![]() |
Ben jij raszuiver?
Oftwel, stroomt er door jouw aderen nog enig buitenlandsch bloed?
Ik ben vanaf tenminste 1657 oer-Twents. |
Mijn vader is Indonesisch, mijn overgrootvader Duits, en er stroomt ook nog een heel minikleinbeetje Spaans bloed in mij. Dus nee, ik ben niet "raszuiver", gelukkig, want dat is saai :p
|
ik geloof dat er ergens ver weg in onze familie iets indonesisch zit.. maar ik vind mezelf raszuiver hoor ;)
|
Als je ver terug gaat zit er misschien aan mijn moeders kant nog wat Frans bloed.
|
Ja, voor zover het nog mogelijk om terug te gaan in de familie.
|
Citaat:
|
okee hier gaan we dan: Iers, Wales, Engels, Schots, Duits, Oosterijks en Nederlands :rolleyes:
|
Nee. Ik ben half Surinaams en als je ver genoeg teruggaat kom je uit in o.a. Afrika India Portugal Duitsland.
|
Ik ben een zuiver Belg.
|
beide ouders surinaams:
vader: chinees afrikaans duits nederlands moeder: indiaans engels nederlands amerikaans oid |
Nederlander... 100%
Maar ik vind niet raszuiver zijn veel leuker eigenlijk :P dus ik ga ff flink spitten in mijn geschiedenis :P |
Gewoon 100 % Nederlands.
Lang geleden (echt honderden jaren geleden) is er wel eens iemand uit Duitsland of Polen in de familie gekomen, maar dat is verwaarloosbaar. |
Heel ver weg ben ik Duits, geloof ik
|
Zuiver pools
|
Ik heb werkelijk geen idee
|
100% nederlander
|
Volgens mij ben ik 100% Nederlandse, maar of dat verder boeit..
|
Nee, ik ben Fries :bloos:
|
pure hindoestaan
|
Citaat:
ik ben nog een echte nederlander. die zie je niet zoveel meer:P |
Jup, Indonesisch, Duits, Frans, Nederlands geloof ik :)
|
Mijn grootvader kwam uit het exotische Grevenbicht. De rest van mijn familie uit Belgisch Limburg.
Ik ben dus een raszuivere Limburger ! |
van mijn vaders kant is mijn oma tot in de 17 eeuw ras zuivere amsterdammer mijn opa is tot ver in de middeleeuwen een ras zuivere sallander
van mijn moeder kant mijn oma kwam uit een erg oud nederlands adelijk geslacht mijn opas fmailie was ook helemaal nederlands alhoewel er 1 of 2 hugenoten zijn ingetrouwd in de familie :o |
Voor zover ik weet, wel.
|
100% Hollandsch.
|
Nee, mijn oma is Spaanse en ik heb van die kant ook nog Grieks bloed.
Mijn achternaam is Italiaans, maar dat is echt al weet ik hoeveel generaties terug. |
nein
|
Nee, mijn bet-bet-bet-overgrootvader was zuid-Spaans. Mijn overgrootmoeder heette dan ook nog 'Retera' van achternaam. Dat is nogal lang geleden, maar als ik een hondje zou zijn, zou ik niet voor 3000 euro verkocht mogen worden.
|
Mijn oma is geboren in Indonesië, ik ben 1/8 Indonesisch, rest Nederlands.
Mja:) |
nee
|
1/2 Fries (buitenland :P )
1/4 Hongaar (oma) 1/4 Limburg :cool: |
Wij hebben zo'n stamboomboekje van mijn vaders kant dat terugloopt tot ergens in 1600nogwat... allemaal uit Nederland :o
Van m'n moeders kant hebben ze het niet verder terug kunnen halen dan 1859, ook allemaal uit Nederland :o Dus ik vind mezelf raszuiver :cool: |
50% Nederlands
50% Belgisch |
joods
noors italiaans frans ik stam ook van karel de grote:) leuk he:) maar heel veel |
100% Nederlands (helaas niet 100% Hollands...)
|
Overgrootoma was Duits.
|
Citaat:
|
Ergens in een grijs verleden schijnt er iets met een Italiaan en een Canadees te zijn geweest, maar de afgelopen generaties waren (helaas) honderd procent volbloed Friezen.
Vandaar dat ik me dus voorneem die verwerpelijke tak stop te zetten. :) |
Citaat:
|
Bij mijn weten wel
|
Ik heb me er niet in verdiept, maar waarschijnlijk wel.
|
Voor zover ik weet wel.
|
Ja.
|
Als ik het me goed herinner heb ik via een verre voorvader Duits bloed in mn aderen :o
|
De voorouders van mij moeder schijnen uit Spanje te komen. :confused:
|
Voor zover ik weet ben ik een echte Nederlander.
|
100% Nederlands en behoorlijk 100% uit hetzelfde boeren gat waarschijnlijk...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
@sms: nee |
Citaat:
WIJ ZIJN POTVERDORIE GEEN DUITSERS. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |