![]() |
Will Smith &....Music
We kennen wil smith allemaal wel van zijn serieu " the young prince of bel-air hij was daaar een rapper , maar dat was nog leuk. Tegenwoordig heeft die gozer zelfs een album.
ik heb wellles naar zijn muziek geluister maar shittttt .. het klinkt voor geen meter...het is gewoon zo slecht...... Ik heb niks tegen hem ofzo , ik vind hem zelfs een van swerelds best eacteurs en ben ook van fan hem , maar op het gebied van muziek is hij een regeklrechte ramp AHAhaAHHa http://img229.exs.cx/img229/4224/switch3ua.jpg ben ik de enigste die dat vind? |
Hij maakte al muziek voor dat die serie er kwam. Daarna heeft hij nog 4 albums gemaakt ofzo. Kom uit die grot.
|
en zo'n goeie acteur is het niet
|
vertel eens jongen, waar houd jij dan van?
|
ik ben de enigste die dat vind
|
hij heeft wel hits gehad als
Miami ...je weet wet welcome to miamiiiiii en dan al die chicks een rapper is iemadn als eminem , Jay-z , Ice Cube , xzibbit , DMX of zoals de grootste allertijden Tupac |
xD
Och, vroeger had hij wel een paar grappige nummertjes, maar tegenwoordig bakt hij er niets van. Als acteur trouwens nog minder. |
Ik kan altijd wel lachen om Will Smith. Hij pretendeert ook helemaal niet zo'n rapper te zijn zoals jij ze daar neer zet. Hij is meer een feel good rapper, niet zo'n nep gangster. Party Starter vond ik ook wel te doen.
|
Citaat:
|
deze neger heeft een van de chillste tracks of all time gemaakt summertime
als je die poep niet kent, mag je geeneens naar 2pac, jayz, eminem enz luisteren |
Citaat:
ik denk dat je de beste namen vergeet, omdat je ze niet kent |
will smith heeft echt wel rielekste nummers, bijv. getting jiggy with it.
verder speelt ie in erg vette films, voor mij hoeft ie echt geen Al Pacino ofzo te zijn. in bijna al z'n films issie erg vet(Y)lees: bad boys 1 + 2( owke, BB2= niet 'goed', maar wel echt vet(Y):)) |
Ik vind 'Switch' nog wel een leuk nummer, maar verder is hij zo voorspelbaar.
|
Zijn muziek is allemaal hetzelfde, maar er zitten wel leuke tussen. En in I, Robot deed ie het niet slecht :P
|
Citaat:
|
hahaha
|
Girls aint nuttin but trouble. Of zoiets :D Gers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Big daddy kane, KRS-one, Rakim, Public Enemy bij jou dan in het rijtje voor |
ik d8 laat ik maar wat voorbeelden geven uit de bekende hiphp-wereld. Dit zijn de mensen die het bereikt hebben en mensen die bij de gemiddelde nederlander wel bekend zijn , verder heb je honderden rappers waar we over kunnen discussieren(undergorund shit). Maar het blijft de vraag of iedereen op het forum die gare rappers kent zoals: Juelz santana, Chamiollionre,
Mensen als eminem en ALi.B zijn beter voorbeelden als rapper t.o.v will smith maar de beste ooit blijft Tupac :p |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me wederom af of je Tupac ook zo goed had gevonden als ie niet dood/vermist/verdwenen/ontvoerd was... |
girls aint nuttin but trouble!
|
Citaat:
|
kutneger
|
The FRESH prince of ba
|
Citaat:
Big daddy Kane, Krs-one, public enemy, Rakim, NWA, slick rick, Eazy E, etc etc is nou niet echt underground als je het mij vraagt. |
Will Smith is de zoveelste praatneger. Boeiend?
|
ik heb 2 platen van will smith (y) !
|
sorry voor mij spelfouten mensen , zo ben ik nou eenmaal. Ik zal er alles aan doen om geen spelfouten meer te maken. Maar als het gaat om Willy Smith , het klinkt nog steeds voor geen meter.
En eh jij met je hele lijstje "zogenaamde goede rappers" als ze goed waren hadden ze wel wat bereikt vriend, dan hadden ze wel op 'the box' of op ' mtv' gekomen......met je Public Enemy..AhhaAHAhaAHhaAHAHah (n) |
Loyd Banks
The Game PUffy Busta ryhmes nog een paar grote namen ......... |
Darkeye, je bent een stumper en maakt jezelf totaal belachelijk. :)
Maar ga maar lekker door, ik vermaak me wel. (y) EDIT: En je meent toch niet echt dat KRS-One, Public Enemy en anderen niks bereikt hebben omdat ze niet gedraaid worden? Verdomme pioniers man. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
try again dummy |
Citaat:
Citaat:
Moet je Pimp Paulusma er ook niet bij zetten? Die heeft ook een clip met meiden in bikini, bling bling en grote auto's.... |
Om 'Summertime' alleen al verdient-ie het om tot in het einde der tijden aanbeden te worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SnakeZ WAtsup homeboy
je wilt mij bannen ? AHaHAAHAAHAhaAHAAHAHAAAHaaHAAAHAAHAaHAAhAHAAHAHAHAHAHaAHAHAHAHAAHAHAAH aAAHAHAAAHAHahAHAhaHAHAhaHAaHA jij ben hier degene dier racistische taalgebruikt op een forum van een website, bedoeld voor scholieren. -je discrmineert -je beschuldigt mensen -je bent een racist en dan moet IK Geband worden ?? ow ja nog een punt dr bij -je bent lelijk |
Citaat:
|
Gast ga je huiswerk doen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Switch
|
Citaat:
|