![]() |
Ouderdom-Lifestyle
Begin je dat ook te merken? Je bent bijna 23 maar je merkt dat 2 nachten flink drinken en laat naar bed gaan zich uiten in een fysieke conditie van een aidslijdende lepra-Ethiopiër die nog maar een paar dagen te leven heeft? Vroeger toen je 18 was was je nog the king/queen of the world, maar volgens mij begin je daarna toch echt al af te takelen.
Hoe ga jij hier mee om? Doe je het rustiger aan? Compenseer je deze toestand door middel van het gebruik van al dan niet legale middelen? |
ik ben net 20 en heb gelukkig nog geen last van ouderdom verschijnselen (y)
ze vragen zelfs soms om mijn ID bewijs als ik peuken wil halen, ja echt waar :( |
ik drink gewoon veel te veel dus dat merk ik wel. maar daarom drink ik nu al een week of wat niet meer doordeweeks en dat werkt wel. nu nog een normaal slaappatroon kweken want oik leef nu echt op gemiddeld 5//6 uur slaap per dag en dat gaat niet echt samen met school, stage en werk(n)
ik klink iiig wel al als een ouwe lul;) |
Haha. Ik was eergister dronken en ik heb er nu nog last van. :confused:
Dat had ik vroegâh nooit. |
Kalende forummers.
Ik doe verder niks rustiger aan, ik ga juist meer uit. |
ik zit momenteel in de meest vitale fase van mijn leven en ik prijs me gelukkig:)
|
ik ben in de bloei van mn leven
|
Citaat:
|
hehe in het weekend ga ik nu wel harder los merk ik dan vroeger, langer doorfeesten en sowieso veel meer feesten bezoeken.
|
Citaat:
|
ik krijg gene kado meer in m'n schoen :(
|
ik krijg ook niets meer in mijn schoen
|
ik wel
MIJN VOETEN whahahahahaaaaaaaaaaahahaha |
omg :D
|
Citaat:
|
flauw! :)
|
Ik word nog niet oud, ik heb geeneens baardgroei :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen schatten me altijd jonger in, dus ik denk dat ik er nog niet heeeel erg verragd uitzie. :eek:
Verder heb ik min of meer besloten niet vaker dan 1x per weekend uit te gaan omdat ik anders echt helemaal verragt ben, de laatste keren dat ik dat deed voelde ik me echt knap beroerd. Maar dat heeft toch niet met ouderdom te maken, eerder met de manier van feesten. :D |
Ik bounce als nooit te voren.
|
Ik heb nooit de illusie gehad dat ik ooit king of the world was :confused:.
|
Uh u, autoverzekering.
|
Ik denk dat ik voor mijn verjaardag maar een rollator vraag. :(
|
Ik ben nog maar 16 maar iedereen die me niet kent denkt dat ik minimaal 20 ben en dat suckt:(- dat ik overal inkom en alles meekrijg zonder gezeik,maar ik wil er later niet ouder uitzien dan ik ben (n).Brak ben ik altijd al maar dat heeft vrij weinig met ouderdom te maken.
|
Ouderdomsverschijnselen zijn voor watjes. Ik ben in de fleur van mijn leven.
|
Ik ben de fleur in andermans leven :).
Grapje!!!! :). |
ik denk dat ik fysiek niet helemaal in orde ben. Ik moet gezonder eten, regelmatig slapen, minder drinken, minder roken, maar ach, wat boeit het.
|
mwah niet echt, maar ik ben dan ook pas 18. Ik vergeet alleen dingen vaker of misschien begint het me nu pas op te vallen... :confused:
|
nee en ik zou er ook geen rekening mee houdem m.u.v ziektes oid.
|
Ik ben sinds vandaag 20 en voel me ineens een stuk ouder :confused:
Niet dus, en ik heb daar ook nooit last van. |
ik ben nog een jong bloempje.
|
Ik ben nog maar 17 en gelukkig nog nergens last van, maar dat zou ook niet echt goed zijn...
|
Citaat:
|
brunetjuh heeft nooit ergens last van en maakt nooit iets mee;
vandaar haar eeuwige reactie '' nee, heb ik niet'' , ''nee ,heb ik geen last van'','' nee , doe ik niet aan''. |
ik wacht nog steeds met smart op de dag dat ik eens stoer wordt :(
een rimpeltje zou wel goed doen denk ik (y) |
ik zou willen dat ik dat kon zeggen,
en jij? |
Citaat:
|
van wat? of waarvan teun?
|
Citaat:
Waarom ziet iedereen ineens mijn posts voordat ik ze wijzig, zz.. |
Toen ik eergister nog om half 12 s'ochtends in de kroeg zat moest ik écht naar bed toe. Voorheen kon ik nog een dagje doorgaan.
|
Citaat:
|
ik wil een traplift graag
|
ik merk dat ik niet meer kan drinken als 'vroegah'
als ik nu 15 biertjes drink heb ik de volgende dag een kater. |
oja ik heb niet echt een noemenswaardige conditie meer.
|
ik heb lachrimpels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:33. |