![]() |
Bart Moeyaert homo?
Voor school moet ik een recent intervieuw met een auteur in een krant of tijdschrift vinden ik heb dan in het tijdschrift "raak" een intervieuw gevonden van Bart Moeyaert. Bij deze taak moet ik dan ook nog 2 citaten markeren die iets zeggen over zijn werk en leven. Maar toen ik een allinea las werd er ongeveer gezegt dat hij homosexueel is. Dit werd niet letterlijk gezegt maar dat kon je toch afleiden. ik ben niet 100 procent zeker hiervan maar dit zou ik toch moeten zijn vooralleer ik dit zeg in mijn taak. Daarom vraag ik aan jullie of iemand dit mischien weet? Dit is de alinea:
Citaat:
|
Nieuw binnen - New gay novels
Boekhandel Vrolijk's favoriete nieuwste homo boeken komen van: K. Sello Duiker, Kavafis, Gerard van Emmerik, J.T. Leroy, Bart Moeyaert, Gilles Rozier, en (last but not least) Alan Hollinghurst: Bookerprize winnaar met 'The Line of Beauty' oftewel 'De schoonheidslijn'. Dit was een googleresultaat. Zou jij dus ook kunnen vinden. En ik moet je bekennen: ik bezoek niet graag zulke sites! Het lijkt me ook logisch dat een homo een homonovel schrijft. Wat weet een hetero immers over homo's. Vandaar mijn concludering... |
Citaat:
|
Vraag het hem: mail@bartmoeyaert.com.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |