![]() |
band mp3
gisteravond een radio-optreden gehad...ging best ok en we hebben de nummers mee naar huis gekregen :) beetje slecht afgemixt, maar daar heb ik zelf nog wat aan lopen sleutelen..
het resultaat is een redelijk opgenomen nummer met uiteraard hier en daar wat fouten in het spel :d staat hier |
Al met al best leuk, het nadeel van eigen nummers is alleen dat het zo snel saai is. Drie minuten lang Bm-A-Em powerakkoorden trek ik niet echt, zeker als de zanglijnen e.d. het geheel ook niet echt naar een hoger niveau tillen. Slap/funkstukje is wel weer leuk, zoiets geeft weer een welkome afwisseling, alleen rammelt het nog wel een beetje:p.
|
Citaat:
|
http://www.mercola.com/images/blog/2...1.junkfood.gif
(y) Ik vind het wel wat hebben, maar voor de rest ga ik mee met MetalliCat. Waar was dat eigenlijk dan? |
Ik vind de accoordenbouw inderdaad een beetje flauw/saaig, verder best wel aardig...
|
Citaat:
Maar voor ons was het een kans weer eens wat goeie opnames te verzamelen qua kwaliteit (y) en @ pierreke: het is ook geen hoogstaand bandje met enige theoretische onderbouwing :) we zijn gewoon een groepje vrienden die nu 3 jaar samen aan het ouwehoeren zijn....akkoordenopbouw enzo, ach..als we af en toe maar kunnen optreden :d |
Waarom zit er opeens slapsolo in? (Ik ben zoiezo geen slap liefhebber moet ik bekennen.) Maar, ik vind het een beetje uit het niet komen en niet passen in het punknummer.
Verder vind ik de rest van de slap ook niks, maar dat is omdat ik er gewoon niet van houd. Dus dat moet je negeren. Maar, wat ik me dus afvraag, waarom die solo? Maare, ja, het is niet mijn dng, maar dat komt denk ik vooral door de zang. Da's niet echt mijn smaak zeg maar. :) |
het is zeker niet mijn muziek en mischien komt het daarom maar ik vind het vrij flauw en inspiratieloos. volgens mij zijn julie band nummer 500028 die dit doen. beetje jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar idd, moet nog werken aan strakker spelen onder zenuwen |
Citaat:
|
ik vind et best vet! De zang kan wat beter maar voorderest ist wel oke :) Ja en wat minder herhaling
|
niet mijn muziek;
maar ook zeker niet al te slecht.. alleen flauw van die 3-accoorden schema.. verder vind ik zo'n slapsolo niet passen in punkmuziek. maar das mijn mening... |
het nummer doet het niet, maar ik denk toch dat ik het niet leuk vind.
|
Citaat:
zou nu weer moeten werken :) |
haha, een bassolo EN een gitaarsolo erachteraan! Solo's zijn sowieso al suf. Dan een bassolo, zo'n walgelijke slapper, gevolgd door nog eens een gitaarsolo, is al helemaal nergens voor nodig. Uitsloverij? voor wat? Voor de rest vind ik er ook geen hol aan, zit geen passie in whatsoever, en anders weten jullie die heel goed te onderdrukken. En pakkend is het ook weer niet.
|
Solo's zijn cool. Bassolo's zijn kut behalve van Cliff Burton. Slapsolo's zijn echt voor homo's natuurlijk.....
|
idd een leuke slapsolo, ik doe het ome rieno niet na. verder niet echt een interessant nr
|
wat een verschikkelijke stem heeft die zanger zeg het is net een voetbalsupporter, en die 2 de stem maakt het nog net iets erger.
ik vind het een saai nummer, en de drum ook best kut omdat hij net iets teveel van het goede wilt waardoor het hele nummer slordig en niet strak klinkt. |
Maar ze hadden wel een radio-optreden.
|
ik vind de bassolo best vet, de gitaarsolo best wel ruk en de zang ronduit slecht. Ook de drummer speelt niet strak. Ok ik heb begrepen dat jullie het gewoon voor de lol doet, maar het is wel een slecht nummer :cool:
|
ik wil weten wat voor blije kop die presentator heeft
|
Citaat:
|
hij slapt beter dan ik (niet dat ik dat ooit gekund heb :P)
maar t klinkt wel grappig eigenlijk hehe |
Citaat:
zie hier...Anton Griep! |
Sorry maar damn, zoek een andere zanger. (n)
Verder vind ik het instrumentaal zo slecht nog niet, ik ken een hoop mindere bands... maarja die zang... |
Citaat:
|
De bassolo zit goed in elkaar. Maar het maakt het lied niet erg beter.
Wel tof dat jullie een radio optreden hebben kunnen regelen. |
Citaat:
|
De zang spant wel de kroon qua slechtheid maar ik vind het hele ding niet veel soeps.
De bassolo is wel okay, de gitaarsolo is nauwelijks een solo te noemen zo saai. |
Rieno als jij nou eens ging zingen(Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |