![]() |
Populairste muziekforummer 2005, FINALE "Geen gezeik, het gaat hier om de Moerdijk"
POPULAIRSTE MUZIEKFORUMMER 2005
DAG 18 FINALE - GEEN GEZEIK, HET GAAT HIER OM DE MOERDIJK Uitslagen OMFG PWNT! Ronde: Metal 26 - Carn 23 Metal eindigt als derde, Carn als vierde. Korte introductie en informatie over de wedstrijd. http://plaatjes.cigproductions.net/omfgpwnt.gif En dan nu het moment waar iedereen op heeft gewacht, de enige reden dat Rutger nog leeft, ja mensen, ik citeer Francois Boulanger: DE FINALE! Noord tegen Zuid. Noord: cha0s http://forum.scholieren.com/fotoboek...m8vAj9d2n6.jpg Rechtstreeks uit 010. Ons aller cha0s, voor de 1337-personen die allang vergeten zijn hoe het is om n00b te zijn is dat natuurlijk gewoon Mark. Plaatste zich voor de finale door Carn met een uiterst respectabel verschil van 17 stemmen te pwnen. "Deutsche Autobahnführers winnen zoiets toch wel." zei Mark voor aanvang van de wedstrijd, waarmee hij duidelijk maakt dat hij de kansen van Zuid hoger in schat. Zuid: Ufke http://forum.scholieren.com/fotoboek...uFt40EByK4.jpg Rechtstreeks uit 040. Ons aller Ufke, voor de 1337-personen die allang vergeten zijn hoe het is om n00b te zijn is dat natuurlijk gewoon Roel. Voor de mensen die extra 1337 zijn is het Jochem. Plaatste zich voor de finale door Metal met een verschil van 7 stemmen te pwnen. "Winnen is zó voor het gewone volk." zei uw Deutsche Autobahnführer, waarmee hij duidelijk maakt dat hij de kansen van Noord hoger in schat. Populairste Muziekforummer 2006 finale: cha0s - Ufke Kies je favoriete forummer. De winnaar mag zich Populairste Muziekforummer 2006 noemen. Stemmen kan tot 0.00. Wij stellen argumentatie zeer op prijs, want dit is teh finale, sho som restecp. |
na lang beraad werd het voor mij toch cha0s
omdat breakcore tot op het bot muziek maken de gekste en niet te vergeten penris in pernis de w00t ermee teh pwn |
noord.
|
cha0s
De gameboy bracht bijna hout teweeg :bloos: |
carn
ik vind jullie beiden maar oude jongens krentenbrood :p |
Noord.
9 zegt: finale is begonnen cha0s - the horrible plans of flex busterman zegt: rrrr 9 zegt: dus de komende 24 uur vind ik je een lul |
|
Cha0s.
Omdat. |
|
Ufke - omdat hij me de komende 24 uur een lul vindt.
|
die feauteaux. :D :(
|
chaos
|
chaos
fb's die winnen zzz |
Tussenstand is 8 leden die een ban krijgen tegen 1 lid die geen ban krijgt.
|
Citaat:
|
slechte zaak programmeur
|
Citaat:
|
duidelijk chaos
na al die jaren nog even kansloos :P |
Roel
omdat ik gelijk bier van hem kreeg toen ik den alt binnen kwam\m/ |
Citaat:
|
chaos - wegens siroop, vodka, tabasco.
|
cha0s, want zijn naam is meer 1337 geschreven. En hij heeft een gameboy. <3
|
moeilijk
ik ga voor ufke omdat die achter staat en hij een psychotische jood is en ik wil geen ban aan me broek ;) |
Citaat:
|
Ufke is cool, cha0s ook.
Na een snelle toss is ufke eruit gekomen. "Kop" was de juiste keus (Y) |
Ufke, dansmoves op lowlands zijn wat een man gewild maakt (y).
|
Ufke - <3
|
CHAOS!
<010
Spoiler
|
cha0s , kop of munt gedaan. cha0s won
|
Ufke.
|
UFKE
Ik dacht dat dat wel voor zich sprak. :( |
Cha0s
|
|
cha0s
Ik zwicht niet voor der stasidreigementen :mad: |
ufke.
maar eigenlijk verdienen ze het beide. |
Ufke omdat 040
|
Cha0s: LVO, en alle coole NL hip hop releases (in mp3 vorm dus) komen uit 010 (r010, of 073 natuurlijk, whut whut!)
|
Cha0s.
|
cha0s, om de foto bovenaan
|
cha0s.
|
Cha0s
|
cha0s
|
cha0s,
omdat zijn muziek (no offence jochem) draaibaar is voor het grote publiek, omdat hij met maffe lj-posts komt, omdat hij ooit de nacht heeft doorgebracht op biddinghuizense grond, omdat hij en ik de enige zijn met oldskool elektro bij het rijtje interesses van lj. ufke i5 teh_pwn3d. |
Chaos, zijn muziek is beter
en Ufkje, dikke poep je kunt me toch niet bannen! :mad: |
Cha0s
|
chaOs, omdat ik verdomme niet eens genomineerd was!
|
Citaat:
|
*hoofdbonkend*
Maar ik ga voor cha0s omdat stiekem irl lol op voorgaande meetings toch voorgaat op fbstatus (tenzij het Roxy zou zijn, maar zij is <33). + er loopt nog een dreigement voor me over draaischijven waar ik onderuit moet zien te komen. Overigens Ufke, Citaat:
|
cha0s omdat 8bit
|
Ufke om de spanning er in te houden ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |