![]() |
Kadootje kopen ja of nee?
Hallo!
Ik heb aankomende zondag een soort van sinterklaasviering bij mijn "schoonouders". Nu heeft mijn vriend een hoop kado's voor zijn ouders gekocht. Zal ik nu ook wat kopen voor de ouders van vriend of is dat weer een beetje overdreven? Ze doen geen suprise o.i.d., ik geloof dat we met z'n allen gaan eten. |
Een kleinigheidje kun je altijd geven, vinden ze vast leuk!
|
Maar wat dan?
Ik heb de ouders twee keer gezien, ik weet niet wat ze leuk vinden. En hetzelfde geld voor het broertje, die wil ik eigenlijk dan ook niet overslaan. |
als ze niet op dieet zijn kun je gewoon een doosje bonbons geven, of een fles wijn als ze niet geheelonthouder zijn, ofzo. Of sokken :p
hoe oud is het broertje? |
Ik zou gewoon een kleinigheidje kopen! Komt altijd goed over! ;) Je kunt bijvoorbeeld bonbons, badschuim ofzoiets kopen.
|
Of gewoon een bloemetje :)
Of een chocoladeletter? |
Ik zou wel iets kopen, zoals van die Merci chocolaatjes ofzo. Heb ik vorig jaar ook voor mijn schoonmoeder gekocht voor kerst.
|
Bij ons is het zo dat je eigenlijk niet weet van wie de sinterklaaskadootjes afkomen, de sint heeft ze tenslotte gekocht. Ik weet niet of dat bij je vriend ook zo is, maar als dat zo is en hij heeft al een boel gekocht, zou ik het er voor dit jaar bij laten, zeker als je ze pas 2 keer gezien hebt.
Met kerst enzo vind ik het anders, omdat je dan wel de 'gever' weet, volgens mij. |
als jullie met z'n allen gaan eten kun je idd een fles wijn meenemen voor bij het eten (zeer amerikaans, maar het werkt wel!) en dan neem je voor het broertje jip&janneke bubbelsap mee. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |