![]() |
Zelfmasturbatie tijdens verkering
hey allemaal,
Ik had een vraagje. Sinds ik een vriendin heb masturbeer ik niet meer, ik doe dit niet omdat zei het nu bij mij doet. Maar gewoon omdat ik me dan... nja vies voel. Dan heb ik het gevoel dat ik als het ware vreemd ga. Terwijl ik me toen ik nog geen verkering had elke dag wel masturbeerde. Hoor graag van jullie, En geen nutteloze reactiis graag:) |
Citaat:
|
Dan heb je een vraagje en dan stel je 'm niet...
dus: wat is je vraag? |
Je mag van jezelf niet meer aan je eigen lichaam zitten nu je een vriendin hebt? :D
Je kan het beter wel doen trouwens, never go outside with a loaded gun, zogezegd. |
Citaat:
maar goed, ik snap het probleem niet zo.. waarom zou je niet zo nu en dan jezelf even onderhanden nemen?? als je zin hebt, doe je het toch??? |
Ik heb er absoluut geen problemen mee dat hij het doet terwijl we wat hebben zeg maar. Vraag het 'r desnoods!
|
Ik doe t bijna niet of ik nu wel of niet een vriendin heb...
ieder voor zich... |
ik zou t niet erg vinden als hij dat deed, kan ook heel geil zijn :D
|
Hier 1 nutteloze reactie, gewoon om jou te pesten.
|
zelfmasturbatie. jaja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het eigenlijk (bijna) niet als ik een vriend heb maar dat is gewoon omdat hij mijn behoeftes dan genoeg bevredigt en ik verder niet echt de behoefte meer heb maar ik heb er geen problemen mee om het wél te doen en ik vind het ook heel normaal als hij het ook nog gewoon doet.
|
Ik vind masturbatie tijdens een relatie absoluut geen probleem. Soms is de ander niet beschikbaar of heeft geen zin. Of je hebt geen zin aan een uitgebreide vrijpartij. Dan is masturbatie een prima oplossing.
Masturbatie moet je niet zien als een vervanging van je partner, maar als een aanvulling daarop en dus moet het binnen een relatie geen probleem zijn. |
Hoe dan ook, jij voelt geen behoefte om de hand aan jezelf te slaan als je een vriendin hebt. Om wat voor reden dan ook. Wat is nou het probleem? Er zijn er meer die het dan niet meer doen of niet meer willen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe het ook bijna niet meer sinds ik een vriend heb, maar niet omdat ik het niet wil of vind kunnen maar omdat ik er gewoon niet meer zo'n behoefte aan heb.
Zeg je over de drempel heen dat het niet kan, want waarom zou het niet mogen. Praat er desnoods over met je vriendin! |
Bij mij is het aantal keren echt niets verandert sinds ik een relatie heb, bij hem voor zover ik weet evenmin. Ik heb er geen problemen mee om het zelf te doen, en vind het ook niet erg dat hij zich buiten mijn bijzijn ook nog vermaakt. Waarom zou ik, lekker boeiend; Als iemand zin heeft...
zelfmasturbatie, leuk woord (y). |
Citaat:
|
Als ik zin heb doe ik 1 van de volgende 3 dingen:
- Bel of sms mijn vriend dat ik zin heb. - Ga zelf naar hem toe en maak hem wakker. - Doe het zelf. Snap niet wat er erg is aan het zelf doen als je toevallig een vriend of vriendin hebt :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
OT: ik zie niet in waarom je niet meer zou mogen masturberen tijdens een relatie... :confused: maar goed, je geeft zelf aan geen zin meer te hebben, wat is dan het probleem? |
Citaat:
En verder, gozer, is het natuurlijk okee om te masturberen ookal heb je een vriendin. Denk anders aan haar, als je je schuldig voelt. |
Citaat:
Maar goed... :s |
ten eerste is het "zelfbevrediging" of "masturbatie" en niet allebei.
Verder vind ik niet dat je je schuldig hoeft te voelen, het is je eigen lichaam en daar mag je mee doen wat je wilt. |
Uhm ja, ik snap je gevoel niet zo.
En ik vind al die kerstmutsen op dit forum echt geniaal :D |
Vreemd gaan met je eigen lul?! :p
Ik neem aan dat je vriendin niet zegt: HEEY JIJ GAAT VREEMD MET JE PENIS! :nono: :D :p |
Ondanks het pleonasme:
ik denk dat werkelijk elke vent, getrouwd, in een relatie, whatever, zo nu en dan wel met zn pielemoos speelt hoor. Je moet toch weten wat je wilt. (overigens kan je dr vanuit gaan dat zij ook nog zo nu en dan met zichzelf speelt hoor). |
Ik doe het nog hoor :D En mijn vriend ook. Tsja weekendrelatie he ;)
|
"zelfmasturbatie" :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]metroidminded schreef op 07-12-2005 @ 19:27 :
probeer hier maar eens op te masturberen [/QUOTE Done. Oja, tja, als je je er niet lekker bij voelt, doe je het toch niet? Lekker belangrijk. |
Citaat:
|
Ik kan me voorstellen dat je er minder behoefte aan hebt wanneer je een vriendin hebt, maar ik kan me niet voorstellen dat het voelt als vreemdgaan.
Ik en mijn vriend masturberen dan ook gewoon hoor, ookal hebben we een relatie (en we hebben het er ook best vaak gewoon over!). |
Ik heb die muts al sinds vorige kerst. q:
Maar ach, op een gegeven moment doe je het wel zelf. |
Citaat:
|
omg
|
Citaat:
|
[QUOTE]Mindfields schreef op 07-12-2005 @ 21:33 :
Citaat:
|
Waarom vraag je niet of je vriendinnetje je wilt helpen. Daar is ze toch voor?/
|
Citaat:
|
Citaat:
Mindfields heeft mn hart gewonnen ;) |
Laat je niet gekmaken door puberale losers die roepen: "ik heb een vriendin, ik ruk niet meer".
Ten eerste kan je je serieus afvragen hoe "potent" die heren zijn (omdat, let's face it, heren meestal vaker zin hebben dan dames), ten tweede omdat klaarkomen met n partner iets anders is dan klaarkomen met jezelf (niet meer of minder lekker, gewoon anders), ten derde omdat jouw genot niet één-op-één samenhangt met je partner. Om met Madonna (haar tekstschrijvers) te spreken: "Poor is the man, whose pleasure depends, upon the permission, of another" [Ge-wel-di-ge zin, btw ], ten vierde omdat je seksule partner het waarschijnlijk niet zou kunnen waarderen als je hem/haar ziet als "loosgat voor overtollig zaad", en last, but certainly not least, omdat masturberen nu eenmaal een essentiele handeling is om later prostaatproblemen te voorkomen. Kortom: als jij de behoefte voelt tot rukken: doen. Als je je schuldig voelt daarover: niet doen, alle mannen doen t (ja, ook je broers, ooms, vader, opa, etc). Als zij niet wil dat je t doet: dumpen, of naar een klasje sexual awareness meenemen |
Citaat:
Hij zegt juist dat ie geen zin meer heeft en vindt dat gek. |
Citaat:
ik heb ook verkering ? ooh wacht, dat woord is niet volwassen genoeg voor jou :/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |