![]() |
Voor de mensjes die behanglijm in hun haar smeren.. :]
.. om een kam oid te maken.
Hoe krijg je dat er in godsnaam weer uit? .. aangezien ik hoorde dat't met nogal ontiechelijk heet water moest ( zo'n 50 graden? :\ ). Gewoon doorbijten en brandblaren op je hoofdhuid krijgen of is dur ook nog nen andere optie? Speak up :] Of laat je het er gewoon in zitten? Lijkt me nogal verneukend voor je haar op den duur :) Geut, dit vroeg'k me af... :D |
Behanglijm?? :confused:
Koop gewoon iedere dag een nieuwe pot gel en sodemieter die erin... :D |
Citaat:
|
behanglijm, niet alles letterlijk nemen...
gewoon kinderlijm... gaat er met gewoon water uit.... |
Kan je het niet gewoon het beste met lak doen? (kinderlijm werkt ook hoor, maar het is nog steeds slecht voor je haar en het klontert)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm als je spikes wilt (en je haar is 30 cm lang) zou je t eventueel ook kunnen proberen met wax van t merk murray's(?) zoiets die schijnt heel gied te zijn en een vriend van me doet t ook altijd daarmee en die heb ook best lang haar met spikes...dus probeer t zou k zeggen...of pleur gewoon van alles door elkaar kinderlijm, wax, gel, haarlak :p
|
*wil oowk spikes (alleen dan van ongeveer 50 cm ofsow.. :p)*
|
Citaat:
(mijn wannabee hanekam voor 1 dag iig wel :)) |
inderdaad behanglijm of kinderplaksel roel.. ik hoop echt heel erg voor je dat je niet al aan het proberen bent gegaan met gewone lijm :D
|
Citaat:
|
Behanglijm kan prima als je het er uit wil moet je het laten weken in bad.
|
Je moet geen Murrays gebruiken voor spikes... Dat droogt niet op....
|
Citaat:
werkt echt goed, ik weet het want heb erg dik haar |
ik wil ook een hanekam, maar kan je die het beste gewoon bij de kapper laten zetten?
|
Citaat:
|
mn broer (met hanekam) gebruikt altijd groene zeep, en dat lukt best (moet je alleen niet een uitwasbaar kleurtje in je haar hebben en het moet niet gaan regenen, maaar VERDER lukt het best (y) )
|
Citaat:
mjah.. misschien zijn spikes van sown 50 cm oowk wel gwoon onmogeluk :((n) |
Citaat:
|
Het is allebei gewoon zetmeel met water....... :rolleyes: dat krijg je er dus gewoon weer met water uit
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |