![]() |
Populairste muziekforummer 2005, Halve finales
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 16 HALVE FINALES Uitslagen Kwartfinales: Roxy 46,0% - Ufke 54,0% Metal 52,4% - Eresh'kigål 47,6% cha0s 66,7% - Tom Violence 33,3% Tsasil 46,0% - Carn 54,0% Korte introductie en informatie over de wedstrijd. PWNT! DE LAATSTE VIER!!1!1!4! De spanning is te snijden. Maar dan niet op de gothische manier, dat is voor paupers. Ik maakte de loodjes, en als een echte gentleman vroeg ik Roxy om te trekken, en dat deed ze: cha0s - Carn Punk en Nu-Metal gaan niet samen. En terecht. Pauper tegen pauper, doet het affiche vermoeden. Maar nee. Als het paupers waren zouden ze de halve finales niet bereikt hebben niet waer? cha0s is de laatst overgebleven kandidaat uit het stuk grond boven de Moerdijk. Een prestatie an sich. Hij neemt het op tegen de man uit Valkenswaard: Mickel räv. De man die van karnen houdt als geen ander. Krijgen we een Zuid-Nederlandse finale of zal het toch een ouderwets partijtje Noord tegen Zuid gaan worden? De keuze is aan u. Metal - Ufke Limburg - Brabant. Metal versloeg Eresh'kigål in de kwartfinale. Eresh'kigål die overal stemmers vandaan toverde maar alsnog gepwnt werd en vanavond het bier zal betalen. Ufke versloeg Roxy en is daarmee de laatst overgebleven Forumbaas. Beide heren weten wat finales zijn. Metal verloor recent de Lifestyle finale van cut_off en Ufke won vorig jaar de Muziek wedstrijd. Krijgt Metal de kans om een tweede poging te doen in een finale of mag Ufke proberen zijn titel te verdedigen? De keuze is aan u. Nog even het rijtje: cha0s - Carn Metal - Ufke Kies per wedstrijd je favoriete forummer, het is niet verplicht om op iedere wedstrijd te stemmen. Winnaars gaan door naar de finale, verliezers strijden morgen om de 3e plek. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs. |
cha0s
Metal Argumentatie is voor negers. |
carn
ufke |
cha0s - ik breng de w00t op zijn tracks + plus ik zag een hele lieve foto van hem van toen die nog haar had enzo
Ufke - ik breng de w00t op de teh 1337 karnenman |
Carn: Geen moeilijke keuze. Szigetter natuurlijk, hij kan nachtenlang onzinnig over jezus lullen tegen een christenfan van de family, heeft een hele dag door boedapest gelopen met zn handdoekje en toilettas en je kunt hem makeuppen als ie slaapt.
Ufke: Ondanks de beter muzieksmaak van Metal kies ik toch voor Ufke. Hij is zweden fan en is een van de weinige forumbazen met een strafblad in de banmanager, ik heb hem denk ik zelfs weleens gewaarschuwd <3 |
cha0s - Heb ik vaker gezien en lul ik vaker mee op MSN, dus vandaar mijn stem voor hem. Sorry Carn, geile vos. <3
Metal - VOETJES VAN DE VLOER!!1!11!!!one!!eleven!!1 |
Citaat:
|
cha0s; ja daarom dus
metal; muzieksmaak |
Carn - haardracht.
Ufke - herr überfuhrer. slaap zacht. |
Hehe, de moeilijkste tot nu toe want ik dig iedereen :cool:
cha0s - omdat tegenwoordig verkiezingen altijd door zuiderlingen gehaald worden, doch ook nog mad respect voor Karn :) Ufke - omdat deze knaap en ik een rijke geschiedenis aan avonturen hebben, uit de periode van Roels haarziekte, Kittie en Korn, outcasts, wannabe-gangsters (niet wij) en vervelende kleine brildragende losers die Ger heten. Daarnaast zou ik op Metal gestemd hebben als hij me niet had ingemaakt, dit is een 50,0001% tegen 49,9999% match, dat bier gaat een hoop goedmaken (Y) |
Cha0s gaat winnen, mark my words.
|
Citaat:
|
Stemmen op Metal vanwege zijn muzieksmaak slaat natuurlijk nergens op aangezien de grote lijnen van onze smaak vrijwel identiek zijn. :p
|
Carn - redenen mogen onderhand bekend zijn
Metal - Ufke wint toch wel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit is thuygh dat ik gewend ben. |
Goed, genoeg gebabbeld. Anders ga ik stemmen over het hoofd zien. :p
|
Citaat:
|
Damn you and your powers! :(
|
cha0s
Metal |
cha0s, beargumentatie: zie vorige topic.
Ufke, ik ga uiteindelijk, na lang te moeten nadenken voor ufke vanwege z'n albums, z'n bepalende en bepaalde sfeer etc. sorry met0l, pwn3d. |
Chaos
Ufke |
chaosufke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
carn
metal en wat betekent "PWNT!" met of zonder uitroepteken? |
Owned.
|
Carn
Ufke |
Citaat:
|
cha0s
Metal |
cha0s - omdat het zo'n enthousiaste knaap is, zelfs onder invloed van mariwana :)
metal - joehoeeeee |
Carn
Metal |
Carn; de man die toegeeft als twintiger nog steeds nu metal te luisteren en bovendien pwnt. Een fijne kerelvent.
Ufke; lijkt me logisch. HET IS FOKKING SPANNOND!!! |
cha0s
Ufke |
|
metal en ufke
|
Carn
Metal |
cha0s
metal |
Citaat:
|