Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Voor de mensjes die behanglijm in hun haar smeren.. :] (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=131349)

Faery 18-06-2002 08:34

Voor de mensjes die behanglijm in hun haar smeren.. :]

.. om een kam oid te maken.

Hoe krijg je dat er in godsnaam weer uit? .. aangezien ik hoorde dat't met nogal ontiechelijk heet water moest ( zo'n 50 graden? :\ ). Gewoon doorbijten en brandblaren op je hoofdhuid krijgen of is dur ook nog nen andere optie? Speak up :]

Of laat je het er gewoon in zitten? Lijkt me nogal verneukend voor je haar op den duur :)

Geut, dit vroeg'k me af... :D

Kubstudent 18-06-2002 08:38

Behanglijm?? :confused:

Koop gewoon iedere dag een nieuwe pot gel en sodemieter die erin... :D

maantje tuurt 18-06-2002 08:43

Citaat:

Kubstudent schreef:
Behanglijm?? :confused:

Koop gewoon iedere dag een nieuwe pot gel en sodemieter die erin... :D

met gel erin gaat het niet, dan wordt je haar veel te zwaar, en het klapt om

Triloxigen 18-06-2002 08:48

behanglijm, niet alles letterlijk nemen...

gewoon kinderlijm...
gaat er met gewoon water uit....

acid-star 18-06-2002 10:14

Kan je het niet gewoon het beste met lak doen? (kinderlijm werkt ook hoor, maar het is nog steeds slecht voor je haar en het klontert)

Faery 18-06-2002 14:04

Citaat:

McLaren schreef:
behanglijm, niet alles letterlijk nemen...

gewoon kinderlijm...
gaat er met gewoon water uit....

't lijkt wel verdacht veel op mekaar anders :) Maar ok, als dur volgens jou verschil in zit, gloof ik je maar :]

Faery 18-06-2002 14:05

Citaat:

acid-star schreef:
Kan je het niet gewoon het beste met lak doen? (kinderlijm werkt ook hoor, maar het is nog steeds slecht voor je haar en het klontert)
Mja, lak kun je wel fijn een kam mee bouwen.. maar aangezien ik spikes wil (jah, en die blijven lang niet helemaal rechtop staan, maar dat hoeft ook niet.. me haar is bijna 30 cm lang, moet kunnen ;)).. goed... ik ziet wel. :]

Blubje 18-06-2002 14:20

hm als je spikes wilt (en je haar is 30 cm lang) zou je t eventueel ook kunnen proberen met wax van t merk murray's(?) zoiets die schijnt heel gied te zijn en een vriend van me doet t ook altijd daarmee en die heb ook best lang haar met spikes...dus probeer t zou k zeggen...of pleur gewoon van alles door elkaar kinderlijm, wax, gel, haarlak :p

Shadow Of Death 18-06-2002 14:47

*wil oowk spikes (alleen dan van ongeveer 50 cm ofsow.. :p)*

vixen 18-06-2002 15:02

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
hm als je spikes wilt (en je haar is 30 cm lang) zou je t eventueel ook kunnen proberen met wax van t merk murray's(?) zoiets die schijnt heel gied te zijn en een vriend van me doet t ook altijd daarmee en die heb ook best lang haar met spikes...dus probeer t zou k zeggen...of pleur gewoon van alles door elkaar kinderlijm, wax, gel, haarlak :p
met alleen murrays blijft et nie overeind staan denk ik..word je haar alleen maar zwaar ranzig vet van. Je kan et dr wel insmeren als versteviging. Als je nou eerst veel mousse dr in doet en dan kinderlijm en dan spray en dan nog meer mousse en dan murrays, dan blijft et vast wel staan :D

(mijn wannabee hanekam voor 1 dag iig wel :))

Paranoide 18-06-2002 15:55

inderdaad behanglijm of kinderplaksel roel.. ik hoop echt heel erg voor je dat je niet al aan het proberen bent gegaan met gewone lijm :D

F0RuM-PuNK 18-06-2002 16:25

Citaat:

Shadow Of Death schreef:
*wil oowk spikes (alleen dan van ongeveer 50 cm ofsow.. :p)*
nie fokken met de Stormtroopers of Death !

kaleidoscope 18-06-2002 16:30

Behanglijm kan prima als je het er uit wil moet je het laten weken in bad.

acid-star 18-06-2002 18:10

Je moet geen Murrays gebruiken voor spikes... Dat droogt niet op....

F0RuM-PuNK 18-06-2002 18:29

Citaat:

acid-star schreef:
Je moet geen Murrays gebruiken voor spikes... Dat droogt niet op....
je moet murryas zowiso combineren met gewone gel....
werkt echt goed, ik weet het want heb erg dik haar

Wouter Youth 19-06-2002 10:50

ik wil ook een hanekam, maar kan je die het beste gewoon bij de kapper laten zetten?

boardbabe 20-06-2002 11:08

Citaat:

wouszer schreef:
ik wil ook een hanekam, maar kan je die het beste gewoon bij de kapper laten zetten?
nee joh, gewoon zelf doen :p :p (neej geintje, misschien heb je een moeder die handig is met de tondeuse? *denkt aan mn broer met haar als een kaalgeplukte kip*)

boardbabe 20-06-2002 11:09

mn broer (met hanekam) gebruikt altijd groene zeep, en dat lukt best (moet je alleen niet een uitwasbaar kleurtje in je haar hebben en het moet niet gaan regenen, maaar VERDER lukt het best (y) )

Shadow Of Death 20-06-2002 11:40

Citaat:

boardbabe schreef:
mn broer (met hanekam) gebruikt altijd groene zeep, en dat lukt best (moet je alleen niet een uitwasbaar kleurtje in je haar hebben en het moet niet gaan regenen, maaar VERDER lukt het best (y) )
groene zeep werkte bij mij nie.. toenik spikes ging make.. da spul droogde nie ofsow..

mjah.. misschien zijn spikes van sown 50 cm oowk wel gwoon onmogeluk :((n)

boardbabe 20-06-2002 12:03

Citaat:

Shadow Of Death schreef:

mjah.. misschien zijn spikes van sown 50 cm oowk wel gwoon onmogeluk :((n)

hahaha, tja 50 centimeter, dan mag je bijna wel een paar ijzeren pinnen in je hoofd maken en ze daar omheenwikkelen

biertjehappen 20-06-2002 12:09

Het is allebei gewoon zetmeel met water....... :rolleyes: dat krijg je er dus gewoon weer met water uit

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.