![]() |
Wat eet jíj met sinterklaas?
Sinterklaasavond, een heerlijk avondje, maar net als iedere andere avond moet er ook gegeten worden. Bij ons is de standaard al sinds tijden afhaalchinees. Andere klassiekers zijn boer'nkool, snert, fonduen, gourmetten. Wie heeft er nog wat origineels?!?
|
Wij zijn met z'n achten, en twee maken het toetje, twee weer iets anders...
|
elk jaar iets anders, meestal wel iets dat van te voren gemaakt kan worden of iets dat gebracht wordt. Dit jaar waarschijnlijk lasagne.
|
Waarschijnlijk gewoon Hollandse pot. :p
|
boerenkool(Y)
|
Bij mn oma gourmetten, met suprise redelijk normaal eten maar dan erg uitgebreid, op 5 December niets vast, wel altijd iets lekkers.
|
Meestal niks bijzonders, wel altijd een boel pepernoten enzo natuurlijk :o
|
pizza. :o
|
Niks speciaals.
|
gewoon chocoladepepernoten.
hoezo ? |
We gaan gourmetten.
|
Hamburgers :o
|
Heel Heel Heel Veel chocola...maar das eigelijk nix bijzonders....eet ik normaal eigelijk ook :bloos: :D
X.x.X |
Tosti's en soep. Maar meestal eten we vooral chocoladeletters EN zijn mijn kleuters te druk met spelen.
|
Bij mn Oma: oma soep enbroodjes met oma's eier- en garnalenslaatje :)
|
Ik weet het niet.
Ik ga dit jaar voor het eerst bij de vriendin van mijn vader (en mijn vader) sinterklaar vieren. :) Maar het is ongetwijfeld lekker. |
Wij eten:
*tomatencrčmesoep *aardappelkroketjes, kip in boursain, iets van groente, boontjes of zo *toetje, dit wordt nog Nader Bepaald |
Wat dan ook. Sinterklaasavond begint bij ons meestal pas officiëel na het eten. :)
|
Gourmetten :)
|
Boerenkool(Y)
|
Heel veel marsepein en speculaas. :D
|
Eerst heel veel peperpenoten ,marsepijn enz daarna
tomatensoep met brood. |
Gourmetten. Nu al een paar jaar. Ik vind het vreselijk.
|
we gaan suprise vieren bij mijn tante, en ze maakt soep voor als we aankomen (tis 3 uur rijden)
|
steengrillen met de familie van mn pa, en daarna bowlen \m/
|
Citaat:
|
gourmetten vandaag
en morgen gewoon brood |
Wij eten altijd zelfgemaakte salade ( soort huzaren iets) en stokbrood erbij, aangezien je dat gewoon op tafel neer kunt zetten en hoeft niet meteen opgegeten te worden.
Dit jaar vier ik het alleen met mijn vriend, maar we doen die salade gewoon ook en verder maken we van die party croissantjes gevuld met vegetarische stukjes"knakworst" en verder een berg pepernoten op tafel en ik denk dat we dan wel misselijk zijn :( :nono: |
Gourmetten, we doen eigenlijk maar een paar kadootjes en t gaat om t eten ;). Super gezellig altijd.
|
We hebben zuurkool gegeten :D . Vanavond gewoon brood.
|
aardappelen met kipvinken en worteltjes :D
|
Hetzelfde als op andere dagen...
|
wij hebben macaroni gegeten...
al had ik natuurlijk liever turkse pita;) |
Groentesoep (maaltijdsoep) met uienstokbrood
en veel mandarijnen:P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |