![]() |
Wat voor shampoo gebruik jij nu?
Wat voor shampoo gebruik jij nu? Bevalt ie goed of is ie rijp voor de prullenbak? Heb je een speciaal middeltje voor je haar, fohn je het vaak en verzorg je het tot in de puntjes of kan het je weinig schelen?
Ik gebruik nu Garnier en hij bevalt heel goed. Mijn haar wordt er lekker zacht van en blijft lekker lang zacht. Ik fohn aktijd mijn haren, omdat ik natte haren niet lekker vind. |
omg, ik ben nu al zo ver heen dat ik zelfs dit ga beantwoorden.
Komt 'ie: Fuente herbal bath Volledig natuurlijk en ruikt naar mint, hij is alleen echt kkduur namelijk, 16,50 maar ik doe er dan ook wel een maand of vier/vijf mee. Hij bevalt erg goed, want voor de rest ben ik allergisch En nu mag dit best wel naar L&G ofzo. |
andrelon winterboost, is wel oke en ruikt lekkerrr
|
Ik gebruik Kérastase shampoo voor de gevoelige hoofdhuid, want ik ben zo intens gevoelig. Duur maar effectief.
|
vertel me meerrr. :(
|
Suggestie voor een nieuw topic!
In welke stad heb jij voor het laatst je shampoo gekocht?!?!?! |
Ik smeer mijn bolle kop overigens meestal onder de VITALISERENDE shampoo van L'Oreal in de hoop dat m'n KAPSEL nog enig volume/toonbaarheid krijgt :'(
|
Ik gebruik op dit moment geen shampoo.
HAHAHAHAHAHAHHAHAAH :) :) :) :) HAHAHAAHAHAHAHAHA :) HAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHA :) :) :) :) :) :) :) :) |
Dat is inderdaad erg grappig :).
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik gebruik de shampoo die mn moeder in de dispenser doet zz |
Gewoon de shampoo die in huis is.
|
head and shoulders, en ik fohn het altijd.
|
2 in 1 van de Etos
En hij is wit en plakkerig en lijkt op heel iets anders dan shampoo maar hij is wel fijn En ik fohn mijn haar nooit. Borstelen is genoeg en dan kijk ik er de rest van de dag niet meer naar. ipv van de meisjes uit mijn klas die na elk lesuur naar de toiletten rennen om hun make-up en haar te doen. |
Schwarzkopf (??) Anti Roos
|
Herbal, altijd. Bevalt het best. Middels, neh. Alleen fructis styling iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die roze shampoo en crèmespoeling van loréal
haarmasker van dove zz |
elvive die rooie
wordt mijn haar lekkah vol van en het ruikt lekkah. overigens is mijn haar op zijn mooist als het 2 dagen niet gewassen is :confused: |
zwartzkopf 7 kruiden, hij ruikt fris en mijn haar word heel snel vet ieew dus vandaar :) ik ben er heel blij mee!
|
Ik gebruik nu Herbal essences fruit fusion. En als ik m'n haar heb gewassen zijdeglans olie van Gliss Kur volgens mij.
|
Ik gebruik herbal omdat ik eigenlijk alle herbal-shampoo´s lekker vind ruiken + ze zijn niet duur. Oh en ik heb laatst een pot met maskerspul gekocht zodat mijn haar wat zachter aanvoelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruikt steeds verschillende om de paar weken en geen conditioner want dat wordt mn haar slap. Ik was het altijd savonds want als ik ermee ga slapen wanneer het nat is dan zit het de volgende dag het best met heel veel krullen.
Citaat:
|
andrelon glad en stijl. mn haar is wel iets minder pluizig, maar verder werkt t voor geen meter.
|
Citaat:
|
eh iets met dove voor geverfd haar ofzo
|
Citaat:
Dat doe je op je droge haar, je haar wordt gelijk superzacht en je ziet er verder niks van. En het ruikt lekker. Wel duur 8 euro ofzo |
ik pak meestal de eerste beste shampoo die er staat :confused:
|
herbal blabal et crèmespoeling, anders lijkt m'n haar dood.
|
ja mijn haar ziet er ook beter uit de tweede na het wassen :confused:
|
ik was met haar met huismerk Super de Boer, ik was mijn haar gewoon met wat mijn mammie kauft.
Voor de rest fohn ik het iedere dag, en doe ik er Andrelon Shaper in en Murrays en Massive Shine On van New Wave. Ik ben heel slecht voor mijn haar, ik was het elke dag, en fohnen als een gek, mijn haar is dan ook vet snel vet erdoorrrr. |
zo min mogelijk ;)
|
guhl voor rood haar
goed spul! |
Citaat:
Head and Shoulders, fucking zoutzuur (y) |
herbal omdat ik daar heel veel volume van krijg en t ruikt goed (y)
vooor de rest gebruik ik af en toe schuim en haarlak als mn haar echt niet wil zitten. |
Citaat:
soms heb ik, als ik de verkeerde shampoo gebruik, echt een poedeleffect (n) |
Een van Sheer Blonde van John Frieda en ik vind m geweldig. Heb ook t serum voor krullen van FrizzEase en die is nog beter.
Is wel duur, maar dan heb je ook wat :) |
Tea tree. In mijn dreads.
|
Andrélon Winterboost, de shampoo doet wat hij belooft (y) .
|
L'oreal
|
schwarzkopf + vitamine - perzik.
ruikt heerlijk en je haar word er extreem zacht van (y) . |
shampoo Herbal Essences voor gekleurd haar en
crémespoeling Herbal Essences fruit fusions maar kan niet lezen welke, want grieks etiketje (van de Euroland :D ). M'n haar wordt er echt super zacht van iig. O en ik fohn nooit, want dat vind ik heel naar warm op m'n hoofd en kost te veel tijd. Wel doe ik er iets van creme van Guhl in tegen pluizen/dode puntjes en daar wordt m'n haar nóg zachter van... |
Ik gebruik herbal, omdat het lekker ruikt en mijn haar er van gaat glanzen. Af en toe ook l'oreal glad en stijl en fructise twee in één. Ik gebruik liever verschillende soorten shampoos (niet tegelijk, maar de ene dag deze en de andere dag die), omdat ik het idee heb dat dit beter voor mijn haar is :confused:
|
jezus man dat dit topic open mag blijven!? zzzz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |