![]() |
[TK]Mooie Basgitaar
Hey mensjes ,
Ik heb een hele mooie basgitaar in goede staat uit de jaren 70-80 Tis een Westone Thunder 1 ik wil er iets van 80euro voor.... Hoop dat er geintereseerden zijn. Ik doe m weg omdat ik gewoon heel dringend geld nodig heb ( binnen n weekje of 2 ongeveer ) Nahja, ik wacht op de replys :) |
Da's mooi, ik zoek een cheap ass bass gitaar.
Waar kan ik em ophalen? |
in heerhugowaard, ik ben blij dat je m wilt.
|
Weet je wat een pokke eind heerhugowaard is?
|
je kan met de trein komen, kost et je n anderhalf uurtje kan ik wel bij t station zijn om m aan je te geven scheelt je gedoe met ophalen en kan je gelijk weer terug als je wilt. voor 75 euro is van jou ;)
|
Mja, ben door de weeks niet meer vrij, dus dat word dan de kerst vakantie en da's te laat voor je dus.
Maaremmm, een westone thunder 1 bass is volgens mij wel ietjes meer waard dan 80 pleuro als ie in goede staat is.. |
ik kan ook wel ff wachten hoor..waneer heb je vakantie?
edit: haha op markplaats bieden mensen die bas aan voor 150 enzo ik denk dat de prijs idd een tikkie omhoog gaat. ;) |
Foto's?
|
Citaat:
|
stelletje luie flikkers.
tik nou gewoon eens in in google westone thunder 1 bass. |
En dan zie je indd meteen in wat voor een staat JOUW basgitaar verkeerd :rolleyes:
Als je wil verkopen mag je wel wat meer je best gaan doen. |
Beste mensen chill de fukk out.
Fotos komen nog ik mag de digicam van me moer niet gebruiken zomaar en moet wachten tot zij is zin heb om die shit te fixen. fotos komen wel ergens over een aantal dagen. nahja...tot dan maar weer en anders stuur je me maar een pm |
Lol, ik zag die reactie boven de mijne aan voor een post van de TS :o Sorry, maar dat kwam door die zwarte avater en doordat Pruttelpot schreef alsof hij de TS was...
|
Heerhugowaard, daar woon ik ook.
En heb ik ook al een jaar het idee in m'n hoofd om ergens een cheap-ass bas vandaan te halen om te klieren. Maar eigenlijk ben ik bang dat ik er toch niets mee ga doen. Hmm.. |
Citaat:
Als je dr niks mee doet kun je 'm toch gewoon weer verkopen? Of gewoon in een bandje gaan en gaan repeteren, dan gebruik je dat ding altijd wel ;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |