Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   oud & nieuw lifestyle (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1313580)

roman 02-12-2005 23:50

oud & nieuw lifestyle

IK weet het... het is vroeg maar dat is nu juist mijn vraag..

Ben jij al bezig waar je heen gaat met oud & nieuw.. en/of is het feest waar je heen wil nu zelfs uitverkocht dat je al moet terug vallen op je backup feest...

Ik heb er al over nagedacht... en ja waar ik heen wou is uitverkocht :mad: nu ga ik denk ik naar pacific parc

merels 02-12-2005 23:55

hmm vaak overgewaardeerd, vreselijk van die plaatselijke kroegen die vijftig euro vragen voor een nacht lang onbeperkt drinken plus rotmuziek en dronken boeren of sowieso alleen maar dronken mensen.
ik zit dan in portugal dus dat is relaxed maar ik zal dus niet bij een feest oid aanwezig zijn al vind ik dat ergens wel jammer omdat ik het vorig jaar ook heb gemist.

Miles 02-12-2005 23:58

daar ga ik me hoogstens twee dagen van tevoren druk over maken.

innogen 03-12-2005 00:06

Ik ben in Boston met kerst en ook oud en nieuw en vlieg weer terug op nieuwjaarsdag.
Wel jammer dat ik een feest moet missen, maar ach :o

rxn 03-12-2005 00:06

ik vind oud&nieuw niets, overal entree betalen (voor meestal een themafeest waar ik al een hekel aan heb) en dan zit je er zo aan vast zz en ik weet nooit waar het nou echt leuk zal zijn.
De enige leuke oud&nieuw die ik me kan 'herinner' is wanneer ik voor 12 uur al opgehaald moest worden en een week boven de wc heb gehangen. 40 euro entree maar de 'gratis' bier, wijn en sterke drank heb ik er wel uitgehaald :)

Blenderhead 03-12-2005 00:12

Dunno, hou niet zo van die massale feesten. Liever in m'n kroeg met goede vrienden...

Dexter_M 03-12-2005 00:15

Beslissen we altijd op de avond zelf. :)

Heroïn Chique 03-12-2005 01:02

ik ga n keertje niet uit maar ik blijf gezellig thuis. gezellig met mn 25 huisgenoten plus aanhang vuurwerk van t dakterras af steken enzo en ik hoef dan lekker niet de deur meer uit en t scheelt n hoop geld (y)

Canaille 03-12-2005 01:15

Citaat:

roman schreef op 03-12-2005 @ 00:50 :
IK weet het... het is vroeg maar dat is nu juist mijn vraag..

Ben jij al bezig waar je heen gaat met oud & nieuw.. en/of is het feest waar je heen wil nu zelfs uitverkocht dat je al moet terug vallen op je backup feest...

Ik heb er al over nagedacht... en ja waar ik heen wou is uitverkocht :mad: nu ga ik denk ik naar pacific parc

Maar jij bent dan ook hip. Je staat in de Ellegirl. Dat soort ideeen komen niet in mij op. Daarvoor ben ik te Fries denk ik. :(

ii 03-12-2005 01:39

ik heb de afgelopen 6 jaar de meest leuke nachten gehad tijdens oud en nieuw, met veel drank en leuke mensen. meestal huisfeestjes, altijd het leukst, vorig jaar winston wat een beetje uit de hand liep, mortischa was getuige

dit jaar huisfeest bij kennissen denk ik, of ik ga alsnog een kaartje kopen ergens voor

Jolene 03-12-2005 02:13

iig iets met veel drank en vrienden en geen vuurwerk want dat vind ik eng :(

Gary X 03-12-2005 02:13

waterfront, rock'n'roll feessie in het caféeeeee! Gary blij. :)

wizkid 03-12-2005 08:18

Beetje vroeg, open dan nog maar eens eentje :nono:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.