![]() |
Einsturzende Neubauten - Perpetuum Mobile
Aangezien deze cd onlangs in mijn bezit is gekomen, en het zeer goed bevalt, een aanradertopic (y)
http://www.discogs.com/release/230164 http://www.neubauten.org/ |
aangezien ik lui ben, verwacht ik wel wat meer info
|
die moet ik nog steeds luisteren... maar ik ben lui, dus dat duurt nog wel even denk ik.
|
Ik upload Perpetuum Mobile wel even (De track, niet het hele album), dan kan iedereen zelf zijn mening vormen zonder daadwerkelijk moeite te hoeven doen :eek: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Uploading now :) |
|
held
|
klinkt wel banaantjes.. ff kijken of ik t hele album kan scoren in fatsoenlijk kwaliteit.
|
:)
|
jezus wat een herrie. heerlijk.
|
Tsasil en Ulfje moeten ook checken.
|
Ik heb het naar aanleiding van dit topic gedownload, maar nog niet geluisterd :p
Ga ik wel doen overigens (y) Ymir, je priveboxje is vol |
Citaat:
Ik weet het :o |
Hm, maar 'ns checken binnenkort. (y)
|
Die plaat heb ik toen gekocht bij de release.. best leuk voor af en toe, omdat er leuke nummers op staan.. maar opzich hebben ze betere gehad.
|
Citaat:
(y) Dit is wat meer het nieuwe nummer-esque werk, maar het oude werk schijnt kraker-noise te zijn. Ik moest me sowieso wat meer verdiepen in deze band dus dat ga ik bij deze doen. |
Klinkt wel goed. :)
|
Ja m'n pa heeft die plaat, hij heeft me wel een beetje Einsturzende liefde met de paplepel ingegeven.
Van die plaat vind ik vooral Ich gehe jetzt het best, geen idee waarom want 't is niet zo spectaculair :confused: . |
Ik vind dat nummer met die kater wel leuk. (: Ik kan je wel eens wat ouder werk laten horen, dude.
|
Ik heb ook een plaat uit '83 meen ik.
Edit: Opgezocht, Zeichnungen Des Patienten O.T. uit '83 inderdaad :) Veel meer noisy en gestoord inderdaad, maar ik vind niet dat de ontwikkeling van EN een slechte is geweest. Zowel oud als nieuw kan ik zeker waarderen. Als het goed is, is de nieuwste ondertussen ook uit: Unglaublicher Laerm. |
Phat(Y)
|
Citaat:
Goed. |
Ach, ze hebben altijd wel hun eigen ding gedaan, beetje als verzet, maar om ze nu "gestoord" te noemen... ? Ze maken nu wel volwassenere dingetjes.
|
Oh ja: meyou knows what youme wants.. :P
|
Citaat:
En om eerlijk te zijn vind ik Perpetuum Mobile niet echt volwassener dan Zeichnungen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59. |