![]() |
Noyalty repetitie opnamens (punk/hardcore/emo)
Wij zijn de afgelopen 3 maanden bezig geweest met onze nieuwe band Noyalty bezig, en we hebben onderhand 8 eigen nummers. We hebben afgelopen vrijdag in de repetitie ruimte een paar tracks opgenomen om onszelf te voorbereiden voor de studio-opnamens.
Deze staan op http://www.myspace.com/noyalty Zou het cool vinden als jullie het checken en zeggen wat je ervan vind :D Het is btw niet echt goed afgemixt :rolleyes: |
helaas doen de mp3's het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We zijn inderdaad niet de meest orginele band die er is, maar wat is tegenwoordig in het wat hardere genre nog wel erg orgineel? Want dat wil ik dan eigenlijk wel horen :)
|
Als je het kunt vertellen is het niet meer origineel.
|
Nog meer commentaar kom op! Uitchecken die handel hier!
|
Ik wilde eigenlijk typen
Noyalty, zo heet een band uit EHV die ik ken. Maar verhip.. dat zijn jullie!! Snice!!!! (y) (y) |
Waar is dylan gebleven... :)
|
Ja het is niet 100% mijn smaak (overdreven beetje karikaturale screams in mijn opinie) maar verder vind ik het erg vet en voorzover ik kan horen erg strak gespeeld (y) Ik vind overigens wel dat er wat meer met de drums kan worden gedaan...
|
Citaat:
|
De drums kunnen harder en zwaarder.
|
Citaat:
|
Ja, er moet inderdaad heel wat meer tempo in :bloos:
|
Oh en wat ik persoonlijk ook wel smaak is wat dieper geschreeuw. Dit doet me een beetje aan Roger Miret denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent geinspireerd door Atreyu?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja en het alternate roepen en zingen. En je stem heeft soms iets weg van Alex Varkatzas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Overigens ben ik me ook aan het oefenen voor zo screams te krijgen, maar ik eindig altijd bij grunts. Welke techniek gebruik je?
|
Citaat:
|
Nee, ik ga maar bij het basswerk blijven eenmaal ik mijn bass heb :!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja.
Billy Talent - Red Flag Rise Against - Blood to Bleed Biohazard - Sellout Ill Niño - What Comes Around Hatebreed - I Will Be Heard Soulfly - Jump The Fuck Up Iron Maiden - Fear of the Dark Papa Roach - Last Resort Agnostic Front - So pure to me en ik zie wel wat ik nog wil kunnen. |
Citaat:
|
Als cover om te oefenen zou ik zeggen:
Microsoft - MSN Messenger |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als julie samen de hele tijd op elkaar gaan reageren dan is msn makkelijker en dan hebben wij er geen last van. |
Citaat:
|
ik vind het niet eens zo slecht terwijl dit mijn muziek niet is. alleen vind ik bij het eerste nummer dat gescheeuw in de korte stukjes zegmaar vreselijk irritant.. maar succes verder
|
Klinkt best wel leuk! Voor de rest sluit ik me aan bij Fake, er zijn al veel teveel van dit soort bandjes. Maar als ik dit zo hoor zou ik niet zeggen dat jullie pas 3 maand bezig zijn. Complimenten ook voor de cleane zang! En succes in de studio, welke gaat het worden?
|
Citaat:
|
Jullie bestaan al veeel langer dan 3 joh..
of is er 3 maanden geleden een gitaar-wissel geweest zeg maar... |
Citaat:
|
Citaat:
Dan moet ik jullie toch maar weer een keertje komen checken :) :cool: |
Klinkt best leuk, kan je best in de studio verder mee gaan, al is het mijn ding niet helemaal. Misschien klein commentaar: wat minder van die twinakkoorden, paar derbij is wel tof, maar wat je vaak in jullie genre hoort is nonstop gebruik van twinchords :)
|
Up! Meer commentaar!
|
Ik vind dat je niet te klagen mag hebben met zoveel reacties al :) De meeste topics halen wegens hun slechte gedoe de 10 niet eens... tenzij het 10 negatieve reacties zijn natuurlijk ;)
Maaruh; wanneer treden jullie op? |
Citaat:
vrijdag 13 januari in de Aloys (Eindhoven dus) samen met Dependent! |
Sorry das niet waar:
Noyalty @ Odeon - Veldhoven / Vrijdag 16 December We spelen van 22:00 tot 22:30! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |