![]() |
Unieke aanbieding voor Veronica Magazine lezers:
http://www.bestmobile.nl/motorola/index.html
Ik ben wel geinteresseerd in deze aanbieding, maar ik ben bang dat ik op onaangename verassingen stuit. Kan iemand iets vinden wat een beetje raar is? Het is dus een abonnement van 16,25 per maand, maar je krijgt maar liefst 32,50 beltegoed per maand ervoor. Wat houdt 32,50 beltegoed per maand in? hoeveel minuten? dat staat er niet bij... |
Ik denk dat er niks raars aanzit.
|
Dit lijkt op reclame.
|
Waarschijnlijk heeft Orange ingecalculeerd dat de meeste mensen dat beltegoed nooit opmaken. Je kunt het wel onbeperkt meenemen naar de volgende maand, maar wat als je abonnement afloopt? Dan zul je het wel moeten verlengen (ik weet het niet zeker; hier heb ik niet zoveel verstand van). Bovendien is het een 2-jarig abonnement, dus je zit er wel even aan vast!
|
je betaalt per maand € 32,50
bellen € 0,16 sms € 0,22 mms € 0,50 |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: :s |
Citaat:
|
-> G&E
Heb de titel aangepast, was niet echt duidelijk. |
Citaat:
|
Lijkt mij niet! Tegenwoordig heb je veel van zulke aanbiedingen! Ze moeten tegenwoordig wel stunten, want iedereen heeft natuurlijk al een mobieltje.
|
Citaat:
Ik heb dit vorig jaar gedaan toen ik aan het eind van m'n abonnement 60 euro overhield en ik 'm niet wilde verlengen. |
Balance, wat voor sites dan? kun je daarvan een adres geven?
|
Citaat:
|
Of http://www.beltegoedcashen.nl/
En zo zijn er nog meer sites. Gewoon in google op 'beltegoed cashen' zoeken :) |
Die telefoon moet echt zo brak zijn, en waarschijnlijk zit je er 2 jaar aan.
Fun factor van een telefoon is niet hoger dan 1 jaar. |
Citaat:
En waarom is die fun factor niet hoger dan 1 jaar? :confused: |
Dan ben je uitgekeken op je telefoon.
Ik zelf heb ook orange, maar het heeft een voordeel, dat je alles uit een bundel hebt, ik heb dus een 32,50 abbo, waarbij ik 6 euro ala 60 smsjes hebt en ik bel geloof ik voor 20 cent per minuut en sms voor 10 ivm die bundel. alleen heb ik niet overal orange en dan tikt het wel aan. Een vriendin van me heeft ook die mobiele telefoon, en daar scheelt iets met de antenne, omdat hij zo dun is... Maja ik zelf vind hem ook lelijk, niks voor mij, als in de aanbieding wel leuk :) |
Citaat:
En ik heb m'n telefoon nu anderhalf jaar en ben er nog lang niet op uitgekeken :) Het is maar net in hoeverre je voortdurend bij wil blijven met de nieuwste mobieltjes. |
Mannen hebben zoiets dat ze altijd nieuwe gadgets willen.
|
Ah. Verklaart een hoop :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |