![]() |
DirectX 9.0c
Nadat mijn pc gecrashed was heb ik windows opnieuw moeten installeren en daarmee ook heel veel programma's/software. Ik wilde net Sims 2 gaan herinstalleren, maar ik kreeg opeens een foutmelding dat mijn videokaart DirectX 9.0c niet ondersteunt. Dit vind ik vreemd, want vóór de crash deed de Sims 2 het wel gewoon. Moet ik nieuwe drivers o.i.d. installeren die voorheen door de fabrikant waren geïnstalleerd (de pc is pas 4 maanden oud) of is er een ander probleem?
Ik ben een behoorlijke n00b dus nu niet allemaal ingewikkelde dingen gaan roepen :o. |
Heb je direct X 9.0C geinstalleerd?
|
Weet je toevallig wat voor videokaart je in je pc hebt zitten? Ati of nVidia? Als je dat weet kun je op www.ati.com of op www.nvidia.com de drivers voor je kaart downloaden en installeren. Als je dat gedaan hebt zou hij het moeten doen. Als je niet weet van welke fabrikant je het hebt moet je dat eerst uitzoeken. Heb je je pc zelf samengesteld of gewoon zo gekocht? Als je hem zo gekocht hebt moet het op je kast staan of in de handleiding.
|
Citaat:
|
drivers van je 3d kaart dus installeren.
|
Citaat:
|
^ Helaas, dat kost tegenwoordig geld :(
@TS: Heb je toevallig ook één van de uitbreidingen? Ik herinner me namelijk dat het zusje van mijn vriendin precies hetzelfde probleem had, dat ging ook niet weg door nieuwe drivers te installeren, maar toen ik ten einde raad dan maar de Studentenleven uitbreiding installeerde, werkte het ineens :o |
Er zijn vast wel andere progjes om op te zoeken wat er in je pc zit.
|
Citaat:
Who need money anyway? |
Ik bedoelde dus dat je inmiddels niet meer naar www.lavalys.com kunt gaan om het even te downloaden ;)
En dit hoort op S&M. En Moenbloem is verdwenen. :o |
|
Citaat:
|
Bedankt voor alle hulp raad en bijstand, en ik ben niet verdwenen, ik heb alleen de afgelopen dagen helemaal geen tijd gehad om verder naar het probleem te kijken :(.
Ik ga morgen even een en ander proberen en als het niet lukt horen jullie het wel weer :o. Bedankt :) |
sssssssssssssssssssttttttttttt
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |