![]() |
kerstgala
Wie kan mij hier vertellen wat een kerstgala (op school) eigenlijk inhoud, en of je er ook iets te zoeken hebt zonder danservaring en vriendje.
:o Sorry, maar ben echt een leek op dit gebied. :o |
je in gala kleding kleden, dronken worden en met zoveel mogelijk verschillende personen zoenen.
|
+ ruzie maken met je buurmeisje die toevallig op dezelfde school zit en blijkbaar gezoend had met je toenmalige vriendje.
|
oké, maar mijn hoofdvraag is of ik er iets te zoeken heb zonder te kunnen dansen etc.
|
Citaat:
|
Ja natuurlijk. Ze draaien daar gewoon normale muziek hoor.
Ik bedoel wie zit er nu nog op stijldansen tegenwoordig? |
oh en de leraren proberen je vast te leren dansen, was bij ons iig zo. oh en hahahaha je kreeg een geel bandje om als je 16 was want dan kreeg je bier :) :) :)
|
Gala's op school stellen niets voor. Beetje dansen in gala-kleding op top 40 muziek. Af en toe komt Greace langs enzo, maar verder soort alleen de kleding voor een andere sfeer dan een doorsnee schoolfeest.
Of ze moeten specifiek gezegd hebben dat er 'stijldans-muziek' wordt gedraaid, maar anders maakt het niet uit of je wel of niet kan (stijl)dansen. |
Schoolgala's ken ik wel niet, maar in mijn universiteit is er elk jaar wel een groot galabal:
1. Draag een avondkleed 2. Vriendje is niet nodig 3. Kunnen dansen is niet nodig, bekijk het als een fuif met chique kleren, zelfde muziek. |
goh, het is wel fijn dat een oud en nieuw topic dicht wordt geflikkerd terwijl een topic van een kerst gala fijn open blijf <3<3
|
ff om het iets interessanter te maken, gaan jullie dit jaar naar een kerstgala, en zo ja, heb je al een outfit (plaatjes!)?
|
ik heb een kerstgala van school en weet niet wat ik aan moet trekken. :)
|
Citaat:
|
Ik heb een kerstbal op school, elk jaar. En het is gewoon hetzelfde als een normaal schoolfeest alleen komt iedereen dus in chique kleding en is er alcohol.
Ik doe een zwarte jurk aan met een wijde rok en we hebben een thema, 'Grease' vorig jaar was het geloof ik 'glitter & glamour' of zoiets. |
Citaat:
on-topic: De meeste schoolgala's hanteren geen "stijldans-muziek" maar zoals gezegd gewoon een DJ. Tenzij dat specifiek vermeld is: "er wordt stijldans-muziek gedraaid!" Ik heb binnenkort ook een Kerstbal/Kerstgala, 2 zelfs, ook van mijn Dansvereniging. Maar op een school-gala wordt zelden gestijldanst :) Ik zou je geen zorgen gaan maken. Veel plezier! |
Citaat:
Ik wou dus zo'n geil strak pakkie aan doen net als Olivia Newton-John zo aan het eind van de film, maar toen bleek dat ik het kerstbalkaartje niet eens kan betalen dus ga ik maar niet. :) :) |
kerstgala's zijn vreselijk (y)
ik zou maar flink drinken en jezelf op de wc opsluiten met iemand als je niet tegen drank kunt dan kun je beter in je eentje op de plee hangen :) ohja en als er leraren voorbij komen gewoon doen alsof je heel de avond sisi heb gedronken want anders word je naar buiten gestuurd en lacht iedereen je maandag uit als je op school komt. |
neem drugs mee
|
stop ze in je schoen of bh
|
leg een lijntje op het toilet en je kunt er weer tegenaan
niet echt OP het toilet heh ;) |
ik heb spontaan zin gekregen
niet zozeer in een lijntje maar gewoon :) |
en deel ook uit aan leraren, die houden wel van een lijn pep
|
Citaat:
|
Citaat:
jij ? |
Ik ga kijken naar de verbranding van 100 coniferen \M/
Maar het is geen oud&nieuwtopic |
nee daar is het eigenlijk te vroeg voor :(
|
Bubbeltjes.. :o :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kerstgala's zijn voor schoolliefhebbers.
|
wij hebben op school nooit gala's maar ik was natuurlijk wel present bij die van de hackeyclub en dat is vooral goedkope champagne en jongens die hun eerste sigaar roken. ohja en ik mag het rondsletten niet vergeten.
alleen de eerste keer was eigenlijk leuk :( |
ik heb ooit eens opgetreden op een kerstgala.
het optreden is niet noemenswaardig, maar de chaos er omheen wel (y) ! |
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit een kerstgala-dingest meegemaakt.... mis ik nu iets :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen ondergoed, NOSHIT :o
|