![]() |
het pietenoutfit
wat vind je van het outfit van zwarte piet?:)
|
ik vind het hip (y)
die kragen zijn weer helemaal in deze winter (y) |
pofbroeken zijn vet cool!
|
Citaat:
|
ik vindt de sportschoenen altijd overbodig
|
Citaat:
|
|
gezien de schoenen van deze zwarte piet, hoort deze foto eigenlijk thuis bij het "blijven Asics in?"-topic
|
noeps
|
ik zag maandag de 'pietenboyband' omgwtfbbq :D :| (N)
|
Ik vind Jacob uit de Club van Sinterklaas best fuckable.
|
Jacob dubbel? :confused:
|
Weet ik niet. En ik kon ook al geen plaatje vinden. :(
De Jacob wiens vader De Directeur is. En vorig jaar schreef 'ie stinkbrieven naar de pieten zodat ze kinderen gingen slaan. Hij heeft tof haar. (y) |
walgelijk.
|
bijna net zo smerig als okselhaar bij vrouwen
|
Citaat:
" Het is weer eens goed mis, er gaat van alles fout" (ofzo) "de brieven van Jacob, daar zit een luchtje aan" |
Ik vind die pieten met sportschoenen altijd zo raar :confused:
|
Ik snap het niet; waarom doen ze niet gewoon negers rode lippenstift op, in plaats van blanken zwart verven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is weer eens goed raak Er gaat van alles mis De club van Sinterklaas Weet ook niet wat het is Het gaat weer eens goed fout maar wie heeft dat gedaan De brieven van Jacob Daar zit een luchtje aan :( |
Ik vind vooral die van Coole Piet stoer. :cool: Zag er pas 2 koters in lopen, echt schattig!
|
Mja coole piet is diezelfde gast als die om 5 uur snachts nog belspelletjes presenteerd op SBS 6.
Harald dus :rolleyes: http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=f...6&key=MGZRWEDW Dat linker vrouwtje op de foto is nog blij dat ze piet is ook (n) |
Ik snap die schoenen ook niet.
Dat hele pak is 1 en al ambachtelijkheid en dan van die 80s sneakers dr onder... :confused: |
ik ken een paar negers.... nou nou nou... als die zwarte piet zouden spelen dan zouden ze met hasj gooien en niet met pepernoten :O dus dan maar liever zwartgeverfde blanken! (niet dat ik iets tegen negers heb hoor:P)
|
Citaat:
|
Sinterklaas is nu al lang en breed en land uit :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |