![]() |
[TK] Nintendo DS + 3 spellen en accesoires
Hoi,
Ik heb een Nintendo DS te koop met 3 spellen: Warioware: Touched! Metriod Hunters: First hunt (demo) Another code: Two memories incl. adapter. En ook wat accesoires van dreamgear: Beschermhoesje Oordopjes (slechte kwaliteit moet ik zeggen) Oplaadstation met licht Doosjes om spellen in te doen Adapter om in de auto op te laden Beschermvliesjes voor je beeldscherm Schoonmaak-watjes Alles is bijna niet gebruikt en nog zo goed als nieuw. U kan alleen betalen d.m.v. ophalen. Incl. aankoopbon en garantiebewijs Prijs: niet onder de € 130,- |
Is metroid het hele spel of is het de Demo
|
Citaat:
|
verkoop je hem ook zonder spellen?
|
nee, want dan heb ik aan de spellen niks.
|
Citaat:
Toch wil ik foto's zien...., dan heb ik wel interesse |
|
waarom doe je 'm weg?
|
Ziet er goed uit ^^
Mag er alleen nog eentje bij waarin de DS is opengeklapt, daar is het het belangrijkst (sry ben lastig, ik weet het) |
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg |
Citaat:
|
nee.
|
Hoeveel dooie pixels heb je?
|
De topicstarter heeft zelf gevraagd of ik de offtopic reacties uit dit topic wou weghalen.
Dit heb ik gedaan, met de volgende voorwaarden: * de topicstarter reageert wat vriendelijker, dingen als "rot op" zeggen heeft geen zin, dit topic kan zo gesloten worden. * de mensen die geen interesse hebben mogen gewoon netjes hun mond houden, met waarschuwingen en bans heb ik geen problemen. * de mensen die wel interesse hebben mogen er op een normale manier wat van zeggen, brutale reacties worden gewoon genoteerd en resulteren uiteindelijk in een ban. |
Citaat:
Ik heb geen zin om een DS te kopen met een kras op een van de schermpjes. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |