![]() |
Populairste muziekforummer 2005, Kwartfinales
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 15 KWARTFINALES Uitslagen Achtste finales #2: Eresh'kigål 58,2% - Escapism 41,8% cut_off 40,0% - cha0s 60,0% terror koe 34,5% - Tsasil 65,5% Hi, I'm Nora 32,7% - Ufke 67,3% Eresh'kigål, cha0s, Tsasil en Ufke door naar Kwartfinales. Korte introductie en informatie over de wedstrijd. Jaja, de laatste 8. Spanning tot op het bot. Roxy trok de lootjes en zie hier: Roxy - Ufke De halve finale van vorig jaar, die toen getiteld werd als Spanje - Zweden. De Forumbaas tegen het Lid. Het Lid won uiteraard, want ja, wie stemt er nou op een Forumbaas? Dit jaar wel een spannende confrontatie, want nu zijn het allebei Forumbazen. Roxy tegen Ufke. Forumbaas tegen Forumführer. Metal - Eresh'kigål Zaterdag gaan deze twee heren samen bieren. Symbolisch voor de band tussen de eigenlijk Vlaamse provincies Limburg en Brabant. Metal, de IDM-boer die hout krijgt van Breakcore. Eresh'kigål die hout krijgt van Metal. Zal de sfeer zaterdag vriendschappelijk zijn of niet? Aan jullie de eer wie de ander zaterdag mag pwnen. cha0s - Tom Violence Om de kwartfinale te bereiken versloeg halve finalist van vorig jaar cha0s niemand minder dan Lifestyler van 2005: cut_off. Tom Violence versloeg antigone, maar dat is een Forumbaas, dus dat is logisch. cha0s, de ultieme punk0r die zijn ziel verkocht heeft aan de 8bit en na jaren de lounge gebracht te hebben nu weer pwnt op school. Tom Violence, die ondanks het afbranden van bijna iedere forummer toch een ieders hart gestolen heeft. Strooien met ziektes!!!1 Tsasil - Carn Men hoopte op terror koe - Lepra de Clown, men kreeg Tsasil - Carn. Tsasil, weet precies hoe de muzikale pepke in elkaar steekt. Carn luistert nog steeds naar Nu-Metal. Tsasil komt uit Haarlem en weet hoe het leven er aan toe gaat. Carn komt uit Valkenswaard, de suburb van dorp Eindhoven. Ja, dit riekt naar een partijtje Übermensch gegen Untermensch. Maar niets is minder waar. Want Carn is in Hongarije geweest en houdt van drummen. Tsasil tegen Carn. Patronaatbier tegen Hongaars bier. Nog even het rijtje: Roxy - Ufke Metal - Eresh'kigål cha0s - Tom Violence Tsasil - Carn Kies per wedstrijd je favoriete forummer, het is niet verplicht om op iedere wedstrijd te stemmen. Winnaars gaan door naar de halve finales, verliezers zijn n00bs. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs. |
Roxy - nr.1 op mijn "Daar wil ik ooit nog naaktfoto's van hebben" lijst.
Eresh'kigål - Erik en ik geven kersentaarten aan zij die de cherry gepopt hebben. cha0s - Komt niet uit Limburg. Carn - nr.2 op mijn "Daar wil ik ooit nog naaktfoto's van hebben" lijst. |
Ufke - Zweden, mijn tweede buurland <3
Metal - Omdat het morgen feesten geblazen is <3 cha0s - Omdat hij teh 1337 pwn is <3 Carn - Mijn fellow Brabander met ruime tuin <3 |
Citaat:
|
Ufke - Zijn haar, zijn neus, zijn woeste joodsheid bezorgen me natte panties elke dag!
Eresh'kigål - Noeste viking, verstand van vrouwenzaken cha0s - Zijn breakcore elke dag maakt mijn leven mooi Carn - Omdat Karnen een geil werkwoord is |
Ufke
Eresh'kigål cha0s Tsasil |
Roxy
Eresh'kigål Tom Violence Tsasil |
Roxy - Sorry Roel, Sziget!
Eresh'kigål - Dit was moeilijk. Ik heb ome Eresh volgens mij nog nooit in levende lijve gezien, dus ik ga voor de mysterieuze uitstraling. De fantasie wil ook wat. cha0s - Tieten of geen tieten, van cha0s kan je genieten. En Stommie Violence is soms ook maar een visstick. Tsasil - Omdat ik van hem ooit cd's heb overgekocht die ik eigenlijk zelf ook niet meer kwijt kan raken. |
Roxy trekt wat af overigens.
|
Ufke
Eresh'kigål Tom Violence Tsasil |
Ufke
Metal cha0s Tsasil |
Ufke- omdat hij intelligent kan kijken
Metal - hij is zo lekker simpel heh Tom Violence- vlotte , pittige meid Tsasil - gewoon voor de lol |
Ufke
Eresh'kigål Tom Violence Carn juh. |
Roxy
Metal Tom Violence Tsasil |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
OT Roxy Eresh'kigål Tom violence Carn |
Citaat:
Roxy - Ufke Op jezelf stemmen is een beetje gay en daarnaast vind ik roel ook wel een leuk joch eigenlijk. Maar dat van die naaktfoto's zit er niet voor hem in. Metal - Eresh'kigål Ik ben dan wel niet zo'n limburg fan, maar de keren dat ik metal even vluchtig sprak vond ik hem wel aardig en eresh heb ik nog nooit gesproken alleen vaak gebanned geloof ik. cha0s - Tom Violence Ik zag chaos ooit op lowlands en ik vond het grappig dat ie zo klein was. Niet zo klein als ik natuurlijk, maar toch best wel wat kleiner dan ik verwacht had. Ennuh verder ken ik ze allebei niet echt. Tsasil - Carn Nou ja als het gaat om haarlems bier tegen hongaars bier dan is dat een makkelijke keuze want zelfs ik, niet echt een bierdrinker, vond de arany's op sziget goed te doen. Met haarlem heb ik verder niet zo veel, maar ik weet sinds wel mn weg te vinden naar het patronaat. |
Roxy
Roxy
Eresh'kigål cha0s Carn |
Roxy - Ufke: Zweden!
Metal - Eresh'kigål: Duchtig geheers tot op het bot cha0s - Tom Violence: oldskool Tsasil - Carn: Drummen, bier en metal. Mijn ideale man. |
Citaat:
|
erik you suck!!
|
Roxy - Mijn bans <3
Eresh'kigål - Mijn homeboy en neger \m/ cha0s - Punken en toch heerschen Carn - Liefhebber van het edele metaal |
Citaat:
|
Dat komt omdat Erik en ik een rijkere geschiedenis hebben dan Finland en Groningen samen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
offtopic :nono:
|
Citaat:
|
Mijn stem gaat naar de nazi.
|
Menno heeft een perm.
|
:d
|
Roxy - Ufke
Metal - Eresh'kigål cha0s - Tom Violence Tsasil - Carn |
Citaat:
|
Roxy - Ufke, Allebei geil, maar ik ga toch voor de tieten
Metal - Eresh'kigål, Mijn Metal periode is reeds lang vervlogen, net zoals die van Metal cha0s - Tom Violence, Al heeft-ie geen tieten, zijn muziek maakt alles goed Tsasil - Carn, Omdat-ie CD's van mij heeft overgenomen die ik anders aan de straatstenen niet kwijt was geraakt :D |
Ufke.
Metal. Tom Violence. Tsasil. |
Nog even het rijtje:
Roxy - Ik support d'r lamme handje. Metal - Ik stem niet op namen die onuitspreekbaar zijn. Tom Violence - een kitten. Carn - geil kapsel. |
Ufke
Metal Tom Violence Carn |
Ufke ---> Omgekocht
Eresh'kigål ---> Mijn br00d3r! cha0s ---> \m/ Carn ---> \m/ duidelijk? |
Roxy - tetten
Eresh'kigål cha0s - Haarterreur + fietsenstalling midden op de weg zetten Carn, Hoewel Tsasil vast een toffe vent is kies is voor mr. lamzak die graag s'nachts gebeld wordt! [/B][/QUOTE] |
Ufke
Ufke
Eresh'kigål cha0s Tsasil |
Roxy (valt altijd wel wat te beleven met haar)
Metal (muzieksmaak) Tom Violence (vanwege de geweldige oneliners) Carn (drinkbuddy en festivalverslaafde) |
Roxy
Eresh'kigål cha0s Carn |
Roxy - En ik zou Ufke hierbij willen quoten:
Citaat:
Metal - zijn muzieksmaak blijft <33 Zijn foto's ook overigens. cha0s - Omdat ik nog steeds cHa0s wil schrijven en nachtmerries heb over draaischijven en whisky. Tsasil - Dop, kunst en muziek. Wat wil je nog meer. |
Roxy - Ufke
Metal - Eresh'kigål cha0s - Tom Violence Tsasil - Carn |
Nog even het rijtje:
Roxy Eresh'kigål cha0s Carn Vooral die laatste :( maar ja, je moet kiezen he |
Roxy
Nog even het rijtje:
Ufke Metal Tom Violence Tsasil |
Ufke
Metal cha0s Carn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |