![]() |
AK wereldwijs regionale toepassing mens en milieu module 5
Hoihoi..weet iemand of heeft iemand de antwoorden van module 5 vwo4 Mens en Milieu??
ohh ik ben jullie alvast erg dankbaar :D |
Ja die heb ik.
Ga de opgaven nu maar maken. |
Kheb het al gemaakt...maar ik wil het graag nakijken..want alsk de goede antwoorden hebk..dan kan ik een presentatie opzetten...heb je misschien van mens en milieu regionale toepassing van h1 , h2 en h3?:)...ghegeh
zou t erg fijn vinden.. |
Joh, daar heb je helemaal niets aan. Je kunt beter gewoon het boekje leren, dan haal je ook een voldoende voor de toets.
|
Citaat:
|
sorry lieve mensen..maar ik moet de antwoorden hebben..telt namelijk meej als een cijfer voor po ofso=S..eerst moest ik m.b.v de antw een presenatie houden..en nu moet ik t maken omdat t meetelt..sjonge..die docenten zeggen ook steeds andere dingen (n) ..
maar ehmm...iemand die zo lief is en tijd heeft om de antw te delen met mij :D zou t erg fijn vinden namelijk |
???????????
|
ik heb ze wel, maar kost mij gewoon teveel tijd.
|
anneka..mssgn da ik je ook kan helpen??
|
werkboek van vorig jaar
maar als je gericht een paar vragen hebt wil ik ze wel geven, al weet ik niet eens zeker of ik ze uberhaupt wel gemaakt heb:p. |
uhhh kun je misschien van module 5 mens en milieu dus, en dan hfstuk 2 regionale toepassing scannen ofso?=P ben bang dak alles nodig heb..mrjaa hoop da t geen moeite kost..
mssgn da ik je ook kan helpe=P |
iemand die mij misschien nog wilt helpen?? :bloos:
|
sorry heb ik niet gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57. |