![]() |
webcam: Windows-Mac
Hallo,
laatst heb ik voor mijn vriends verjaardag een webcam gekocht, omdat ik op kamers woon, en we elkaar zo toch nog vaak kunnen zien dan. Hij werkt op een pc (windows xp) ik op een IBook met Mac Os X Tiger. Nu is het zo dat het noch met msn messenger, iChat of AIM werkt... We kunnen de webcam wel allebei correct installeren, maar we vinden geen programma dat compatibel is voor zowel windows als apple. Hopelijk weten jullie raad. p.s. ja ik heb de zoekfunctie al gebruikt... |
Op Windows zal de webcam ongetwijfeld werken.
Maar hoe zit het nou precies op je Mac? Zijn de drivers wel geinstalleerd en kun je 'm wel afzonderlijk gebruiken? |
Ja de webcam is geïnstalleerd op mijn mac, hij werkt dus. Maar iChat is blijkbaar niet compatibel met msn of aim...
(iChat werkt enkel met een fireWire webcam, zo zegt de 'hulp', en de mijne is een logitech die via usb werkt) |
|
er is wel een mac forum
|
'k Heb net mercury geinstalleerd, maar vriend heeft nu miserie met zijn internet. Morgen eens proberen dus.
Alvast bedankt voor de tip! :) |
check anders even het forum van macosx.nl :)
|
Zal ik doen, moesten jullie toch nog iets weten...
want Mercury gaat ontzettend traag, en je kan niet allebei tegelijk met je webcam werken en aMSN ondersteunt geen webcams. Thx |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00. |