![]() |
MKB - positie in economie
Ik zoek antwoord op de volgende vragen:
Welke positie speelt de MKB in Nederland? -> is het belangrijk voor de economie etc. en verder heb ik gegevens over MKB nodig , zoals wat valt er onder een MKB, welke sectoren? Over de eerste vraag kan ik niks vinden , dus alle informatie en site's is welkom. Over vraag 2 heb ik wel wat gevonden maar alle extra informatie is goed :). Groetjes economie_fan |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, dat soort gegevens heb ik al :) Statistieken genoeg , maar niet echt een site over de positie van de MKB. Waarom de MKB zo belangrijk is etc. |
het mkb, niet de mkb, volgens mij hoor.
|
Citaat:
Ben niet zo taalkundig onderlegt. Maar in iedergeval voor de handliggende bronnen heb ik al ..(is alleen heel weinig , alleen statistieken) en ik zit trouwens in 4 havo ( EM) |
Ik heb zelf maar conclusies bedacht uit tabellen van afzet en aantal werknemers etc.
Maar wat zijn de huidige klachten van de MKB ? is enige wat ik nog moet doen. |
Citaat:
- lonen die niet of nauwelijks stegen waardoor de winstgevendheid toeneemt - verminderde regelgeving (voor zover daar iets van is gekomen) |
Het MKB is heel belangrijk in Nederland.
Voor bepaalde regio's bijvoorbeeld kop van Noord-Holland is het zelfs van levensbelang. Als er een grootbedrijf uit Nederland vertrekt zullen veel mkbbedrijven in financieele problemen raken. Omdat zij allemaal diensten leveren aan die bedrijven. Tevens komt veel innovatieve kracht van het MKB :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |