![]() |
pakjesavond
past pakjesavond in je lifestyle? heb je het te druk voor of maak je tijd vrij voor deze jaarlijkse burgerlijke gebeurtenis? MAak je een suprise en ben je daar al maanden mee bezig? En vertel gelijk wat je voor andere hebt gekocht en wat je hebt gekregen:)
|
ik vier pas 11 en 21 december sinterklaas :(
|
ik geloof niet meer in sinterklaas
|
Dit jaar is de eerste keer dat we het niet meer vieren. Mn moeder werkt tot een uur of 8 en ik werk tot 9. Dus we hebben er ook geen tijd voor.
|
thuis doen we er niet echt meer aan. toen ik vanmoren beneden kwam, had mn moeder wel onze schoenen voor de kachel gezet en zat er allemaal sinterklaassnoep in :cool: maar verder doen we niet aan cadeautjes ofzo.
ik doe wel met een aantal klasgenoten surprise. eigenlijk hadden we het vrijdag willen doen, maar nu word het 2 weken verschoven omdat we het nu ff heel erg druk met school hebben. |
Ik vier 5 december pakjesavond, maar krijg alleen cadeaus en hoef geen gedichten/surprises te maken. Alleen lekker te koken emt mn zus.
|
We vieren het al een paar jaar niet meer, maar ik heb wel een chocoladeletter in mijn schoen gehad. En chocoladepopjes enzo. <3
|
eerste jaar dat ik geen sinterklaas vier, maar we vieren wel kerst, want dan kan ik m'n eigen cadeau's uitpakken, en nu niet
:p |
Ik doe niet aan sinterklaas >? dus ik krijg geen kadootje
ik had wel een melkchocoladeletter! in mijn schoen en ik had hem niet eens gezet. tenminste niet met de intensie om er de volgende ochtend een melkchocoladeletter in terug te vinden. |
Gister met mn ouders 2 ooms en tantes en mn nichtje gevierd. Gedichten en suprises erbij, erg gezellig.
En wat ik heb gekregen: - chocoladeletter 'X' (ze waren nogal laat met kopen....) - boter, kaas en eieren spel met borrelglazen (y) - boxjes voor mn Ipod |
vanavond. kadooooooooooootjes
|
We hebben het gister heel burgerlijk met familie en gedichten en surprises gevierd en het was eigenlijk best leuk :confused: ..
|
ik krijg extreme jeuk van sinterklaas
|
Sinterklaas is voor mietjes.
|
morgenavond ja.
|
een schilderij voor op m'n nieuwe kamer
|
Geef mij maar kerst (y) .
|
ook van kerst krijg ik extreme jeuk
|
We vieren het helemaal niet dit jaar en ik zou het eigenlijk 2 keer vieren maar nu dus helemaal niet. :confused:
Maarja we doen wel wat met kerst enzo (y) |
Mijn vader is niet thuis dus wij wachten tot kerst. :(
|
toen ik in nederland kwam wonen wist ik niet eens wat suprise/pakjesavond was
|
mijn mama vind mij er te oud voor :'( :(
|
dit jaar geen pakjesavond voor ons.
papa in brazilie. mama een lazzy ass. beetje jammer.... |
Op alle vragen: Nee :o
|
wij doen het met allemaal kleine kadootjes en dan zo'n spel en dat is wel leuk en dat doen we morgen (y) en ik heb een surprise gemaakt voor school enzo (n)
|
wij krijgen kadootjes van iedereen
ik heb gekregen: van vriend: simpsons seizoen 5 the butterfly effect sharktale ouders: 50 dollar green day - bullet in a bible prodigy - their law (dvd) 1 van mn broertjes: bodyshop scrubcreme en douchecreme, erg (y) |
ik heb een hele grote chocolade letter gekregen die ik nu ga opvreten
|
ja morgen maar dan zonder pakjes dit jaar. veel snoep wel.
|
Citaat:
Ik heb het te druk voor de Sint. :( |
je moeder is puistjes
|
Gedichten zijn wel lachen als je iemand kan afzeiken in naam van de goed heilig man.
|
Citaat:
|
ik had vandaag pakjesdag, wij doen altijd surprises. Ik heb een wc voor mijn tante gemaakt en ik heb zelf een auto gekregen en mijn ma ook omdat ik heel veel geluk heb met auto's en een mooie ierse plak met allemaal "murphy's" law wijsheden
|
Ik vind Sinterklaas maar een enge vent. No way dat die in mij huisje komt. :eek:
|
Wij doen altijd aan suprises. Ik maak hem meestal een paar dagen van tevoren.
|
Ik heb vanavond Sinterklaas gevierd met de dames van mijn afdeling van m`n werk en morgen op school :o :) Was wel gezellig :d
|
Ik heb net sinterklaas gevierd en heb echt veel gekregen :eek:.
|
matt trakker had me getrokken dus ik heb hele leuke cadeautjes gekregen (Y)
|
ik heb vanavond een splinter uit mijn vinger gepeuterd en geloof me, ik ervoer het als het uitpakken van een presentje, maar dan tien maal meer bevredigend:)
|
Wij doen gewoon morgen pakjesavond en ik vind het echt leuk (y)
Traditie getrouw gaat de sinterklaas cd aan, alle cadeautjes in een jute zak en papa deelt ze een voor een uit. Iedereen koopt cadeautjes voor iedereen en maakt ook gedichten, we doen dus niet aan lootjes trekken ofzo. 't Is een van de weinige avonden dat we met z'n allen tegelijk thuis zijn enzo, dus ik vind het gezellig. |
Nee helaas hebben wij dit jaar voor het eerst geen sinterklaas meer. Vroeger was het altijd erg leuk want toen deden we het met nichtjes en neefjes en hadden we een grote berg kado's voor iedereen. De laatste jaren was het meestal alleen mijn ouders en ik want ik heb geen broertjes of zusjes en dat was ook best leuk. Ik vind sinterklaas in ieder geval leuker dan de kerstman. Maar dit jaar vond ik sinterklaas een beetje vervelend omdat ik dan nog geen salaris heb ontvangen dus was ik blut. Dus doen we een keer een pakjesavond achtig iets vlak voor kerst.
|
gisteren sinterklaas bij mn oma met de hele familie, was heel leuk en vanavond surprise bij mn vriend thuis.
|
Wij vieren Sinterklaas niet tot amper. Het enige verschil met een doorsnee avond is dat we langer met zijn vieren in dezelfde kamer zitten.
|
Citaat:
ontopic:Me ma besloot dat we dit jaar geen pakjesavond vieren. Dus geen kado's dit jaar :( |
mn ouders vierden sinterklaas met hun parenclubvrienden en ik zat erbij.
|
Mijn mama vertelt net dat ze spijt heeft dat we geen pakjesavond doen maar kerst. Ik heb ook liever sinterklaas :(
|
het dochtertje van mijn broer is 2 en snapt niks van sinterklaas maar wil wel cadeautjes.
thuis krijgen we traditioneel cadeautjes met kerst. |
De familie van mn vriend doet er nog aan omdat ze dat gezellig vinden dus daar ben ik afgelopen vrijdag heen geweest en heb wat dingetjes voor hun allemaal meegenomen en heb ook wat dingetjes gekregen. Wel gezellig enzo maar voor mij hoeft dat hele gedichten gedoe er niet bij.
Mijn eigen familie viert geen sinterklaas meer, mn ma doet nog wel een pakjes avond bij haar oppaskindjes. We doen ook niet meer aan kerst omdat 2 van de 3 kinderen al uit huis zijn. Waarschijnlijk wel een etentje maar geen cadeautjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |