![]() |
Rock Am Ring - Rock Im Park [2006]
Twee van de grootste 3-daags festivallen in Europa. Am Ring is op de Nürburgring te Nürburg (+-2 uurtjes rijden van Eindhoven), Im Park is in Nurnberg. Dat is heel veel uurtjes rijden richting tjechie/oostenrijk.
Ditjaar op 2/3/4 Juni (Met pinksteren dus). Aldus de officiële site: - Depeche Mode exklusiv bei Rock am Ring & Rock im Park 2006 |
Voor Depeche Mode ga ik geen 2 uur rijden en goedkoop Duits bier drinken:) Ff wachten totdat er meer geconfirmed is, Rock am Ring is wel gezellig (Y)
|
Citaat:
|
Dan zal ik wel weer toetsweek hebben. Maar mocht de lineup heel tof worden, kijk ik wel 's naar m'n planning.
|
Examens zijn dan voorbij, in geval van goeie line-up wel aanwezig (y)
|
Heb het al een aantal jaar in de planning liggen maar om een of andere reden komt het er nooit van, misschien dit jaar wel
|
Depeche Mode :eek:
"People are people so why should it be" :cool: |
wel goede eerste naam...en vorig jaar was gaaf...maar denk dat ik geen geld heb :o
|
Citaat:
|
Ik wil ook wel eens mee dit jaar
|
Dat Depeche Mode op Rock Am Ring/Rock Im Park komt spelen komend jaar was al bekend. De supports van de Depeche Mode tour waren echter nog niet bekend. Inmiddels blijkt dat dit niet de minsten zijn geworden. Zowel Placebo als Franz Ferdinand zullen deze honneurs namelijk waarnemen.
Verder zijn ook Korn en The Deftones en Kaiser Chiefs, Bela B. en Sportfreunde Stiller bevestigd voor de Duitse duo festivals. De voorverkoop begint trouwens vandaag. www.festivalinfo.nl Misschien dat ik ga, wil er sowieso ooit een keer heen. Ligt een beetje aan de financiën, Sziget staat hoger op het verlanglijstje. |
kaiser chiefs :D :D
|
placebo :o
ja...wordt dan toch steeds weer aantrekkelijker...:o ben benieuwd wat er nog meer bij komt! |
dus even op een rijtje
B Bela B D Deftones Depeche Mode F Franz Ferdinand K Kaiser Chiefs Korn P Placebo S Sportfreunde Stiller Ik ben geen Placebo fan maar dat optreden van ze een paar jaar terug was erg aardig |
Citaat:
Damn, dat concert in NL in 2006 is al eeuwen uitverkocht, en de woekerprijzen stormen over internet, dus dit zou een goede reden zijn om voor het eerst te rocken om ring. |
Pff ik wil er wel erg graag heen! Ik weet alleen bijna zeker dat ik geen geld meer heb tegen die tijd... Best lastig.
|
Ik ga! Rock am Ring was vorig jaar zo goed bevallen, dat ik daar nu in het vervolg heen ga! Toffe sfeer, veel en toffe bands, leuke standjes enzo.
|
Citaat:
_O_ |
Oh damn, dit soort festivals hebben altijd een geweldige line-up maar ik ga er nooit heen :confused:
|
yesh, kaartje geregeld :cool:
nog wat geruchten aldus ringrocker.com (die vaak voor 60-80% toch wel ok zijn) A Alter Bridge * B Bloodhound Gang Bullet For My Valentine Bushido C Coldplay D Danko Jones I Ill Nino In Flames K Kaizers Orchestra Kill The Young * L Lagwagon M Machine Head Monster Magnet Motorhead Muse S Sepultura Soulfly Subway to Sally System of a Down T The Bravery The Darkness The Streets The Strokes The Who Tool Type O Negative X Xavier Naidoo |
Dan hoop ik dat n aantal van deze bands ook op Pinkpop komen. Vorig jaar naar Rock am Ring geweest, maar toen was ik ziek voordat ik ging en dat was iets minder. Verder vond ik de camping niet zo heel leuk. Er komen wel goede bands elk jaar. Denk dat ik dit jaar geen vervoer heb, dus ga ik naar Pinkpop als de bands goed zijn.
|
hoop dat tool in een tent speelt anders wordt dat waarschijnlijk weer een klote optreden denk ik. Anyway ik denk dat ik ook maar eens wat mensen ga charteren om te gaan
|
Citaat:
En de camping is juist geniaal; er gaat niks boven honderden worstbradende duitsers. |
Tool. (y)
|
Citaat:
|
Machine Head
The Bravery The Streets The Who Tool Type O Negative Om daarvoor nou naar duitsland te gaan.. Nah. Hoewel ik Tool nou nog steeds eens wil zien. |
bevestigde bands tot nu toe:
B Bela B D Deftones Depeche Mode F Franz Ferdinand K Kaiser Chiefs Korn P Placebo S Sportfreunde Stiller |
Best toffe namen in die geruchtenlijst (Y)
|
Wir Sind Helden kwam toch, hoorde ik?
|
Tool, Reamonn, Tomte, Dir En Grey, Goldfrapp en She Wants Revenge bevestigd:
Tool bestätigen Ring & Park! Die größte Progressivrockband der Gegenwart kehrt nach über vierjähriger Abstinenz zurück Ebenfalls bestätigt sind Reamonn, Tomte, Dir En Grey, Goldfrapp und She Wants Revenge Weitere Bestätigungen folgen in Kürze. ROCK AM RING & ROCK IM PARK 02.-04. Juni 2006 Depeche Mode Placebo Tool Franz Ferdinand Korn Bela B. Reamonn Sportfreunde Stiller Deftones Tomte Kaiser Chiefs Dir En Grey Goldfrapp She Wants Revenge |
Bushido als in Bushido hip hop?
|
Metallica toegevoegd!
Bevestigde Bands: Bela B Deftones Depeche Mode Dir En Grey Franz Ferdinand Goldfrapp Kaiser Chiefs Korn Metallica Placebo Reamonn She Wants Revenge Sportfreunde Stiller Tomte Tool |
Niet aanwezig
Ik hou niet van duitsland (n) |
Citaat:
deftones, depeche mode, franz ferdinand, goldfrapp, kaiser chiefs, metallica(!!!), placebo, en tool :eek: ik vind het al best tof klinken |
nieuwe namen waaronder Dresden Dolls, Turbonegro en Pharrel Williams:
B Bela B D Deftones Depeche Mode Dir En Grey Dresden Dolls F Franz Ferdinand G Goldfrapp K Kaiser Chiefs Korn M Metallica Morrissey P Paul Weller Pharrell Williams Placebo R Reamonn S She Wants Revenge Sportfreunde Stiller T Tomte Tool Turbonegro |
toegevoegd:
NELLY fucking FURTADO \m/ :) |
nelly furtado (L)
morrisey (L) |
Ik ben er nu 3 keer geweest ent gaat me niet alleen om de muziek. De sfeer daar is geweldig.
en btw Shultenbrau is Nederlands bier ;) t heeft alleen een duitse naam om beter te verkopen kijk maar op het blik. |
Wat zijn de kosten..? Klinkt namelijk errug goed! (y)
|
Citaat:
België. |
Citaat:
|
aldus de site van Opeth zijn ze ook present
|
Ja... Ik ga ook
Zou toch vet zijn als In Flames, Machinehead, Jamiroquai en The Darkness bevestigd zouden worden. Vooral the Darkness als je helemaal vertiefd bent (y) |
Citaat:
En ja, met je zatte kop meeblèhen met the Darkness..krijg er spontaan zin in :cool: |
yeah, deal..
Mensen van 20 december unite! |
x20-12x
|
Citaat:
|
Citaat:
-edit: zat er n jaartje langs- |
Tja, dan ziet het er toch naar uit dat ik het alom geprezen AJOC-festival moet laten schieten..
AJOC Het is niet anders :( |
Ach, metallica komt ook. so what (n) ga ik liever naar t gelredome!
vorig jaar graspop; iron maiden megadeth malmsteen nog wat vergeten... oh ja, type 0 negative toch ook? kijk, das de moeite waard :D nog maar 3 maandjes...... dan mag ik jammen met maiden :cool: :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |