |
Diegene heeft vast genoeg enquetes ondertussen. Geen topic's uppen aub!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |