![]() |
X-box 360
Vandaag kwam hij uit toch?
Wie heeft hem, en wat is de eerste indruk? Ik hoorde ook dat hij overal al uitverkocht is... Zonde :( |
leuk als astbak onderzetter th0
|
Blabla, ik wil hem, hij lijkt me echt cool.
En nee, ik haal geen Playstation 3 of Revolution ervoor in de plaats... IK HAAL ZE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL! |
Ik heb hem niet, maar heb hem wel gespeeld bij replay videogames. Ik moet zeggen dat het er echt geweldig uitziet. De controllers liggen ook veel fijner in de hand. Fijner dan de kleine van de oude xbox, en al helemaal de originele controllers.
Het was inderdaad overal uitverkocht.. Heb gevraagd wanneer de volgende komt, en ze zeiden dat er rond 12 december weer een nieuwe lading binnenkomt, maar dat die daar ook allemaal al gereserveerd zijn, en dat je pas met de volgende levering in januari waarschijnlijk kan kopen.. |
Ah jammer, ja, het coolste aan de nieuwe console lijkt me die draadloze controller, ik heb een obsessie voor dat ding!
In Januari dan maar halen, komt goed uit, 24 Dec krijg ik mijn loon dus kan ik gelijk een zooi spellen en accessoires erbij kopen... Wat zijn trouwens al de echt goede titels die er al voor uit zijn? Ik weet alleen dat Perfect Dark: Zero er heel leuk uitziet... |
Project Gotham 3 en Call of Duty blijken ook zeer goed te zijn, blijf van de gepoorte sporttitels af aangezien deze grafisch exact hetzelfde eruit zien als op de oude xbox. Persoonlijk wacht ik wel op de ps3, die wordt een stukkie krachtiger.
|
En wanneer komt die uit?
|
Een vriend van me heeft 'm gereserveerd maar nog niet binnen, bij de Bart Smit heb ik King Kong en CoD 2 gezien, moet zeggen dat vooral CoD 2 me grafisch gezien wat tegen viel.
Ik ga hem halen, heb nu alle consoles maar de xbox bevalt me het beste, de service van microsoft is geweldig, xbox live schopt kont en de 360 heeft veel stoere functies, zoals samenwerken met je PC en je kunt je mp3 speler er zo in steken. @ Allochtony: Perfect Dark Zero is grafisch juist een van de mindere titels voor de 360. @ Kid Morbid: Die sporttitels zien er goed uit hoor, beter dan het op de xbox zou kunnen. |
Citaat:
Bij sommige spellen is er nauwelijks verschil. Een hd tv gaat noodzakelijk worden. :( |
Ik geef niet zoveel om graphics, en zoals ik al eerder zei in een andere topic, die nieuwe hardware maakt niet alleen mooiere graphics mogelijk, maar ook meer mogelijkheden met bijvoorbeeld AI, alles kan op grotere schaal etc.
|
Dat dan weer wel.
|
Ik heb trouwens Half Life 2 op de X-box, en naar wat ik las speelt die ook op de 360, maar minder goed? Dat is dan zonde...
Wat ik me dus afvraag is of bijvoorbeeld een spel als Fable, wat ik erg cool vind, maar de lange laadtijden verpestte het voor me, sneller laad op de nieuwe X-box? |
mmm lijkt veel op normale xbox.
Zijn er in nl al decent hdtv's verkrijgbaar, tegen redelijke prijzen? |
Citaat:
|
Er zijn al wel veel HDVT's te verkrijgen maar de meeste zijn nog best wel duur. Een "kleine" kost al snel 500 euro. De duurste die ik heb gezien was 8000 euro volgensmij.....
|
Ik heb vandaag cod 2 gespeeld op de xbox 360 en ik moet zeggen dat het er zeer goed uitziet! Net zo mooi als op de pc, misschien toch wel mooier. Ook was het veel lichter. Het enige was dat ik hem dom vond spelen, spellen als cod moet gewoon met de muis spelen....
|
Ik ga hem zeker nog niet kopen. Ik wacht nog wel even een zending of twee. Lagere prijzen, minder bugs en nog geen optimale beveiliging tegen hacken :)
|
Heb er vandaag 1 gekacht (vond nog een showmodel bij toys r us in alkmaar :D ) met Kameo en ik moet zeggen: TERING! sper mooie graphics, Battlefields waar 200 mannetjes elkaar telijf gaa, super gameplay. erg blij mee. Jammer dat t een core is ipv premium, maar ik besteeds liever 70 euro extra dan te moeten wachten tot half januari!
|
Ik wacht wel op de revolution (y)
|
ik heb geld om hem te halen maar als ik iets koop dan wil ik het gebruiken zoals het moet
Dus poep aan next gen van de tv's zijn nog crappy en veels te duur Koop DAN van het hdtvgeld en de xbox360 een pc die dat dat pan uit 0wnd en ja dat gaat makkelijk. Maar neej ik koop dus lekker een psp met een dikke memory stick en spellen ofzo (y) |
Ik heb em, en hij's fijn.
Had em gereserveerd en moest er nota bene 's nachts voor in de rij staan maar het was me de moeite achteraf wel waard. Verder heb ik CoD 2 en NFS MW erbij welke hard heersen. Ik wil eigenlijk wel uitleggen waarom maar je zult het gewoon zelf moeten ondervinden ben ik van mening. |
Citaat:
|
Ik wacht wel op de eerste lading rpg's voor ik besluit er een te halen of niet. Al die sport-, race- en shootgames kunnen me gestolen worden. :s
|
Mijn broer(tje) heeft er 1. :) De graphics zien er prachtig uit, maar verder (nog) niet iets voor mij.
|
Ik wacht nog wel een generatie consoles af tot hdtv's een beetje betaalbaar zijn. Tot die tijd vermaak ik me wel met m'n pctje. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een vriend van me heeft hem al, maar of hij nu zo jofel is, ik betwijfel het, heb er toch zelf geen tijd voor :)
|
Perfect dark zero is echt vet. De console zelf ook. Gewoon een leuk, goed apparaat voor niet te veel geld.
|
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar een PC, Het feit dat ik niet fanatiek kan sleutelen aan een console vind ik toch jammer.
|
dat "schokkende" nieuws over dat dat ding dvd's verkloot als je m beweegd is toch niet schokkend?! of ben ik de enige die weet dat je dingen met cd's/dvd's niet moet bewegen als ze draaien? of ligt dit bij consoles anders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwoah, het is wel een beetje steep, maar de Xbox 260 is dan ook meer dan 'slechts' een spelcomputer.
|
Citaat:
wat dan, maakt-ie je huiswerk ? doet-ie de afwas ? kan die stofzuigen ? of kun je dr spelletjes op spelen en je vriendin vertellen dat dat nou een hele verantwoorde uitgave was, omdat je dan geen dvd-speler meer bij de kruidvat hoeft te halen... |
En je hebt een mediaplayer centre ding!111!. Dus je kan er mp3's en dvd's op afspelen. Ofzo. :confused:
|
Citaat:
Citaat:
Ik gaf slechts een verklaring voor de relatief hoge prijs. En ja, de aanwezigheid van DVD/Mp3-mogelijkheden, een harde schijf, een media centre(breedste zin van het woord), modem, wireless controller, ethernetkabel etc. dragen daar flink aan bij. We kunnen nu wel met z'n allen een "Omfg-X-C0cK 666-is-teh suxxorZzZ-meeting" gaan houden, maar dat doet niets af aan de feiten :) |
Citaat:
|
Citaat:
De specs zijn overal op internet terug te lezen: http://hardware.gamespot.com/x-15016-O-4-4 |
ik ben geen xbox hater, maar de xbox360 meer dan een spelcomputer noemen vind ik wat ver gaan, want de specificaties die de 360 heeft zijn tegenwoordig standaard "snufjes" die bij een spelcomputer horen .
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus eigenlijk is het niet standaard nee. |
Citaat:
|
Citaat:
p.s al die dingen zijn allang al langs geweest op consolegebied. Ok behalve films huren :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
@ Tommythecat: Dat is een kwestie van smaak, want, zou xbox live niet zo geweldig zijn, dan zou ik waarschijnlijk om die functies toch die console kopen en niet een andere. Ik denk dat de console die het meest voor alleen games gaat de Revo word, alhoewel die zich juist richt op de mensen die nog niet gamen. |
de xbox1 kon alles al en in kleinere mate de ps2. En de ps1 had al customizable covers.
maar nogmaals helaas geen film huur optie |
Citaat:
overigens kwam de dreamcast aardig dicht in de buurt van de cd-speler mogelijkheden, en kwam wat internet ook aardig in de buurt. Dat deed de xbox beter, en met de 360 wordt t ietsjes anders. De satellaview (snes-uitbreiding) stelde japanners in staat demo's en zelfs complete games naar hun snes te downloaden, dus dat is ook niet nieuw. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |