![]() |
Welke forummer eet het lekkerst?
Zie: wat heb jij vandaag allemaal gegeten/gedronken-topic.
Wat mij betreft: 1. Martine1986 (lekker veel kaas :)) 2. Blurred (die eet vaak van die lekkere tosti's) 3. Sarah (gewoon lekker &gezond) Minst lekker: 1. Bloem (roggebrood en kwark :() 2. Mr. Oizo (te veel friet :P) |
ik :o :p
|
Let ik eigenlijk niet zo op. :bloos:
|
ik hoor altijd wel lekkere recepten van Sarah, naamgenootje :p
|
Haha, ik vind roggebrood en kwark écht lekker hoor :p :d
|
Ik, want de MC is gewoon lekker :p .
|
Citaat:
|
ik, nuff said
|
Citaat:
Ja op school gaan we donderdagavond altijd eten omdat we altijd dan laat college hebben. Tja, dan naar de Mensa meestal, aangezien dat voer geen hoge kwaliteit heeft pak je meestal het lekkerst. Maar de friet daar is helemaal niet vettig, dat valt dus best wel mee. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk Jolt want die is kok. :p
|
Juist (Y), maar lekker is een groot woord, wat ik lekker vind, vinden veel weer niet lekker, nog nooit geproeft, slechte ervaring, etc.
|
Citaat:
|
Ik eet alles, ik vind ook bijna alles lekker :)
Meestal als je iets in de eerste instantie vies vind, moet je het een paar keer eten, zoals ganzelever of bijvoorbeeld wijn drinken :) |
Citaat:
Gekookte witlof vind ik bijvoorbeeld om te kotsen... maar een rauwe witlof salade met nootjes en rozijnen daarentegen (y) :cool: |
Gekookte witlof met een beetje suiker en room is anders heerlijk :)
|
Citaat:
|
Is helemaal niks mis mee, smaak is goed, word alleen niet op een natuurlijke wijze gemaakt. Maar de biologisch ganzelever is ook wel lekker, zonder al die chemische rotzooi :P.
Kreeft is ook goed te doen, truffel valt een beetje tegen. Langoustines zijn ook zeer goed te nassen, scampi's ook wel, hollandse garnanalen ook. Maja anyway toen ik de 1e keer oesters en ganzelever at ging ik over mijn nek. Nu mag je mij er voor wakker maken. Oesters met hollandaise saus <3 |
Citaat:
Cola drink ik inderdaad heel veel ja. Ben er verslaafd aan. :bloos: Naja, het is niet supervet, maar er zit wel ontzettend veel suiker in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of de witlof goed schoonmaken en wat minder lang koken... als je het harde stuk in het midden niet goed wegsnijdt, wordt het bitter, en als je het te lang kookt wordt het witlofpap met draadjes. Ik denk dat bij veel mensen die weinig groenten lusten (hiermee wil ik niet impliceren dat je weinig groenten lust :P), dat te wijten is aan het slecht wegsnijden van bittere delen en het te lang koken :Y.
maar nu hebben er al 2 mensen voor mij gekozen, als ik dat nou ook doe, dan win ik tot nu toe :p :D |
Citaat:
Ben dinsdag uit eten geweest en 1 van de amuses was een creme brulee van truffel, super (Y). Ganzenlever en eendenlever vind ik ook erg lekker. |
Maak anders een witlof topic ofzo ;)
Valt me op dat er de laatste tijd zoveel offtopic disucssies zijn vooral met Jolt :p |
Citaat:
Weet ik weer een leuke amuse ;), ik heb nu flensje met ganzelever ingerold, ham mousse met gedroogde tomaat (Y) en altijd een soepje, geloof nu kerrie/kokos, fucking lekker :P. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rauwe witlof salade met rozijntjes en nootjes vind ik dan wel weer heel erg lekker :o |
Ik, verantwoord mager gevarieerd en nog eens lekker ook.
|
Citaat:
Maar eerst blanceren, dan eventjes bakken met suiker en room erop = heerlijk. |
Dit topic gaat over welke forummers lekker of niet lekker eten. Het gaat niet over recepten, dus houd het alstublieft bij het onderwerp.
|
Roos eet vaak lekker met veel ovengerechten en verse/originele ingrediënten + kruiden. Sarah eet vaak gezonde dingen die me lekker lijken. (y)
En ik vind ook dat Mr. Oizo meestal niet zo lekker eet, sorry. Veel junkfood en vaak hetzelfde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
WolterB, die eet echt altijd dingen waarvan het water me in de mond loopt. Dat verteld ie dan ook zo leuk op het forum:p.
|
Ha, ik vind dit wel een grappig topic. Dat vind ik natuurlijk voornamelijk omdat ik geheel onverwacht op de tweede plaats gezet wordt door de TS :D
Martine1986 eet inderdaad regelmatig lekkere kaas, en ook nog vrij gezond. Hagel eet ook best lekker en gezond. Veel andere mensen die ook veel posten in het V&G topic, eten gezond en lekker. Dat vind ik belangrijk. Eten moet niet alleen lekker zijn, maar ook gezond. Ik zou zelf trouwens graag lekkerder eten dan ik nu doe. Ik werk alleen op een rottijd, waardoor ik meestal geen tijd heb om écht lekker te koken, waardoor een avondmaaltijd meestal neerkomt op soep met een salade. Is ook lekker, maar toch maak ik liever gevulde courgettes, risotto oid... |
Citaat:
|
Ik zelf, maar ik post vrijwel nooit in dat topic, dus dat kunnen jullie niet weten ;)
|
Citaat:
Zelf een soep maken is meer werk dan courgettes vullen of risotto, die is in 20 minuten klaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als een scampi en een langoustine hetzelfde is, moet jij mij eens vertellen, waarom het zo een groot prijsverschil is :) En natuurlijk de smaak van een langoustine is veel zachter en het vis vlees is veel zachter van structuur. Maja, ik ben maar een domme kok dus :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |