![]() |
Wat heb je gekregen van de heilig man?
Need i say more?
Ik ben wel goed bedeeld. 5 delig art pannenset cd esotherische boeken oorbellen kookboek platen van jim morrissen en kurt curbain |
Nog niks, we vieren dat morgen pas.
|
Fotolijstje
Krasloten Oorbellen Maar wij deden suprises met een kleinigheidje. De grotere kado's doen we met de kerstman. ;) |
De Da Vinci Code, oorbellen, armand, geurtje, een chocolade letter en nog wat kleine onzin dingen. Erg veel en erg dure cadeaus voor mijn doen. (Was bij 't vriendje gisteravond, vanavond komt ie hier en heb ik eigenlijk maar weinig voor hem :s)
|
Citaat:
OT: Ik heb niets gekregen, want wij vieren geen Sinterklaas meer. |
Oorbellen
Boxen voor de computer DVD van Marc-Marie Huijbrechts Boekje over duiken en snorkelen in de Maldiven Klein portomoneetje Kalender Chocoladeletter |
vanavond :)
|
Citaat:
|
uhm.. komtie
4 smaken douchegel 4 kleuren puff-spons theeglazen roerdingen voor in theeglazen mascara opbergdozen chocoladeletter tangen (voor maken van sieraden) hobbyboekje (sieraden) kralen dvd javier guzman geurtje esprit |
Citaat:
ik krijg zometeen een MP3SPELER!!! :D:D |
Ik krijg een cd van coldplay en een chocoladeletter (Y) :)
Meer dan ik had kunnen wensen! :) |
chocoladeletter (een S, pure chocola met hele hazelnoten)
cakevorm magnetron-chocoladefondue met schaaltje lichtblauwe pyjama met rendiertjes en sneeuwvlokjes erop boek 'Een kus van Magdalena' van Christopher Castellani kruik gedicht over snoep, door mijn vader gedicht over de queeste naar een kruik, van mijn zus |
chocoladeletter (een S, melkchocola)
Monkey Island IV Donald Duck album Friese bijbel |
ipod video 30 gb
geld verwend |
- Externe HD (160 gig) :| (y)
- Nachthemd met een pingwing en "kmisje". - Bioscoopbon €7,50. - Chocoladeletter (puur met nootjes). - Kookwekkertje, heel schattig, ook met pingwings. - Zakje badparels, zakje badconfetti, badmuts (van m'n zusje). ♥ |
4x Armani
8x T-shirt 50 euro beltegoed 2x colltrui V&d bon van 5 eutjes.... Mag niet klagen denk ik.... |
pepernoten....
|
We vieren thuis geen Sinterklaas maar ik kreeg wel nog een geurtje van Celine Dion van mijn oudoom :)
|
Citaat:
Ot: Wij vieren dat morgen pas. ik weet wel dat ik vna mijn broer een teddybeer krijg, die heb ik al gezien :p |
3 doosjes snoepjes voor mn cavia.
lavalamp chocolade letter ketting' oorbellen t shirts handschoenen |
een badjas :)
|
Citaat:
|
American beauty.
En geld, waar ik iig 'Birthmarks' van Ozark Henry en een diadeem voor ga kopen :) |
Ik heb echt teveel gewoon :|
Dvd van American Beauty Dvd-box van De Volkskrant met Lost in translation, Eternal sunshine of the spotless mind, Hable con ella, La stanza del figlio, Le fils, Bowling for columbine, In the mood for love, Dogville, The pianist en Mulholland Drive :eek: (y) Boekenbon van tien euro Witte chocoladeletter Zes glazen Twee gekopieerde cd's die ik echt had gevraagd aangezien ik ze natuurlijk allang had gedownload :D, maar het gaat om het gebaar (y) |
Citaat:
|
Niks..
Op school kreeg ik van de pieten 2 mandarijnen :) beter iets dan niets |
-Chocoladeletters (van mn ouders en mn oma)
-Geld (van mn oma) -Twee mokken met foto's van mij met de frontzangers van mn favoriete band (had laatst een meet en greet en dacht dat de foto's er nog niet waren.. van mn ouders) -Twee sjaals met het logo van mn favoriete band erop geborduurd (van mn ouders) -Een beeldje (van mn broertje en zn vriendin) -Vogue douchegel (van mn broertje en zn vriendin) -Cd van Marillion (van mn vriend) -Concertkaartje Billy Idol (van mn vriend) |
- Chocoladeletter
- Tandenborstel en tandpasta - Boek 'Chronologie van de Wereldgeschiedenis' |
- prullenbak
- tijdschriftenbak - spiegel - bureaulampje - opschrijfboekje - hele grote mok |
- Dolce & Gabbana light blue (set met geurtje, douchegel en bodymilk)
- Bedeltje voor mn armband - Chocoladeletter Oh en van mn werk een sudokuspel. |
Wat heb ik gekregen:
140 euro van m'n opa & oma $50 van m'n ouders 4 douchehanddoeken, 2 badhanddoeken, 6 washandjes, 4 theedoeken & 4 keukenhanddoeken (ik ga begin volgend jaar op kamers) van m'n ouders Een kleine broodbakmachine voor volgend jaar (krijg ik nog :o ) Een dvd van die ik al had van :mad: ;) m'n zus. 400 gram Toblerone van opa & oma Wat heeft de goedheiligman namens mij gegeven: Bodyshop zooi voor m'n zus (2x kokosbadschuim) Een antiek handgemaakt porseleinen setje miniaturen voor m'n opa & oma, uit Limoges (heb ik goedkoop op de kop getikt, best kitscherig :( ). Zwitserse dundrukuitgaves van Homerus (illias & odyssee, uit 1953, gevat in kalfsleren rode band) voor m'n broertje. Lp's voor ouders & broertje. |
Portomonnee
DVD The Eternal Sunshine Of The Spotless Mind (Special Edition) en nog wat kleine dingen |
he-le-maal niiiiiiiiks:)
|
2 cd's van Eels
2 posters, 1 van Green Day en 1 van een film 2 witte chocoletters marsepeinen aardappeltjes 7 flessen douchgel :o (elke dag van de week 1 :p) Aquarel spullen Schildersdoek |
Nog niets :(
|
sokken
|
Citaat:
|
Ik vroeg de DVD van Charlie and the Chocolate Factory. Ik kreeg de DVD van de Blues Brothers :D
Verder vieren wij het thuis niet, dus geen dure cadeau's :) |
Citaat:
2 chocoladeletters 1 adventkalender parfum en douchegel van Esprit dvd bert visscher - nee dan lourdes dvd charlie and the chocolat factory, de nieuwe geld van oma bioscoopbonnen van andere oma (+popcorn ) 4 borden van het servies wat ik graag wil hebben bij vriendje; 3 chocoladeletters ketting 2 kleuren oogschaduw blikje van blond amsterdam schort van blond amsterdam 2 ovenhandschoenen van blond amsterdam roze afwasborstel roze adresboek roze sokken roze fotoalbum roze met rood en gele handdoek lief washandje réchaud (warmhoud dingetje, thee lichtje) :bloos: |
Eeeuh, bier (goh stond dat ook op m'n lootje? :| :D )
Een chocoladeletter Een sudoku-puzzelboekje, genoeg om mij van nooit een cijfer in zo'n puzzel ingevuld tot verslaafd te krijgen. Leuk voor in het OV! |
- drie kleuren oogschaduw
- mascara - ketting - riem - nieuwe potter :D - scheurkalender :) |
harry potter en de halfbloed prins
geld parfum chcolade letter drop pantoffels ketting oorbellen van die poppetjes voor aan je vinger een grote speculaas pop 20 euro beltegoed |
trui
sokken thermo ondergoed gourmet-stel capo, plectra en snaren voor mijn gitaar nieuwe potter |
Van mijn vriend:
Knuffelpaardje dat ie gekocht had omdat 'ie buiten de bak was gevallen :D In mn schoen: Pure chocoladeletter K Van Sinterklaas a.k.a. oma op pakjesavond: - 40 euro -2 paar oorbellen - muts, sjaal, handschoenen - kaars -dropjes - tosti-ijzer en spaghettipan voor als ik volgend jaar op kamer ga :) |
:)
Een chocoletter Een kraslot Een mok Een parker pen Een boek, iets met relatie testen |
2 chocoladeletters :cool:
een van me vriendje en een van me mama |
ik heb veel marsepein in mn schoen gekregen :cool:
|
komtie:
_ Een chocoladeletter (N melk) _ 3 fotoalbums in een box voor op me kamer _ Oorbellen _ Schoudertas :D _ Mascare _ En heel veel ondergoed, bh's enz.. :p (sja ik wilde ze graag) Ik had voor me ouders een tosti ijzer gekocht. Ook nog lekkere dingetjes voor in bad. En oorbelle voor me mama. Normaal vierde we het heel uitgebreid, maar we waren dit jaar alledrie geldloos. Volgend jaar vieren we kerst, omdat men vind dat ik voor sinterklaas te oud word :p |
een paar sokken
een paar handschoenen Gilette Mach 3 setje Snoecks 06 Bruce Springsteen - Born in the USA een Russisch krantje |
CD. CD. Boek. Zwarte sjaal. Maskertje. Badzout. Paardrijdhandschoentjes. Zilveren waxinelichtjeshoudertje. Geld voor bioscoop. CD. Geurkaarsjes. Gekleurde waxinelichtjeshouders. iSkin. Chocoladeletter. Chocoladeletter. Chocoladeletter.
:) Dit is trouwens wel verdeeld over een surpriseavond en "echt" pakjesavond. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |