![]() |
verslaving
heb jij een verslaving?
of het nou pep, schoenen, mosterd of Meg Ryan is; Vertel het me! P.S. ik hou van plaatjes, anekdotes en uitleg want ''wat heeft dit met je lifestyle te maken?'' |
Cd's.
|
En pepernoten momenteel.
|
hm ik ben verslaafd aan coca cola ik wil niks anders drinken geen pepsi of nep cola :(
oh en aan oorbellen en aan Vogue met vrijwel alleen maar advertenties en editorials voor 7 euro per stuk en aan films op dvd ik word echt hyper als ik bakken vol met dvd's zie vooral 3 voor 15 vind ik erg fijn :) |
Herrie. - alles op muziekgebied wat zo experimenteel en extreem mogelijk is geef ik graag een kans om mij hoofdpijn te bezorgen. Dit heeft als invloed op mijn lifestyle dat ik altijd hoofdpijn heb (y)
Informatie. - Ik ben een F5 freak en kan niet vaak genoeg mijn mail en/of sms en/of fora en of elke mogelijke informatiebron checken. |
karnemelk
verslavingen die ik heb gehad zijn: varkentjessnoepjes, colaflesjes, pepermunt, en pep ook wel een beetje |
Chocomel, vinyl en kleren.
|
Chocomel.
|
ikzelf ben verslaafd aan :
kaas, bliepjes en pinnen. |
Eten en kleding
|
Muziek, t-shirts en thee. Heel veel thee.
|
Citaat:
en waarom? ik ben een gefrustreerde student en wil dus iets om op te zuigen en ik houd van sojachocomel en water omdat het lekker en gezond is. |
Een andere verslaving van me is het subforum Liefde en Relatie (y)
|
Ben en Jerry's, seks, fora, Mc Donalds, sinaasappels&mandarijnen, kleding, muziek, chatten en en en ehhh *denkt* zingen.
|
ik ben verslaafd aan Looontjuhs liefdesverhaal
|
Sigaretten en Energy drink
Citaat:
|
O.a jasjes en parfum, al is die laatste een beetje verleden tijd.
|
Citaat:
|
edit: het Mona-griesmeelpuddingplaatje doet het niet
http://www.bewustverbruiken.org/imag...ing-spaans.jpg http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg maar eigenlijk meer aan Jack en Karen :) en ik ben verslaafd aan gemberbolletjes op siroop en fetakaas met kruiden, kleren en muziek |
The Sopranos, taalpurisme, Autechre.
|
Citaat:
|
huttenkase mmm
|
ATM: http://www.macsimumnews.com/images/u...GoLive-CS2.jpg en http://digitalmedia.oreilly.com/imag...-photoshop.gif
en andere privé gerelateerde aangelegenheden. |
Ja ik ben denk ik ergens wel verslaafd aan mint/hoest gerelateerde snoepjes omdat ik er daar veel van eet. Maar misschien komt het omdat mijn moeder die meestal koopt. Vooral van die hete salmiak fisherman´s friends smaken mij goed.
Maar dat hoort niet bij dingen die echt smakelijk zijn, daar hoort marsepein bij, vooral van de plaatselijke banketbakker. |
family guy, patrick wolf, foto's, SARCASME (L)
|
oh ik ben een beetje verslaafd aan sjanzen :)
|
Citaat:
|
oh ik ben verslaafd aan cocos makronen van de hema
|
Citaat:
|
oja en series:
prison break, american dad (v/d makers van family guy), lost (in 1,5 week 27 afleveringen gekeken). |
oh ik vergat mijn levenslange verslaving te noemen:
britsheid. Ik sla mss zelfs een beetje door. M'n favo muziek: britpop/rock M'n favo TV: britcoms (van fastshow tot buzzcocks) M'n favo mensen om te shaggen: britse schoolboy tiepjes. :bloos: |
the simpsons zijn ook nog altijd goed voor een lowbudget weekend vol vertier.
|
F:\~flm\~srs\Simpsons Season 16 - Complete [rl]
rite on. |
ja (y)
en malcom in the middle |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vervolg: pizza met veel kaas, Chance van Chanel, gekriebelt worden, Dr. Pepper, Blistex, oogmakeup, Elle, appelcruesli, kersenyoghurt, spijkerbroeken, schoenen, douchen |
best een kantine-ish topic overigens :confused: :(
|
|
Trainen Muziek Gamen.
|
vinyl
tijgerbalsem opdoen als ik het koud heb rijm thecobrasnake en dropjes |
anime :evil:
|
roken
slapen zingen forumgeel |
Mandarijnen, lippenbalsem, zwitsal, friends.
|
vrienden en familie:) en muh lover, hvj ntb mn mannetje
|
roken.
slaappillen. winkelen. :) geld uitgeven. uitgaan. kleren |
naast sigaretten ben ik ook verslaafd aan dit forum, vroeger associeerde ik internetverslaafden met dikke lelijke mensen die aan de rand van de samenleving leefden maar nu heb ik ontdekt dat er ook hele leuke mooie mensen zijn (y) -stay postive-.
verder ben ik verslaafd aan citrusvruchten -tequila valt daar ook onder- en natuurlijk boeken. ja onder dit geweldige leuke masker schuilt eigenlijk een echte nerd zodra ik in mijn boekenwereld zit. |
Citaat:
|
-COmPUTEREN en alle informatie die ik daarbij opslurp
-Uitgaan -Olijftoatsjes met brie |
Seizoen 5 van America's next top model
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |